Op zondagochtend?quote:Op zondag 23 januari 2011 08:19 schreef Samzz het volgende:
Goedemorgen. Ik zit midden in een lekkere discussie over geld en schuldsanering
Ik kwam binnen en dat was 't gespreksonderwerpquote:
Gezellig!quote:Op zondag 23 januari 2011 09:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kwam binnen en dat was 't gespreksonderwerp
Hoooiii... jeej het loopt echt weer storm hier.. iedereen ligt nog te slapen?quote:
Ik ben ook pas net wakker om eerlijk te zijn. Zo beginnen aan m'n ontbijtquote:Op zondag 23 januari 2011 10:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Hoooiii... jeej het loopt echt weer storm hier.. iedereen ligt nog te slapen?
Jij pas wakker? Ik al bijna een uurquote:Op zondag 23 januari 2011 10:34 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik ben ook pas net wakker om eerlijk te zijn. Zo beginnen aan m'n ontbijt![]()
Jij ook goedemorgen trouwens
Nou ja, wakker per 10 uur, wel al gedouched en nu aan de gebakken eieren met spekquote:Op zondag 23 januari 2011 10:35 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Jij pas wakker? Ik al bijna een uurNu alleen nog de movitivatie vinden om uit bed te komen...
Ik ben net opgestaan, maar toen met een bakje musli toch weer in bed gekropenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:36 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Nou ja, wakker per 10 uur, wel al gedouched en nu aan de gebakken eieren met spek
Tis wel fijn, dat luieren in bedquote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ik ben net opgestaan, maar toen met een bakje musli toch weer in bed gekropenIk moet echt opstaan want over een uur staan mn ouders voor de deur
Gelukkig lig ik alleenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:50 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Tis wel fijn, dat luieren in bed![]()
Alleen wat minder fijn als je ouders vervolgens aan je bedrand staan
Hoe knuffelde je kussen?quote:Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoe doen ze dat dan?of woon je nog thuis?
CL! Wat actief! Het is zondag!! DOE NIET ZO ENG!!quote:Op zondag 23 januari 2011 10:55 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald en verschoond, was in de was machine, tandjes gepoetst. Alleen die afwas he
Het is nu ook wel weer afgelopen denk ik.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:56 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
CL! Wat actief! Het is zondag!! DOE NIET ZO ENG!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |