het gaat om 3 katten, 2 vrouwtjes en 1 mannetje, dus ze hoeven niet alle 3 met glittersquote:Op zondag 23 januari 2011 01:05 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ik weet niet of het voor een hond is maar je hebt kans dat ze bij de Dobey winkel het V.I.P. assortiment hebben...erg veel roze, glitters en ander opvallend spul
Ah, V.I.P. is alleen voor honden...dan denk ik dat het toch iets neutraals gaat wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef cafpow het volgende:
[..]
het gaat om 3 katten, 2 vrouwtjes en 1 mannetje, dus ze hoeven niet alle 3 met glitters
dat denk ik ook. Maar goed we zien wel ik heb toch ongeveer 1 weekje de tijd om vlooienbanden te vinden. Zo moeilijk kan het toch niet zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 01:07 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Ah, V.I.P. is alleen voor honden...dan denk ik dat het toch iets neutraals gaat worden
Oh ik wel, ben blij met nieuw werkquote:Op zondag 23 januari 2011 01:10 schreef cafpow het volgende:
[..]
wel niceben normaal niet zon fan van within temptation
hoezo speel jij dan in de bandquote:Op zondag 23 januari 2011 01:11 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Oh ik wel, ben blij met nieuw werk
*hobbitgrapje inslikt*quote:
Nee, dat dan weer nietquote:
ow, tja ik volg ze niet zo veel meer...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, dat dan weer niet![]()
Maar het is lang geleden dat ze iets nieuws uitgebracht hebben
Probeer het eens uitquote:Op zondag 23 januari 2011 01:15 schreef cafpow het volgende:
[..]
ow, tja ik volg ze niet zo veel meer...
ik volg denk ik niet veel muziek meer die de meesten kennen hierzo op 1 artiest na
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:27 schreef cafpow het volgende:
[..]
ok, dit zijn er 2
En dan nog Anouk wie ik echt geweldig vindt
zei ik tochquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee, die 2 ken ik dus idd niet..
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeetquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef ArTiC het volgende:
ik ga ook zo mijn bed in...morgen nog wat programmeren en alvast wat projecten voor volgende week voorbereiden
ik beleef er veel plezier aanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
je moet je vrije tijd niet vergeten he...werken kan zo leuk zijn dat je je hele leven vergeet
maar goed ik ga slapen...![]()
![]()
Toch gaan lopen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |