Ik heb nog liggen:quote:Op zondag 23 januari 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cd van Mysteryland 96. Das pas lachen.
Ik ben al heel goed bezigquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef STING het volgende:
[..]
Over werk gesproken, aan het werk jij
Als je blieftquote:Op zondag 23 januari 2011 11:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Nee, mijn fantasie is veel te levendig voor zoiets ja! Zie d'r al lopen, in d'r hema-kinderstring
quote:
Samzz!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 11:57 schreef Samzz het volgende:
Nou, voor de andere autisten hier:IK BEN HET, SAMZZ, IK HEB ALLEEN EEN ANDERE UI
![]()
Heb ik jou ook verward?quote:
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb ik jou ook verward?
HiHoe was de meet?
I knowquote:Op zondag 23 januari 2011 12:04 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nee. Ik deed een poging tot grappig zijn.
Ik faalde
Meet was leukHeel klein groepje, alleen maar leuke mensen
Katten affectiequote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Volgende keer ben je er wel weer bij he?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
I know
Mooi zoVond 't wel jammer dat ik niet kon
Nou jaaa, ik ben iig nog gekrabd door Helmi
Ik denk het welquote:Op zondag 23 januari 2011 12:06 schreef Yuki het volgende:
[..]
Volgende keer ben je er wel weer bij he?
En gelukkig hadden wij vrijdag al gemeet
Helmi? Een kat?
Eeuh, je kan em toch gewoon zeggen dat je dat niet wilt hebben? Moest ik vroeger niet doenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:07 schreef missbehavin het volgende:
Kleine man heeft er ineens een handje van me in het weekend belachelijk vroeg wakker te maken. Vanmorgen voor 9 uur. Potverdorie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |