Nou Claudia, kom er maar in!quote:Op zondag 23 januari 2011 13:12 schreef sigme het volgende:
Ik hou van vervallen verlaten bouwwerken.
Ik zal de lokale autoriteiten inlichten om je te taseren, uit te kleden en met gummiknuppels door de straten heen te meppen. Daarna zal Thisbe met haar Tod's over je heen lopen en zal ik je knockout slaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Mainport het volgende:
Ach, ik ben volgende week in Rotterdam, dan ik mooi meeten met Zodiakk en Thisbe.
Waarvoor dank, Ringo.quote:Dubai. . Miskraam van wansmaak. Nageboorte met topzwaar waterhoofd. Protserig pronkjuweel van een zooitje blingblingeske bidbaarden. Dat die stad door de woestijn mag worden verzwolgen. Stof zijt gij en tot stof zult gij wederkeren.
Ik loop niet met mijn mooie schoenen over straat, laat staan dat ik ze laat bevuilen door een psychologiestudent.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:28 schreef k_man het volgende:
Vind-ie alleen maar lekker.
Thisbe, wat vind je van Dara?
Ik ben bezig de idiote hoeveelheden foto's te verwerken. Dat valt niet mee met twee kinderen. En hoe ga ik die foto's in hemelsnaam archiveren?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |