Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dusquote:
Nice, terug ook via Polen?quote:Op maandag 24 januari 2011 02:30 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Vliegtickets Oekraine zijn geboekt, we vliegen via Polen en hebben daar een uurtje overstaptijd. Rennen met je ass dus
Terug gaan we heel luxe in 1keer. Krijgt zsm mail met het veranderde programma denk ik. En als we na de zaterdag 1 puntje hebben zodat zondag nog leuk wordt vind ik het allang prima.quote:
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende weekquote:Op maandag 24 januari 2011 02:38 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
(en waar haal jij Raonic vandaan)
Hij moet ook op de vloer slaan om met de beat te vechtenquote:Op maandag 24 januari 2011 02:41 schreef Chriz2k het volgende:
Dat walgelijke hoofd van Soderling als hij fist pumpt.
Scouting werkt niet meer bij mij.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:49 schreef rhubarb het volgende:
[..]
Nadat hij Kunitsyn, Stakhovsky en Serra versloeg, heb ik hem op de dag dat hij 6-4 6-4 verloor van Nadal (keek de wedstrijd toevallig, Raonic speelde goed) gescout. Geen spijt van gekregen, top 100 speler vanaf komende week![]()
Mailtje naar Zov is voldoende. Zit nog te wachten op een dropshot van Dolgopolov als tegen Nadal.quote:Op maandag 24 januari 2011 02:52 schreef The_BoezelaaR het volgende:
[..]
Scouting werkt niet meer bij mij.
Brainless ball basherquote:Op maandag 24 januari 2011 03:20 schreef wimderon het volgende:
Soderling heeft niet echt door dat geplaatste services beter werken dan alles zo hard mogelijk op een willekeurige plaats binnen de reach van Dolgopolov te slaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |