Nee. Die moet ik nog terugzien. Maar volgens mij niet online te vinden.quote:
Wij hebben hem opgenomen. Kom gerust even langswippen, dan kun je de documentaire bekijken onder genot van een biertje en beschuit met muisjes.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:02 schreef Ringo het volgende:
[..]
Nee. Die moet ik nog terugzien. Maar volgens mij niet online te vinden..
Wij hebben ook een vrij uitgebreid pakket (personeelskorting), maar ik merk dat ik zelden verder dan zender 20 hoef te zappen. Op History Channel en National Geographic na natuurlijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:41 schreef Lienekien het volgende:
Onze kabelaanbieder voor de televisie geeft ons de eerste twee weken het complete aanbod aan zenders. Om je lekker te maken, natuurlijk. Ik heb hierdoor de neiging om juist minder televisie te kijken, want ik word gek van al die keuzemogelijkheden.
Er gaat zo iets dwingends vanuit. Ik zag te laat dat ik vanochtend 'Looking for Eric' had kunnen zien. Nou ja, dan was mijn huis een stuk minder opgeruimd geweest, nu.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef Frollo het volgende:
[..]
Wij hebben ook een vrij uitgebreid pakket (personeelskorting), maar ik merk dat ik zelden verder dan zender 20 hoef te zappen. Op History Channel en National Geographic na natuurlijk.
Zonde hoor. Het beeld is veel echt beter dan op de traditionele kabel en vooral de opnamefunctie is megahandig.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:07 schreef ShadyLane het volgende:
Ik heb me vorig voorjaar 'n pakket laten aansmeren dat goedkoper was dan wat ik had en waar een mediabox bij zat. Die staat hier nog steeds ingepakt. Als ik over 'n paar maanden van dat pakket af kan kan ik 'm in de originele verpakking terugsturen.
Och, jezus... Er blijft toch nog wel ruimte om je te onttrekken aan de Teletubbies, hè?quote:
Matige film hoor. Niks aan gemist.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:18 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er gaat zo iets dwingends vanuit. Ik zag te laat dat ik vanochtend 'Looking for Eric' had kunnen zien. Nou ja, dan was mijn huis een stuk minder opgeruimd geweest, nu.
Jaja, reclamepraatjes, met je personeelskorting.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Frollo het volgende:
Zonde hoor. Het beeld is veel echt beter dan op de traditionele kabel en vooral de opnamefunctie is megahandig.
Volgens mij is één van de servers van Fok kaduuk, maar niet allemaal, en daarom gaat het de ene keer dat je een pagina opvraagt mis en een andere keer niet.quote:
Alsof ik daar belang bij heb.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Jaja, reclamepraatjes, met je personeelskorting.
Fair enough.quote:Nee, ik heb al ooit eerder een mediabox gehad, drie maanden op proef, en het opnemen was inderdaad ideaal, maar inmiddels minder nodig met uitzendinggemist en downloadmogelijkheden enzo. En ik wil gewoon geen 200 zenders.
Daar was gisteren een treffende aflevering van King of Queens over. Hij moest perse alle kanalen zien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef ShadyLane het volgende:
[..]
Jaja, reclamepraatjes, met je personeelskorting.
Nee, ik heb al ooit eerder een mediabox gehad, drie maanden op proef, en het opnemen was inderdaad ideaal, maar inmiddels minder nodig met uitzendinggemist en downloadmogelijkheden enzo. En ik wil gewoon geen 200 zenders.
Ik dacht al:"Wat ruik ik de hele tijd?"quote:
Hij werd mij uitdrukkelijk aanbevolen toen hij nog in de bioscoop draaide. Over het algemeen vind ik dit type film erg leuk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Matige film hoor. Niks aan gemist.
Ik normaal gesproken ook, maar vond het concept weinig geïnspireerd uitgewerkt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hij werd mij uitdrukkelijk aanbevolen toen hij nog in de bioscoop draaide. Over het algemeen vind ik dit type film erg leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |