Dan moet ik mijn bed uit, dat stomme luchtbed op en hem met slaapzak en al eruit zien te werken.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als ik jou was zou ik mijn voeten in zijn rug zeggen en even goed kracht zetten
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Weer lui oplossen met een spatie hè.
Als ik erbij kruip, gebeurt er toch niksquote:
En dan word ik genomineerd tot fokslet van het jaarquote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Tis toch algemeen bekend dat ik iedere week een ander mijn bed in sleur
Je hebt nog een kans als je dr de douche in sleept.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:28 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Als ik erbij kruip, gebeurt er toch niksdan maar zo
oh. Is Alexxxxx niet wat voor je?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:25 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Why? Tis toch algemeen bekend dat ik iedere week een ander mijn bed in sleur
Ja maar ik doe het natuurlijk niet met fokkers he... das een heul verschilquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
En dan word ik genomineerd tot fokslet van het jaar
Oh damn, dus dat doe ik foutquote:Op zondag 23 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar ik doe het natuurlijk niet met fokkers he... das een heul verschil
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanradenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je hebt nog een kans als je dr de douche in sleept.
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!quote:
klinkt spannendquote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanraden
Jij bent zoals een sprinkhaan, zolang t leuk is mag die blijven leven, daarna vreet je em op?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:33 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Dan loopt ie risico op verdrinkingsdood.. ik kan het hem niet aanraden
Dus dat was eenmalig?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!
De vrouwtjessprinkhaan vreet het mannetje op zodat ie klaarkomt... Lijkt me niet helemaal de juiste vergelijking Peu..quote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij bent zoals een sprinkhaan, zolang t leuk is mag die blijven leven, daarna vreet je em op?
*noteertquote:Op zondag 23 januari 2011 11:34 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja schat. Je moet natuurlijk gewoon een onbekende in een kroeg oppikken. Veel veiliger!
Het waarom was niet de vergelijking, ging me meer om t resultaat.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
De vrouwtjessprinkhaan vreet het mannetje op zodat ie klaarkomt... Lijkt me niet helemaal de juiste vergelijking Peu..
Je gaf me geen kans, je bleef maar bijtenquote:
Dan moet je niet zeggen dat de reden tot opvreten is dat ze hem niet meer leuk vindtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Het waarom was niet de vergelijking, ging me meer om t resultaat.
Toch vond ik die lange gisteren wel wat hebbenquote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Heel spannend, maar je zult het niet na kunnen vertellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |