SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier vind je de OP.
KRUIWAGENS AAN DE KANT, HEUKEEEEHHHHH
Hier ookquote:Op zondag 23 januari 2011 19:25 schreef Tism het volgende:
[..]
Hie is ut elke daag unne gekkehoes!..
Tot wanneer ben je in Limburg?quote:Op zondag 23 januari 2011 19:30 schreef Mss het volgende:
[..]
Hier ook. Maar toch ff goed losgaan he!
Haha wat lijkt mij een ploegendienst kut.quote:
Vrouwenquote:Op maandag 24 januari 2011 11:24 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Hier ooklijk wel een verliefde puber
quote:
Periode van ontspanning ziet er voor mij komende tijd niet in. Moet veel gebeuren en geklust worden in het huis. Lang leven de koopzondagen bij bouwmarktenquote:Op maandag 24 januari 2011 16:45 schreef Citizen.Erased het volgende:
Zo maar eens naar de kapper toe en vanavond weer aan de slag met het schrijven van conclusies.
Morgen mijn aanbevelingen en relevante bijlages in elkaar zetten en dan stuur ik de rotzooi weer op.
's Avonds dan tijd voor ontspanning.
Mij lijkt het persoonlijk wel erg tof om een eigen huis te verbouwen/in te richten naar je eigen wensen. Dan maak je er ook echt je eigen thuis van.quote:Op maandag 24 januari 2011 16:55 schreef Lon3 het volgende:
[..]
Periode van ontspanning ziet er voor mij komende tijd niet in. Moet veel gebeuren en geklust worden in het huis. Lang leven de koopzondagen bij bouwmarkten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |