Probeer het eens uitquote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja ik volg ze niet zo veel meer...
ik volg denk ik niet veel muziek meer die de meesten kennen hierzo op 1 artiest na
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ok, dit zijn er 2
En dan nog Anouk wie ik echt geweldig vindt
zei ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeetquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef ArTiC het volgende:
ik ga ook zo mijn bed in...morgen nog wat programmeren en alvast wat projecten voor volgende week voorbereiden
ik beleef er veel plezier aanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeet
maar goed ik ga slapen...![]()
![]()
Toch gaan lopen?quote:
Nee, STING was zo lief om ons thuis te brengenquote:
Dat is wel tof jaquote:Op zondag 23 januari 2011 02:35 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee, STING was zo lief om ons thuis te brengen
Dus inmiddels make-up eraf, tanden gepoetst, pyjama aan... en fokken
Goed ideequote:Op zondag 23 januari 2011 02:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is wel tof jaIk zit nog even warm te worden
hey, laat eens liggenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:37 schreef Yuki het volgende:
[..]
Goed idee
*dekbed over zich heen trekt
*gooit fudge*quote:
Hoe moet het als ie straks naar 't buitenland verkast?quote:
Kon ik toch niet zien met die deken eroverquote:
Dat wordt niksquote:Op zondag 23 januari 2011 02:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe moet het als ie straks naar 't buitenland verkast?
Elke dag huilend Yuki bellen, snikkend vragen om een knuffel..quote:
Je weet toch waar m'n voeten liggen?quote:Op zondag 23 januari 2011 02:49 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
Kon ik toch niet zien met die deken erover
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |