Dat is ruim een uur rijden.....quote:Op zondag 23 januari 2011 00:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Jurkje aan en naar Rotterdam crossen?
zoveel, zoveel.quote:
doeiiiiquote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
zeker ontspannendquote:Op zondag 23 januari 2011 00:21 schreef xFriendx het volgende:
http://avondploeg.hyves.n(...)_Afl_1_Suzanne/tLYI/
Zat in de auto dat ze dit ging zingen, buiten regende het, was heel ontspannend zeg. Lieve stem heeft ze.
dag Singlequote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef -Engel- het volgende:
Anyway..... ik ga wat anders doendag Singles
quote:
*kuch*quote:
sorry foutje..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ik ben al de hele dag wakker, slapen zou beter zijn
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrijquote:
veel plezier alvastquote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geeft niet, ik heb nu juist zin iets te gaan doen.. Morgen toch vrij
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef cafpow het volgende:
[..]
veel plezier alvastzie je dan ben je toch wakker
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef ArTiC het volgende:
[..]
met zo'n instelling zal het niet je laatste deceptie zijn
ja knul, ik ben aan het werk simpelequote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Shush jij, jij zit anders ook te fokken ipv buiten bezig te zijn!
andere keer mischien en het liefst overdagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Veel plezier alvast.. Ik denk jij bied je aan met een idee.. Deceptie..
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijfquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dus ik ben niet de enige debiel met nachtdiensten
ow, ja wat voor bedrijf?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Dat vind ik dan weer overkill..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef ArTiC het volgende:
[..]
dit is geen nachtdienst...ik heb naast mijn normale baan van 50 uur per week ook een eigen bedrijf
Morgen dan? Gaan we eerst slapenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef cafpow het volgende:
[..]
andere keer mischien en het liefst overdag
gaat niet...ga met mijn ma de stad in...vlooienbanden zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Morgen dan? Gaan we eerst slapen
Consultancy in IT infrastructuur/securityquote:
zo zo..en gaat goed met het bedrijf?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Consultancy in IT infrastructuur/security
Vlooienbanden zoeken.. eerste beste discus en klaarquote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef cafpow het volgende:
[..]
gaat niet...ga met mijn ma de stad in...vlooienbanden zoeken.
Dus noteer maar...voor een andere keer
niks te klagen, doe hooguit 2 opdrachten tegelijk.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef cafpow het volgende:
[..]
zo zo..en gaat goed met het bedrijf?
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeauquote:Op zondag 23 januari 2011 00:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Vlooienbanden zoeken.. eerste beste discus en klaar
ow, tja dat vreet dan wel veel tijd denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 00:49 schreef ArTiC het volgende:
[..]
niks te klagen, doe hooguit 2 opdrachten tegelijk.
Das een goeie truuk, die probeer ik ook op z'n tijdquote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeau![]()
en moet ook nog even laatste dingen voor mijn vakantie halendus gaat ma mee in de hoop dat zij betaald
ik welke stad woon je? of waar ga je heen morgen?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef cafpow het volgende:
[..]
maar we zoeken een beetje leuke vlooienbanden, 't zijn er 3 in totaal en een cadeau![]()
en moet ook nog even laatste dingen voor mijn vakantie halendus gaat ma mee in de hoop dat zij betaald
tja, ik niet vaak..heb eigenlijk meer te besteden per maand dan mijn ma....maar cadeautjes voor familie kopen doe ikliever niet zelfquote:Op zondag 23 januari 2011 00:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das een goeie truuk, die probeer ik ook op z'n tijd
Ik blijf lekker in Rotterdamquote:Op zondag 23 januari 2011 00:55 schreef ArTiC het volgende:
[..]
ik welke stad woon je? of waar ga je heen morgen?
hmmm lang geleden dat ik daar bij een klant geweest ben dus ik kan niet zeggen of ze bij Dobey of Fuanalnd leuke vlooienbanden hebben.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef cafpow het volgende:
[..]
tja, ik niet vaak..heb eigenlijk meer te besteden per maand dan mijn ma....maar cadeautjes voor familie kopen doe ikliever niet zelf
[..]
Ik blijf lekker in Rotterdam
oke, en waar mogen die dan zitten? Mischien handig om te wetenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef ArTiC het volgende:
[..]
hmmm lang geleden dat ik daar bij een klant geweest ben dus ik kan niet zeggen of ze bij Dobey of Fuanalnd leuke vlooienbanden hebben.
slaapsequote:
succesquote:
Dobey Rotterdamquote:Op zondag 23 januari 2011 01:02 schreef cafpow het volgende:
[..]
oke, en waar mogen die dan zitten? Mischien handig om te weten![]()
[..]
slaapse
thanksquote:Op zondag 23 januari 2011 01:03 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Dobey Rotterdam
--------------------------------------------------------------------------------
Wolphaertsbocht 21
3082 AB Rotterdam
010-4953510
010-4954776
--------------------------------------------------------------------------------
Corry's Dierenwinkel
Bergpolderplein 2/3 3051 GA Rotterdam
3.8 km
Monria
Hoornweg 11 - 13 3042 DC Rotterdam-Overschie
6.1 km
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |