dat dusquote:
Mensen die zeiken over mensen die zeiken over mensen die teveel drinkenquote:Op zondag 23 januari 2011 05:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Mensen die zeiken over mensen die teveel drinken
Die is nooit goed geweest.quote:Op zondag 23 januari 2011 05:18 schreef Bolkesteijn het volgende:
Feestje. Toen Carl Cox nog goed was.
"Ja ik moet ophangen nu want de F-side komt over de hekken heegekl...aaaaaaaaaaah!"quote:Op zondag 23 januari 2011 07:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik heb koelkast voorgesteld om live verslag te doen uit de galgenwaard bunnikside weetog
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:22 schreef Beach het volgende:
[..]
"Ja ik moet ophangen nu want de F-side komt over de hekken heegekl...aaaaaaaaaaah!"
quote:Op zondag 23 januari 2011 06:26 schreef trolololo het volgende:
Weer eindelijk veilig thuis...
Buschauffeur raakte van de weg; klapband en hele uitlaat eraf gescheurdhet was gelukkig maar een half uurtje lopen naar waar mn fiets stond
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mij wakker maken en dan zelf verder slapen
Dat is toch gemeen? Of niet?quote:
Ik start VDJ alvast op.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:52 schreef Huppelmuts het volgende:
Mij wakker maken en dan zelf verder slapen
De stream staat al klaar jaquote:Op zondag 23 januari 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vandaag Utrecht - Ajax, houden we de zooi wel hier op de hoogte.
Ragboer vs Ajacied, Dalando, Huppelmuts & Ezechielk.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ragboer vs Ajacied & Dalando & Huppelmuts
En Ezechielkquote:
Vergetenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ragboer vs Ajacied & Dalando & Huppelmuts & Ezechielk
Ragboer vs Ajacied, Dalando, Huppelmuts & Ezechielk.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:53 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je meedoen met spreekkoren?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:56 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
JAja mensen ik ga dus live vanuit de galgenwaard jullie op de hoogte houden in de show van Koelkast!
ALS KOELKAST HET WIL EN ALS HET KAN TECHNISCH
Je moet het niet doen, krijg je tien jaar verbanningquote:Op zondag 23 januari 2011 08:57 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Hehe maar ik doe niet meer echt zo mee aan jodengeneuzel geroep, vroeger een beetje, je weets toen wist je niet beter
En SSBquote:
Als je op de bunnikside staat en iedereen roept van alles, heb je wel sterk de neiging mee te doen heurquote:Op zondag 23 januari 2011 08:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet het niet doen, krijg je tien jaar verbanning
Ga nog beter de reclameborden beplakken met Fok!
Ik heb geen idee voor wie jij bentquote:
Sta je daarquote:Op zondag 23 januari 2011 08:59 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Als je op de bunnikside staat en iedereen roept van alles, heb je wel sterk de neiging mee te doen heur
Ook voor Utrecht dacht ikquote:Op zondag 23 januari 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee voor wie jij bent
Ik ga wel mee op jouw vertrouwenquote:Op zondag 23 januari 2011 08:59 schreef Ajacied422 het volgende:
Prognose: 0-1/0-2 voor Ajax, Met een rode kaart voor Nesu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
Utrechtquote:Op zondag 23 januari 2011 08:59 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb geen idee voor wie jij bent
Ja, maar ik ga neit meer zo vaak, door het werk, maar wel elke jaar sowieso Utreg- Ajax, omdat = altijd lachen en gekkigheid en op hol geslagen Utregters in 1 vakquote:
Ja dat dacht ik ook.quote:
Zie je, niet belangrijk dusquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik ga wel mee op jouw vertrouwen
Ik licht, frank weet het wel te makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Iets met rustig wakker wordenquote:
Het bier gaat vast over de hele galgenwaardquote:Op zondag 23 januari 2011 09:01 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik maak wel wat filmpjes, dan zal je zien hoe iedereen weer over elkaar heen springt en valt
Ik ookquote:Op zondag 23 januari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met rustig wakker worden![]()
Ik heb krap 4,5 uur geslapen
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
0-2 ga ik toch voor
0-1 ED Schut in de (86)
0-2 ED Schut in de (90+1)
Maar ik wil niet wakker zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 09:02 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ook, maar dit houd je dan lekker wakker
Ik wil wel wakker zijn, dan kun je FOK!kenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar ik wil niet wakker zijn![]()
Ik wil verder slapen, maar dat kan ik niet
Galgenwaard moet blijven, Leuk klein knus stadionquote:Op zondag 23 januari 2011 09:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Er zijn ook geruchten dat de galgenwaard weg gaat, en Utreg langs de snelweg gaat spelen, volgens mij worden we dan ook zo'n AZ
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Er zijn ook geruchten dat de galgenwaard weg gaat, en Utreg langs de snelweg gaat spelen, volgens mij worden we dan ook zo'n AZ
Ja maar slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik wil wel wakker zijn, dan kun je FOK!ken
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:03 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Deze al gezien?
http://www.radionieuwtjes.nl/users-fokforum-starten-onzinradio/
Idd, zonde dat Ajax, AZ etc van die vage UFO's maken en UTreg dus ook waarschijnlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 09:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Galgenwaard moet blijven, Leuk klein knus stadion
Goed bezig jijquote:Op zondag 23 januari 2011 09:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 11 uur ga ik fietsen met een chickie naar de galg
De meerquote:Op zondag 23 januari 2011 09:04 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
[..]
Idd, zonde dat Ajax, AZ etc van die vage UFO's maken en UTreg dus ook waarschijnlijk
Hang je haar daar aan de strop?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:05 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 11 uur ga ik fietsen met een chickie naar de galg
JA nu kan ik slapen helemaal vergetenquote:
Houden zoquote:
De hond hier valt me helemaal aanquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
HALLOOOOOOOO WAT IS DIT VOOR HERRIE TIS ZONDAG OCHTEND
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
In de galgenwaard draaien ze altijd Good to Go voor de wedstrijd
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Lekker wakker worden met Hard Harder Hardestquote:Op zondag 23 januari 2011 09:08 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
brrr Ronan Keatingquote:Op zondag 23 januari 2011 09:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Dit is toch geen muziek, Doe Queen of Ronan Keating op zondag ochtend man..
Zal ik de radio nu aanzetten op Ez zn pc en dus via de radio afspelen?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:09 schreef Dalando het volgende:
[..]
Lekker wakker worden met Hard Harder Hardest
Jaquote:Op zondag 23 januari 2011 09:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zal ik de radio nu aanzetten op Ez zn pc en dus via de radio afspelen?
Hij slaapt nog namelijk
Ik ben het wel met hem eensquote:
Nee ik durf nietquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 09:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jou mishandel ik niet omdat je voor Ajax bent![]()
Hihi komenquote:
Doe gewoon, en geef hem de groetjes van mij erbij.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi komen![]()
Maar wat wil je dan doen? Ik durf het best op te zetten maar heb het idee dat ie me dan in mn badjas en zonder autosleutels buiten zet
Ga dan snel naar de badkamer/wc draai de deur op slotquote:Op zondag 23 januari 2011 09:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hihi komen![]()
Maar wat wil je dan doen? Ik durf het best op te zetten maar heb het idee dat ie me dan in mn badjas en zonder autosleutels buiten zet
Ja dat zal helpenquote:Op zondag 23 januari 2011 09:12 schreef Dalando het volgende:
[..]
Doe gewoon, en geef hem de groetjes van mij erbij.
Uhuh en dan of de hele dag op de badkamer zitten of hij sloopt die deur eruitquote:Op zondag 23 januari 2011 09:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga dan snel naar de badkamer/wc draai de deur op slot
Duitsquote:Op zondag 23 januari 2011 09:13 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Ik hed maarus een goede kaasschaaf gekauft
Wie is dat nou weer?quote:
Laat hem lekker liggen johquote:Op zondag 23 januari 2011 09:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja dat zal helpen
[..]
Uhuh en dan of de hele dag op de badkamer zitten of hij sloopt die deur eruit![]()
Nah als ik Ez wakker maak is het met koffie en niet om kwart over 9 's ochtends.
Who cares. De tekst op dr shirt is gewoonquote:
Doe ik ook.quote:
quote:
Die vind ik wel geniaalquote:
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Chillerds, Ik moet helaas even gaan, 11:30 a 12:00 ben ik er weer
Doei doei tot laterquote:Op zondag 23 januari 2011 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
doeiquote:Op zondag 23 januari 2011 09:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Mjah draai eens betere muziek johquote:
Zoals?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mjah draai eens betere muziek joh
Rustige het-is-vroeg-op-de-zondagochtend-muziekquote:
Trance dus. Komt eraanquote:Op zondag 23 januari 2011 09:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Rustige het-is-vroeg-op-de-zondagochtend-muziek
Rustig-voor-de-zondag-ochtend genoeg?quote:
Ja maar ik lees net dat jij heel weinig van dit soort muziek hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 09:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rustig-voor-de-zondag-ochtend genoeg?
Hierna gaat paul hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 09:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar ik lees net dat jij heel weinig van dit soort muziek hebt
Een half uur Utreg verheerlijkingquote:
Zie je DMquote:Op zondag 23 januari 2011 09:35 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Dalando lulletje laat me dan ook gewoon, ik heb liedje gezocht enzo
U zei?quote:Op zondag 23 januari 2011 09:36 schreef manny het volgende:
perfect, gewoon meteen vlammen op zondagochtend. niet van dat laffe gedoe
Is te zoet voor de zondagochtendquote:Op zondag 23 januari 2011 09:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Mensen die the Eagles niet waarderen
Niemand om mee te knuffelen hierquote:Op zondag 23 januari 2011 09:40 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Alleen maar knuffelrock tot 10
* Dalando geeft knuffel.quote:Op zondag 23 januari 2011 09:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Niemand om mee te knuffelen hier
Ja, en geef hem groetjes namens mijquote:Op zondag 23 januari 2011 09:53 schreef Huppelmuts het volgende:
Zal ik koffie gaan zetten voor Ez of niet?
Okay. Even koffie zetten dusquote:Op zondag 23 januari 2011 09:54 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja, en geef hem groetjes namens mij
Ben je lekker op tijd meequote:
Wat ga je draaien dan?quote:
Ik heb even op mute gedruktquote:
Ik sliepquote:
Nou, de eerste 20 min een hardstyle setje die ik klaar heb liggen, dat geeft mij wat tijd om een ontbijtje klaar te maken en daarna gaan we wel over op verzoekjes ofzoquote:
Mooi dan maak ik Ez wakker met koffie en hardstylequote:Op zondag 23 januari 2011 10:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nou, de eerste 20 min een hardstyle setje die ik klaar heb liggen, dat geeft mij wat tijd om een ontbijtje klaar te maken en daarna gaan we wel over op verzoekjes ofzo
Onlogisch wilquote:
quote:
Ja dusquote:
Ik ook nietquote:
Of ikquote:Op zondag 23 januari 2011 10:11 schreef Huppelmuts het volgende:
Lukt het onlogisch?
Anders pakt Ez het vast wel op
Eerst mix dan verzoekjes toch?quote:
Ja maar gaat hij de hardstyle nou draaien of mixen?quote:
Dit is een mixquote:Op zondag 23 januari 2011 10:13 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ja maar gaat hij de hardstyle nou draaien of mixen?
Ja, alleen dit is een reeds recorded mix, want ik heb gisteren 1 draaitafel weg moeten brengen. Hij is kapotquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, alleen dit is een reeds recorded mix, want ik heb gisteren 1 draaitafel weg moeten brengen. Hij is kapot
Opzich wel een grappig verhaal :
Vrijdag, 21-01-2011 sta ik te draaien. Gaat 1 draaitafel verrot. Ik : "#@!%#@!$#$#" Maar ik bedacht me meteen dat het nog wel eens garantie zou kunnen zijn. En wat bleek, ik had 1 jaar garantie.
Ik de bon op zoeken, blijkt dat ik die draaitafel op 22-01-2010 gekocht
Ik heb ook maar even meteen een staatslot gekocht
Ziet er mooi uitquote:
Fijn ez zn koffie over mn schermquote:Op zondag 23 januari 2011 10:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja, alleen dit is een reeds recorded mix, want ik heb gisteren 1 draaitafel weg moeten brengen. Hij is kapot
Opzich wel een grappig verhaal :
Vrijdag, 21-01-2011 sta ik te draaien. Gaat 1 draaitafel verrot. Ik : "#@!%#@!$#$#" Maar ik bedacht me meteen dat het nog wel eens garantie zou kunnen zijn. En wat bleek, ik had 1 jaar garantie.
Ik de bon op zoeken, blijkt dat ik die draaitafel op 22-01-2010 gekocht
Ik heb ook maar even meteen een staatslot gekocht
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:19 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Fijn ez zn koffie over mn scherm
Je moet de groetjes terug hebben van hem.quote:
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 10:20 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je moet de groetjes terug hebben van hem.
Ja ik had het niet verwachtquote:
Dat ik de groetjes zou doorgeven of dat je ze terug zou krijgen? Ondankbaar eigenlijk wel van Ezquote:
Dat ik terug zou krijgenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat ik de groetjes zou doorgeven of dat je ze terug zou krijgen? Ondankbaar eigenlijk wel van Ez
Ez is best wel een sociale jongen hoorquote:
Blijkbaarquote:Op zondag 23 januari 2011 10:23 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ez is best wel een sociale jongen hoor
Een half uurtje van mijquote:
Mijquote:
Ik doe niet aan dj-en.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:29 schreef Driepink het volgende:
[..]
was je op de radio? want over het algemeen mis ik je altijd..
quote:
quote:
koelkast begint toch pas om 14 uur?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:30 schreef Dalando het volgende:
Iemand? Ik wil graag van 12:00 - 12:30, en dan nog iemand van 12:30 - 13:00, en dan om 13:00 koelkast
http://onz-radio.nl/radio/rooster.htmlquote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
koelkast begint toch pas om 14 uur?
Hij zei tegen mij dat ie om 2 uur moest draaien.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
http://onz-radio.nl/radio/rooster.html
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:32 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij zei tegen mij dat ie om 2 uur moest draaien.
Gheheheh crosspost want scquote:
Nu nietquote:Op zondag 23 januari 2011 10:33 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gheheheh crosspost want sc![]()
Ik zeg altijd goedemorgen schatjes en gespuis![]()
![]()
Op een gegeven moment gingen ze mijn uitspraak pikken dus heb ik er copyright op gegooid
Neequote:Op zondag 23 januari 2011 10:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nu niet![]()
Snel editten anders ga ik ook gebruiken.
Wtf?quote:Artiest: Dj Coresta
Titel: Hardstyle Liveset
Iets met jaloersquote:Op zondag 23 januari 2011 10:37 schreef SperzieboonToon het volgende:
Man, ik ga nog ff slapen denk ik
quote:
Een vriend? Hmmmquote:Op zondag 23 januari 2011 10:38 schreef onlogisch het volgende:
Deze set is van een vriend van me, mijn eigen setjes heb ik hier niet op mn pc staan. Ja 1, maar die heb ik vrijdag avond al gedraaid
Je mag wel lekker bij me komen liggen hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 10:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Iets met jaloers
Ik ga die ontplofte bom hier wel ff opruimen![]()
Iets met internet en gepluktquote:
Gewoon SMS'en en vragen of ze wakker is.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
Ik weet niet of DV wakker is. Wat moet ik nou doen? Als ik haar sms wordtnze ws wakker en kan ze bij mij in de uitzending komen. Als ik niet sms blijft ze slapen maar komt ze ook niet live in de uitzending. Wat moet ik doen?
Kom klaar in d'r gezichtquote:Op zondag 23 januari 2011 10:39 schreef Graseter het volgende:
Ik weet niet of DV wakker is. Wat moet ik nou doen? Als ik haar sms wordtnze ws wakker en kan ze bij mij in de uitzending komen. Als ik niet sms blijft ze slapen maar komt ze ook niet live in de uitzending. Wat moet ik doen?
Gedaan.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Gewoon SMS'en en vragen of ze wakker is.
Name it.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef SuperwormJim het volgende:
wat een pokkeherrie op zondagochtend, draai eens wat normale muziek
Normale muziekquote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Ik kom zoquote:Op zondag 23 januari 2011 10:41 schreef SuperwormJim het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |