quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je hoeft niks uit te leggen. "Nee"is genoeg..
Toch maar doen dan?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
bwoeargh, geen zin om te slapen, maar ben moeeeeeeeeeeeee
Verzet je er tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
als ik mijn werk het laatste jaar tegen het licht hou, zou ik best een jaartje willen ruilenquote:
dat heb ik iedere dagquote:Op zondag 23 januari 2011 00:31 schreef TheFamousMan het volgende:
Ander werk wil ook.. HEEL graag, en vooral werk in mijn vakgebied..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:32 schreef Symphonic het volgende:
[..]
als ik mijn werk het laatste jaar tegen het licht hou, zou ik best een jaartje willen ruilen
Mwoa het is niet alleen maar flappen tellen hoor. Je krijgt ook weleens ongure types aan de deur..quote:Op zondag 23 januari 2011 00:30 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik zou best met hem willen ruilen
Daar heb ik hem wel IRL gezienquote:
Ja ik ook en jan Keizer ookquote:Op zondag 23 januari 2011 00:34 schreef Stuart het volgende:
[..]
Daar heb ik hem wel IRL gezien
En ze ouders ook
Heb zo'n vermoeden dat het niet om flappen tellen gaatquote:Op zondag 23 januari 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa het is niet alleen maar flappen tellen hoor. Je krijgt ook weleens ongure types aan de deur..
Ik snap wel waar je heen wilt hoor, maar dat valt best mee volgens mij. Maar misschien kan hij daar zelf eens wat meer over zeggenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Heb zo'n vermoeden dat het niet om flappen tellen gaat
ik denk dat het harder werken is dan we kunnen vermoeden, en dan nog zou ik wel een jaartje willen ruilenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:34 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa het is niet alleen maar flappen tellen hoor. Je krijgt ook weleens ongure types aan de deur..
Toen ik bij Es kwam liep ik altijd langs hun huisquote:
tofquote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Toen ik bij Es kwam liep ik altijd langs hun huis
of een weekjequote:Op zondag 23 januari 2011 00:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik denk dat het harder werken is dan we kunnen vermoeden, en dan nog zou ik wel een jaartje willen ruilen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |