Ferrer te vast voor Raonic. Raonic zal wel heel erg goed moeten serveren.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:50 schreef rhubarb het volgende:
Ik kijk uit naar Ferrer - Raonic. Eerste partij waarvoor ik een wekker ga zetten. Wie gaat er winnen denken jullie?
Cilic - Nadal kan spannend worden, aangezien Nadal ziekjes is. Söderling - Dolgopolov is ook leuk om te zien, Dolgopolov met z'n gekke techniek tegen de mokerslagen van Söderling.
Doe eens rustig man, hij heeft al zijn meest mannelijke shirt aangetrokken.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wel leuk dat Soderling tegen die Oekriense lesbienne speelt...maar sinds wanneer mogen vrouwen meedoen in de herensingles?
Kom vechten dan.quote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Wel leuk dat Soderling tegen die Oekriense lesbienne speelt...maar sinds wanneer mogen vrouwen meedoen in de herensingles?
Haten op Dolgoquote:Op maandag 24 januari 2011 01:18 schreef LoveProfuzion het volgende:
Dat, maar dan Cilic ipv Nadal... Hoop stiekem ook op Raonic, maar Ferrer heeft al meer laten zien in 2011 dan Youzhny...quote:Op maandag 24 januari 2011 01:50 schreef Nober het volgende:
Ik ga er maar vanuit dat Nadal, Söderling, Murray, Ferrer door zullen gaan (Raonic mag ook).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |