volgens mij is het dan een teken als 2 mensen iets gelijktijdig posten.....een teken van verbondenheid. eigenlijk net als GMTA dusquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef DaMook het volgende:
Goede TT.
Maar sign snap ik nog maar half.
Een teken van hogerhand, dat er een connectie is zeg maar. Soulmate-achtig gezweef.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef DaMook het volgende:
Goede TT.
Maar sign snap ik nog maar half.
Ik ben meer van het toevalquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een teken van hogerhand, dat er een connectie is zeg maar. Soulmate-achtig gezweef.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
volgens mij is het dan een teken als 2 mensen iets gelijktijdig posten.....een teken van verbondenheid. eigenlijk net als GMTA dus
Ok dan snapte ik hem toch wel, maar het is dus geen afkorting en dus geen nerdspeakquote:Op zondag 23 januari 2011 02:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een teken van hogerhand, dat er een connectie is zeg maar. Soulmate-achtig gezweef.
Nee, het is gewoon een Engels woordquote:Op zondag 23 januari 2011 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ok dan snapte ik hem toch wel, maar het is dus geen afkorting en dus geen nerdspeak, vandaar dat ik hem niet meteen snapte
.
Das erg hè, als je veel online zit. Ga je overal afkortingen in zien/zoeken. Ik kijk ook vaak op het klokje in de auto, staat ie op 13:37. Weirdquote:Op zondag 23 januari 2011 02:02 schreef DaMook het volgende:
[..]
[..]
Ok dan snapte ik hem toch wel, maar het is dus geen afkorting en dus geen nerdspeak, vandaar dat ik hem niet meteen snapte
.
quote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Das erg hè, als je veel online zit. Ga je overal afkortingen in zien/zoeken. Ik kijk ook vaak op het klokje in de auto, staat ie op 13:37. Weird
Mwah valt opzich wel mee, maar deze keer wel jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Das erg hè, als je veel online zit. Ga je overal afkortingen in zien/zoeken. Ik kijk ook vaak op het klokje in de auto, staat ie op 13:37. Weird
niet verder vertelen, maar ze heeft het klokje gewoon stil gezet....quote:
Logische verklaring; ik begin het meest om 14 uur, vertrek om 13:30. Hoop ik tenminste dat dat een verklaring is, anders wordt het engquote:
Toeval toch?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Logische verklaring; ik begin het meest om 14 uur, vertrek om 13:30. Hoop ik tenminste dat dat een verklaring is, anders wordt het eng
Neuj, heul nie!!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:04 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet verder vertelen, maar ze heeft het klokje gewoon stil gezet....
we've been rickrolled!quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef CindieY het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Ja, ik heb een bui
Iss het heel erg als ik die hard meebrul als ik hem hoor?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:05 schreef CindieY het volgende:
Never gonna give you up, never gonna let you down
Ja, ik heb een bui
Wat fijn dat mensen hier hun nummers kennenquote:
Neuh, dat doe ik stiekem ook. Nu sexual healingquote:Op zondag 23 januari 2011 02:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Iss het heel erg als ik die hard meebrul als ik hem hoor?
deze wist ik, maar ik ben er niet zo heel goed in......zou dan stiekem gaan googlen.quote:Op zondag 23 januari 2011 02:07 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat fijn dat mensen hier hun nummers kennenHeb een tijdje op een chat gezeten en speelden we lyrics-spelletjes, maar die van mij wisten ze nooit te raden
Die zing ik dan weer niet hard mee, is me te hitsigquote:Op zondag 23 januari 2011 02:08 schreef CindieY het volgende:
[..]
Neuh, dat doe ik stiekem ook. Nu sexual healing
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |