Als in opslag, vind ik dat veel. Als slagingspercentage, erg weinig.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ligt helemaal aan je kader of 5,6% veel of weinig is.
IKEA of eigen zaagsel?quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
quote:
helemaal, loop het stuk regelmatig, dus niks aan de hand. Al was in het eerste stuk de straat verlichting uitquote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef STING het volgende:
[..]
Kleine moeite
[..]
Yo PeuNog veilig thuisgekomen?
Hé hallo, doe es niet zo actief!quote:Op zondag 23 januari 2011 11:46 schreef Spirit82 het volgende:
Ik ga afwassen, stofzuigen, was doen en een kast in elkaar zetten...
Toedeloe!s
moet jij zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hé hallo, doe es niet zo actief!
wtf! ik zie nu pas wie je bentquote:
Wat?quote:
Tot zo danquote:
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijkenquote:
Ik heb genoeg gedaan voor vandaagquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Tot zo dankom ik ondertussen uit bed.
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat?
Ik heb m'n username toch niet veranderd, of wel dan
Dat is t hele idee van zo'n UIquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kan er niks aan doen dat jullie niet naar namen maar naar icon's kijken
Ik kan het niet helpen dat jij visueel ingesteld bentquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee, maar ik ben visueel ingesteld dus keek gewoon op ik een of ander smachtend poppetje met handjes aan de wangen zag. Eventueel ondertitel lezen. Dit is gewoon een hel van misherkenning.
echt he, die lijkt ook een uur te durenquote:Op zondag 23 januari 2011 11:50 schreef Kluts het volgende:
You are not alone van Michael Jackson is toch wel echt de ergste zeikplaat die er bestaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |