Pistoletjes vind ik toch wel echt lekker.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:33 schreef mane het volgende:
Ik houd niet van brood, nee. Maakt ook weinig uit wat voor soort. Ik snap echt niet waarom mensen massaal met de lunch 'bammetjes' eten. Of pistoletjes.
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.quote:Op maandag 24 januari 2011 15:49 schreef zodiakk het volgende:
Tussen de middag eet ik graag een driehoekige volkorenbol
E... echt?quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat er mensen zijn die in de pauze lekker een stukje gaan rennen. (Ik zie soms van die groepjes ambtenaren gaan, bij het Malieveld).
Dat zou wel relaxt zijn. Mits je een douche op het werk hebt. Dat hebben we dus niet.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
Ik kan me in ieder geval goed voorstellen dat er mensen zijn die in de pauze lekker een stukje gaan rennen. (Ik zie soms van die groepjes ambtenaren gaan, bij het Malieveld).
Freestyle geometrie man!quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.
Ah, dat doe ik ook zo nu en dan! Heel verfrissend! Ik loop in een zwart pak met spaceage-japan-stealth-aerodynamica-eigenschappen (geen legging, god verhoede). Thisbe zegt misprijzend dat je daaraan kan zien dat iemand net is begonnen met hardlopen (en dus een mietje is). Volgens haar sjokken echte diehards met een zware katoenen trui en kapotgetrapte sneakers door de straten.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:00 schreef mane het volgende:
[freestyle] Met 'bol' bedoelde ik natuurlijk de contour die te zien is in de doorsnede van de bol in het x-z-vlak. In het x-y vlak is er een driehoekige vorm te zien. [/freestyle]quote:Op maandag 24 januari 2011 16:07 schreef k_man het volgende:
[..]
Ik vind dat een bol niet driehoekig kan zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |