Hey, moet ik nou echt 300x uitleggen dat mijn moeder allang overal gesolliciteerd heeft waarvan ze denkt dat ze het werk aankan? Dus, kassamiep, telefoniste etc.? Maar dat ze gewoon niet is aangenomen omdat ze te oud is en/of ziek is? Of kunnen jullie dat na 1 keerlezen ook wel begrijpen?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Offffffffffff, in plaats van hard te roepen wat je moeder niet kan , kan je ook hard roepen wat je moeder wel kan . Tis maar een tip. Misschien wat minder zielig doen tegen je moeder.
Ik heb nog nooit belasting betaald? Dus ik heb nog nooit iets gekocht? Ik heb nog nooit gewerkt?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima, jij bent nog te jong om hier überhaupt over mee te discussieren want jij teert op de belastingcenten die mensen zoals ik betalen, en die mensen zoals jij nog nooit hebben betaald. Met de nadruk op zoals ik, want van mij krijg je niks.
BTW telt niet mee, is een eeuwig geschuif van geld, komt niet in de staatskas. Is overigens ook betaald van de bijstand van je moeder. Of je ooit gewerkt hebt, het kan, maar bij lange na niet genoeg om een maandloon van een uitkeringtrekker te bekostigen.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:36 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit belasting betaald? Dus ik heb nog nooit iets gekocht? Ik heb nog nooit gewerkt?
Grapjas.
Ik mag toch wel hopen dat ik in twee jaar werken 1000 euro heb verdiendquote:Op zondag 23 januari 2011 23:38 schreef illusions het volgende:
[..]
BTW telt niet mee, is een eeuwig geschuif van geld, komt niet in de staatskas. Is overigens ook betaald van de bijstand van je moeder. Of je ooit gewerkt hebt, het kan, maar bij lange na niet genoeg om een maandloon van een uitkeringtrekker te bekostigen.
En nu is ze maar gestopt met solliciteren?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:35 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Hey, moet ik nou echt 300x uitleggen dat mijn moeder allang overal gesolliciteerd heeft waarvan ze denkt dat ze het werk aankan? Dus, kassamiep, telefoniste etc.? Maar dat ze gewoon niet is aangenomen omdat ze te oud is en/of ziek is? Of kunnen jullie dat na 1 keerlezen ook wel begrijpen?
Nee.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
En nu is ze maar gestopt met solliciteren?
Het gaat om de belasting die je erover betaalt, niet wat je verdient, en geloof me, met jouw bouwjaar behoor je tot de groep die behalve bejaarden, uitkeringtrekkers en babies, het minst bijdraagt.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:44 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik mag toch wel hopen dat ik in twee jaar werken 1000 euro heb verdiend
Ja, daar kan ik dan ook helemaal niks aan doen dus.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Het gaat om de belasting die je erover betaalt, niet wat je verdient, en geloof me, met jouw bouwjaar behoor je tot de groep die behalve bejaarden, uitkeringtrekkers en babies, het minst bijdraagt.
Waar?quote:Op zondag 23 januari 2011 23:57 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dan ook helemaal niks aan doen dus.
Dus heb je geen recht van spreken.quote:Op maandag 24 januari 2011 00:02 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Waaraan? Ja, dat ik niet ouder ben dan ik ben?Goh..
quote:Op maandag 24 januari 2011 00:05 schreef illusions het volgende:
[..]
Dus heb je geen recht van spreken.
Beetje flauw. Haar bouwjaar gaat nog bijdragen. Daarom is het echt fout om te korten op jonge mensen. Natuurlijk hoeven we niet op te draaien voor hun iphone, maar fatsoenlijk investeren in hun studie is voor de belastinginkomsten over 10-20 jaar erg belangrijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 23:52 schreef illusions het volgende:
[..]
Het gaat om de belasting die je erover betaalt, niet wat je verdient, en geloof me, met jouw bouwjaar behoor je tot de groep die behalve bejaarden, uitkeringtrekkers en babies, het minst bijdraagt.
quote:Op zondag 23 januari 2011 23:32 schreef illusions het volgende:
[..]
Ik begrijp het prima, jij bent nog te jong om hier überhaupt over mee te discussieren want jij teert op de belastingcenten die mensen zoals ik betalen, en die mensen zoals jij nog nooit hebben betaald. Met de nadruk op zoals ik, want van mij krijg je niks.
Wat een gelul. Natuurlijk moeten studenten in de meeste gevallen een bijbaantje hebben, en dat is al jaren zo. Dacht je dat het makkelijk rondkomen is met die basisbeurs en onder andere collegegeld van 1700 euro, zorgverzekering van 90 per maand en huisjesmelkers in studentensteden. Je vergeet dat studenten ook nog moeten studeren.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Deels mee eens.
Maar studenten kunnen ook gemakkelijk zelf hun geld verdienen ipv studiebeurs.
Een basisbeurs thuiswonend is eh 95 euro uitwonend 255 euro + -
Als ze zaterdag bijv om 8 uur beginnen en tot 6 uur door gaan halen ze zo 200 euro binnen.
En dan savonds 4x PW 2 uurtjes per dag van 6 tot 8 bijv haal je ook zo 200 binnen tadaa 400 euro netto.
Genoeg om je studie ervan te betalenscheelt ook weer overheids geld.
Maar geen enkele student wil dat want de kroeg gaat voor![]()
![]()
We zeuren eigenlijk overal om vooral om overheids geld dus AOW Studiebeurs Bijstand Zorgtoeslag enz ja ze bestaan eenmaal maar een deel van de mensen hebben er totaal geen recht op en krijgen het wel die moeten ze aanpakken maar nee dat doen ze niet.
Wat bijv in de ziektewet / bijstand mogelijk is.
Eerst verplicht 6 maanden onder toezicht werken dus regelmatig controlles of ze het wel aan kunnen of juist niet.
Met 1 gesprekje beoordelen kan gewoon niet wat ze nu doen ja ik kan niet werken want mn arm doet pijn nee ik kan niet werken want ik krijg hoofdpijn hoppa bingo de uitkering dat moet echt anders![]()
En nooit opgevallen wat voor soort mensen winnaars zijn van een Lot ?
Honderden euries eraan uitgeven en dat kunnen ze ineens weer wel...![]()
Ik kan niet werken want mijn arm doet pijn.... Ze loopt zeker voor de grap alle afdelingen van het ziekenhuis af? Ze moet zeker voor de lol terugkomen voor onderzoek in het UMCG? Omdat ze weten dat er iets anders aan de hand is dan alleen maar pijn in een arm..quote:Op maandag 24 januari 2011 12:48 schreef Zwolsboy het volgende:
Wat bijv in de ziektewet / bijstand mogelijk is.
Eerst verplicht 6 maanden onder toezicht werken dus regelmatig controlles of ze het wel aan kunnen of juist niet.
Met 1 gesprekje beoordelen kan gewoon niet wat ze nu doen ja ik kan niet werken want mn arm doet pijn nee ik kan niet werken want ik krijg hoofdpijn hoppa bingo de uitkering dat moet echt anders![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |