quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef Greys het volgende:
[..]
En daarin nog overleg ook! Snel he?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:52 schreef oh-oh het volgende:
Oh crap, doe mijne maar dicht, en niet schelden
Ga me niet voor faler uitmaken ik wilde echt heus waar alleen maar helpenquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ga me niet voor faler uitmaken ik wilde echt heus waar alleen maar helpen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Vergeet je tandenborstel niet!
[ afbeelding ]
Tall Greysie, IK KIES JOU! Flambeer hem met je hot flashes!quote:
Geen. Maar ik vind Rachel Weisz wel keimooi.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Haar, voor welke vrouw zou jij nou je hetero-zijn wel even aan de kant zetten?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef oh-oh het volgende:
Anyhoer, Duffy vrolijk verder, ik ga slapen, ik wil morgen een beetje op tijd op![]()
Oh, já!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:59 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Geen. Maar ik vind Rachel Weisz wel keimooi.
Zwabber FAINTEDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tall Greysie, IK KIES JOU! Flambeer hem met je hot flashes!
Daar ben ik nog nét te jong voor, voor die hot flashesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:58 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Tall Greysie, IK KIES JOU! Flambeer hem met je hot flashes!
Die Natalie Portman hype heb ik nooit begrepen. Net zoals dinges, van Pirates.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Daar ben ik nog nét te jong voor, voor die hot flashes
Oh en met Nathalie Portman zou ik het ook wel kunnen.
Ik ben jong en ik vind dit leuk.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:01 schreef asfalthooligan het volgende:
lol
dit is vaak waar ik ook wel met plezier naar luister lekker oldskool muziek
oh die keira net-nietquote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die Natalie Portman hype heb ik nooit begrepen. Net zoals dinges, van Pirates.
Keira tietloos.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:03 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Die Natalie Portman hype heb ik nooit begrepen. Net zoals dinges, van Pirates.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:08 schreef Harajuku. het volgende:
En je hoeft ook niet weer met je Penelope te komen en die andere, Greys.
Ze werden ook door elkaar gehaald op de set van Star Wars toch?quote:
oh fuckquote:Op zondag 23 januari 2011 00:09 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
ik luister deze wel eens helemaal
Let me take your hand?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:13 schreef Loveless85 het volgende:
there must be a reason why I love you like I do, maybe its coz your always smiling whenever I'm around with you
seasons change, you stay the same, a melody forever in my lifequote:Op zondag 23 januari 2011 00:16 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
you lead I follow you into the light
Gelukkig heeft het ook meer betekenissenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Je zingt toch ook niet "wees mijn grote boodschap"?
Over?????quote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Gelukkig heeft het ook meer betekenissen
Blof zingt als ze zingen over 'Ik sta wijd open' toch ook niet over eh... nou ja
Matig hoor dit, Tomblaquote:Op zondag 23 januari 2011 00:22 schreef tombolafan het volgende:
Je zingt toch ook niet "wees mijn grote boodschap"?
Gebroken hart hequote:Op zondag 23 januari 2011 00:25 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal is ze wel romantisch aangelegd, ik snap het ook niet
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Dan zou ik in elke lyrics een stront boodschap moeten vinden
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat ik liefdesliedjes niet zo goed kan hebben als ik een gebroken hart heb
Hoe bedoel je precies met 'hoe zij het heeft'?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:29 schreef asfalthooligan het volgende:
Als ik zie hoe ik het nu heb en hoe me ex het heeft damn dat ik daar 3 jaar bij ben geweest
Gadverdamme, leer nu eens linken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
Ik ben een goede echtgenote vanavond (voor de verandering)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:49 schreef Greys het volgende:
Waar is Elies, die kan hier ook goed over oordelen!
Mja, maar ik denk meestal nog 'fuck youquote:
Einsturzende Neubauten alhier.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:27 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
nou, mijn hart is nog niet gebroken en ik zwijmel ook niet echt van deze muziek
oeh dat ga ik eens even doenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:37 schreef Pagan het volgende:
[..]
Einsturzende Neubauten alhier.![]()
De nieuwe Nordvargr zou je ook eens moeten opsnorren, sublimale bassen, WOW.
Ik ben niet zo thuis in de foo fightersquote:
donequote:Op zondag 23 januari 2011 00:38 schreef Greys het volgende:
Tombo, sla deze even op voor morgen
Dit is echt hilarischVooral vanaf halverwege wordt het leuk, over een vader die met een baby moet omgaan en hem elke keer per ongeluk laat vallen en dat zijn eerste zorg dan niet is of de baby nog gezond is, maar of zijn vrouw het niet gezien heeft
Echt, het klinkt akelig, maar je piest echt haast in je broek van het lachen denk ikquote:
Een vriendin van ons is nog eens een avond plat op de bek gegaan met Mathilde Santing backstage, 't is helaas voor haar verder nooit wat geworden.quote:Op zondag 23 januari 2011 00:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben een goede echtgenote vanavond (voor de verandering)
Ik zou nog steeds Adele en Duffy kiezen (tenzij Bette, want mijn groooote liefde)
http://tease.foofighters.comquote:Op zondag 23 januari 2011 00:39 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik ben niet zo thuis in de foo fighters
Minimaal 320KBS, liefst lossless.quote:
Nou, als je het nou over vrouwen hebt die mooier worden naarmate ze ouder worden!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:42 schreef Pagan het volgende:
[..]
Een vriendin van ons is nog eens een avond plat op de bek gegaan met Mathilde Santing backstage, 't is helaas voor haar verder nooit wat geworden.
Ik zal nog eens een avondje ouderwets gaan flirten. Kijken wat er gebeurtquote:Op zondag 23 januari 2011 00:42 schreef Pagan het volgende:
Een vriendin van ons is nog eens een avond plat op de bek gegaan met Mathilde Santing backstage, 't is helaas voor haar verder nooit wat geworden.
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:43 schreef Greys het volgende:
Nou, als je het nou over vrouwen hebt die mooier worden naarmate ze ouder worden!
Ik ga hem morgen luisterenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
En ook over wat er gebeurt met vrouwen als ze niet genoeg slaap krijgen
(![]()
)
Dan gaan ze raaskallen. Ik weet er alles van; een heerlijk gevoelquote:Op zondag 23 januari 2011 00:41 schreef Greys het volgende:
En ook over wat er gebeurt met vrouwen als ze niet genoeg slaap krijgen
(![]()
)
Goh, nog nooooooooooooooooooooooooit gezienquote:
Een lekkere jaren '80 potquote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef Greys het volgende:
Wat een verschil, time did her good
Mathilde toen:
[ afbeelding ]
En ongeveer dertig jaar later
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
My Bad, Interstellar 2 uit 2009.quote:
en die hondenbelasting gaat maar omhoog!quote:Op zondag 23 januari 2011 00:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Goh, nog nooooooooooooooooooooooooit gezien
Ik las lovelessquote:Op zondag 23 januari 2011 00:44 schreef DeZwabber het volgende:
overigens heb ik alleen maar lossless of 320kbs op m'n pc geloof ik
Jaquote:
PIMPquote:Op zondag 23 januari 2011 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
uhuh
goedzo jongen
pak maar een koekje uit de pot
Yupsquote:Op zondag 23 januari 2011 00:48 schreef Greys het volgende:
Ja
Maar zij is wel echt het voorbeeld van vrouwen die echt mooi oud(er) worden he?
sssstquote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
zijn naaktfoto's staan op de externe harde schijf
Met een CRT monitor gaat het misschien nog wel, maar tegenwoordig...quote:Op zondag 23 januari 2011 00:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
loveless staat niet op m'n computer, that would be weird
Waarom is haar clip van 'Appels op de tafelsprei' in godsnaam X-rated op Youtube?quote:
meh, en m'n laptop kan er denk ik ook niet tegenquote:Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Pagan het volgende:
[..]
Met een CRT monitor gaat het misschien nog wel, maar tegenwoordig...
ja, dat is de laatste keer dat ik de print-outs per post verstuurquote:Op zondag 23 januari 2011 00:52 schreef Loveless85 het volgende:
overigens moet je volgende week die schijf aan JJH sturen hé, die heeft 'm dan gevraagd.
Doe het deze keer wel driedubbel aangetekend pakket plus met handtekening retour en verzekerd tot 10.000 euro, kthx
Oeh, mag ik een kopie?quote:Op zondag 23 januari 2011 00:51 schreef DeZwabber het volgende:
zijn naaktfoto's staan op de externe harde schijf
quote:Op zondag 23 januari 2011 00:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
naaktfoto's ruilen voor in-ondergoed-in-de-sneeuwfoto's
quote:FOK! is over enkele minuten onbereikbaar voor klein onderhoud. Sla een eventuele post op voordat je hem verstuurt, en kom over een kwartiertje nog eens kijken.
I see your pijpen in de sneeuw, and raise with een natte doosquote:Op zondag 23 januari 2011 01:01 schreef asfalthooligan het volgende:
komt ie dan he pijpen in de sneeuw
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:03 schreef Loveless85 het volgende:
[..]ik bedoel natuurlijk dat ik sowieso niet bij jou kan zijn in een kwartier
harde paal levert gekke plaatjes op johquote:Op zondag 23 januari 2011 01:03 schreef DeZwabber het volgende:
I see your pijpen in de sneeuw, and raise with een natte doos
[ afbeelding ]
Ben ook benieuwd wiens pasfoto's er naar boven komen als je op 'grote lul' gaat zoekenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
harde paal levert gekke plaatjes op joh
hij is er bijna!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
harde paal levert gekke plaatjes op joh
Kweenie of we dit willen zienquote:Op zondag 23 januari 2011 01:08 schreef Greys het volgende:
Ben ook benieuwd wiens pasfoto's er naar boven komen als je op 'grote lul' gaat zoeken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
een aziatische ook nog!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:09 schreef Loveless85 het volgende:
natte doos die ondergespoten wordt
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Kweenie of we dit willen zienWas dat een uitstapje van Escher?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
nu je het zegtquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Of ben ik de enige die heeft zitten bestuderen dat dat plaatje van Elies niet klopt?![]()
Nope, ik zag het ook. Die piem0ls komen uit het nietsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:14 schreef Greys het volgende:
Of ben ik de enige die heeft zitten bestuderen dat dat plaatje van Elies niet klopt?![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt heel irritant dat ik aan niets anders dan steigermeisje kan denken
Weet je wat jij zou moeten doen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef DeZwabber het volgende:
het is echt heel irritant dat ik aan niets anders dan steigermeisje kan denken
Oh ja, dat zullen d'r ouders leuk vinden!quote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Weet je wat jij zou moeten doen?
Stuur haar een sms dat je aan niets anders kunt denken. En dat je nú op weg gaat naar haar huis, om met een bosje onderweg geplukte bloemen onder haar raam een heel lief liefje te zingen.
buiten het feit dat ik daar acht uur over ga doen omdat er nu geen ov meer gaat... lijkt me dat een beetje voorbarigquote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Stuur haar een sms dat je aan niets anders kunt denken. En dat je nú op weg gaat naar haar huis, om met een bosje onderweg geplukte bloemen onder haar raam een heel lief liefje te zingen.
Zeggen dat je alleen nog maar aan haar kan denken is wel lief hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
buiten het feit dat ik daar acht uur over ga doen omdat er nu geen ov meer gaat... lijkt me dat een beetje voorbarig
en een flink stuk FSC gekeurd tropisch hardhoutquote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze woont nog thuis.... In dat geval: stuur die sms maar nietquote:Op zondag 23 januari 2011 01:31 schreef Greys het volgende:
Oh ja, dat zullen d'r ouders leuk vinden!
ze heet niet steigermeisje omdat ze een steigerfetish heftquote:Op zondag 23 januari 2011 01:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
en een flink stuk FSC gekeurd tropisch hardhout
Sommigen zouden zich er te pletter van schrikken..quote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zeggen dat je alleen nog maar aan haar kan denken is wel lief hoor![]()
Of alleen: ik denk aan je...quote:Op zondag 23 januari 2011 01:32 schreef tombolafan het volgende:
Zeggen dat je alleen nog maar aan haar kan denken is wel lief hoor![]()
Waarom zou je ook om half twee 's nachtsquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer een vintage kapsel te maken, wat een drama
Maken... als in? Bedenken? Bij jezelf doen? Tekenen?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Harajuku. het volgende:
Ik probeer een vintage kapsel te maken, wat een drama
The good old timesquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
Gewoon tijdens die film waar je heen gaat op een gegeven moment vlak bij haar hand jouw hand ophouden en dan kijken of ze haar eigen hand in jouw hand legt, of dat je M&Ms krijgt
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
Gewoon tijdens die film waar je heen gaat op een gegeven moment vlak bij haar hand jouw hand ophouden en dan kijken of ze haar eigen hand in jouw hand legt, of dat je M&Ms krijgt
Toen ik hier een tijdje geleden over een bioscoopbroek begon wist niemand wat ik bedoeldequote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef ElisaB het volgende:
[..]
The good old times
Ik had vroeger een bioscoopbroek
Echt wel dat dat bestaatquote:Op zondag 23 januari 2011 01:37 schreef Greys het volgende:
Toen ik hier een tijdje geleden over een bioscoopbroek begon wist niemand wat ik bedoelde
Toen heb ik nog linkjes op Google gezocht om aan te tonen dat het echt bestaat
Elies was me al voorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]Oh heerlijk
Greys, mag er een slotje op?Ik red het niet in mn eentje tot de 300
[SC] #1121 - Insneeuwen FTW!
Bij mezelf doen jaquote:Op zondag 23 januari 2011 01:35 schreef Greys het volgende:
[..]
Maken... als in? Bedenken? Bij jezelf doen? Tekenen?
Ja maar het is zo 'ik ben 12, wat is dit', Ze zijn toch 18+quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
He maar Zwab, dat met die hand is toch geen stom idee?
Als ze je niet snapt dan doe je gewoon alsof je M&Ms wilde
Ja, da's een goeie hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Greys het volgende:
He maar Zwab, dat met die hand is toch geen stom idee?
Als ze je niet snapt dan doe je gewoon alsof je M&Ms wilde
Ehm, je hebt gevolgd hoe het tot nu toe is gegaan?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja maar het is zo 'ik ben 12, wat is dit', Ze zijn toch 18+
Ga jij een avondje mee dan om het voor te doenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja maar het is zo 'ik ben 12, wat is dit', Ze zijn toch 18+
Heb ik nietquote:Op zondag 23 januari 2011 01:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Doe eens een plaatje van hoe je het wilt dan?
I'm your biggest fanquote:Op zondag 23 januari 2011 01:40 schreef Loveless85 het volgende:
Je kan d'r ook een brief schrijven Zwab, lekker jomantiejs
Dear Chasey Lain,
I wrote to explain
Oh nee hoor, ik ben ook echt geen ster in wat nou wanneer wel kan en wat nietquote:Op zondag 23 januari 2011 01:42 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ga jij een avondje mee dan om het voor te doen
Nietquote:Op zondag 23 januari 2011 01:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee hoor, ik ben ook echt geen ster in wat nou wanneer wel kan en wat niet
Ik trouwens ook niet, maar ik zou op zeker geen 6 maanden wachtenquote:Op zondag 23 januari 2011 01:44 schreef Loveless85 het volgende:
Oh nee hoor, ik ben ook echt geen ster in wat nou wanneer wel kan en wat niet
hij heeft het huis van zijn vriendin onder water gezet om haar zijn huis in te halen, dat noem ik vrij doortastendquote:Op zondag 23 januari 2011 01:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
NietIk dacht dat jij zo doortastend was
Nou ja dat dus. En zeker als je naast de dates nog vrij veel contact heb kan je toch een keer een balletje op gooien dat je eigenlijk wel spijt hebt dat je vorige keer bij het afscheid niet wat minder verlegen was geweest ofzo. Aan die reactie merk je dan wel of het gewaardeerd wordtquote:Op zondag 23 januari 2011 01:46 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik trouwens ook niet, maar ik zou op zeker geen 6 maanden wachten
Neeeeee, mannen moeten niet (teveel) gaan toegeven dat ze verlegen zijn.quote:Op zondag 23 januari 2011 01:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou ja dat dus. En zeker als je naast de dates nog vrij veel contact heb kan je toch een keer een balletje op gooien dat je eigenlijk wel spijt hebt dat je vorige keer bij het afscheid niet wat minder verlegen was geweest ofzo. Aan die reactie merk je dan wel of het gewaardeerd wordt
stijfje tonen? watzegjenuquote:Op zondag 23 januari 2011 01:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Neeeeee, mannen moeten niet (teveel) gaan toegeven dat ze verlegen zijn.
Zwab moet de volgende keer gewoon een initiatiefje tonen
is dat een xbox exclusive?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:52 schreef Loveless85 het volgende:
Gewoon hup, 360o slut penetration, bam!
Baaf?quote:Op zondag 23 januari 2011 01:53 schreef asfalthooligan het volgende:
ken ze schommelen dan ken ze ook wippe
quote:First Date, Electricity
When you walk in, You suck my circuitry
Back it up, With attitude
When people sweat it out, You always Play It cool
I think I know You, I'm gonna bet
That you like Superchunk, And Joan Jett
Get your quick fix, In my car
You got a sweet tooth, And I'm your chocolate bar
And it goes on and on and on and on,
on and on and on.
And I say:
Heyyyyyyyyyy do you kiss on the first date (X 2)
Cause I do, cause I do (X 5)
New York doll, On the catwalk
I like to play it discreet, You only wanna shock
Spray-paint your, tight jeans on
And cruise yourself, it don't feel wrong
So take a chance, Give me a shot
You think I'm bluffing? I think I'm not
Get on your high heels, give me a heart attack
I got a question, for your sweet ass
And it goes on and on and on and on
On and on and on
And I say
Heyyyyyyyyyyy do you kiss on the first date (x4)
Cause I do, Do you too? Wanna do it with you
If you do, would you do what i do?
Uh-woo-hoo-hoo
Well hello baby you look so hot tonight!
Can I hold your hand? Well thank you.
Now this is what we're gonna do on our date today.
We're gonna do all the things all the couples like to do.
We're gonna go to a movie, we're gonna have some dinner, take a walk,
look at the moonlight, Anything you want but baby I got a question:
Do you kiss on the first date?
Heyyyyyyyyyy let's do it on the first date?
Heyyyyyyyyyy what do you do on the first date?
Heyyyyyyyyyy do you kiss on the first date?
Cause I do, cause I do, cause I do,
Cause I do, cause I do, cause I do,
Wuh-hoo-hoo!
duidelijk niet van toepassing dusquote:Op zondag 23 januari 2011 01:56 schreef Loveless85 het volgende:
OMG Zwab, m'n shuffle schotelt me zojuist deze voor;
[..]
Weet ik niet preciesquote:
Dat jaquote:
We hebben er nog wel een poosje over liggen praten gisteravond. Het is geen leuke ervaring en we zullen maar hopen dat het niet nog eens gebeurt. Maar ik heb goed geslapen gelukkig, dank je welquote:Op zondag 23 januari 2011 09:45 schreef Oognip het volgende:
Heb je lekker geslapen Rewimo of nog last gehad van de ree?
Zeker geen leuke ervaring, mag inderdaad hopen dat dit nog eens gebeurt. Fijn dat je toch goed geslapen hebtquote:Op zondag 23 januari 2011 10:01 schreef Rewimo het volgende:
[..]
We hebben er nog wel een poosje over liggen praten gisteravond. Het is geen leuke ervaring en we zullen maar hopen dat het niet nog eens gebeurt. Maar ik heb goed geslapen gelukkig, dank je wel
Op zondagmorgen vergaderen? Erg fanatiek hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 10:05 schreef Ynske het volgende:
moggeh
heb er al een vergadering op zitten
eerst maar even een ontbijtje, ff bijkomen op de bank en dan door de foto's gaan worstelen van gisteravond
ja, zijn een expositie aan t voorbereiden, en die persoon was vanmorgen aanwezig, nou, goed komen we danquote:Op zondag 23 januari 2011 10:28 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Op zondagmorgen vergaderen? Erg fanatiek hoorWas het leuk gisteren?
Christan voelt zich gelukkig alweer wat beter. Niet meer zulke hoge koorts gelukkig. Gisteren belde zijn trainer nog op, om te vragen hoe het met hem ging en of hij mee kon doen aan het toernooi vandaag. Nee, dat zat er niet in natuurlijk. Hij vertelde dat het heerst en dat er nog meer zieken waren. Gelukkig heeft hij genoeg spelertjes zodat ze in elk geval wel mee kunnen doen.
Ah, wakker worden met muziekquote:
Aan haar post te zien nietquote:Op zondag 23 januari 2011 11:39 schreef asfalthooligan het volgende:
moguh ingetje al wat fitter weer ??
Tomboquote:
Ik moet altijd gapen en op gang komen als ik net wakker benquote:
Ik heb ook net gedouchtquote:Op zondag 23 januari 2011 11:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Beter dan gisteren![]()
Zo nog een bakkie en dan es ff lekker nietsnutten onder de douche
Je bent toch kaal?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:05 schreef asfalthooligan het volgende:
heeft net een bord snert naar binnen moet nog douchen me scheren haar doen enz
Ja mijn omaquote:Op zondag 23 januari 2011 12:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dat droeg m'n moeder altijd, een duster
Zo, dit las ik even heel anders vanwege alle brazilian wax topics endezoquote:
Nee een duster is toch een degelijke ochtendjas met een rits , dichter en zo?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:09 schreef Goodbye het volgende:
Een duster is toch gewoon een sjiek woord voor een ochtendjas?
Ja ik ook , maar ik draag dr nooit eenquote:
Serieus?quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee een duster is toch een degelijke ochtendjas met een rits , dichter en zo?
Mn oma droeg dusters, die waren echt van op dr enkels tot de hals dicht met een rits , van die dikke rode veloursequote:Op zondag 23 januari 2011 12:13 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Serieus?![]()
Ik draag wel een ochtendjas (en pantoffels) in het weekend 's ochtends. Lekker warmKruip ik nog onder een dekentje op de bank ook
Whihihihihihihiquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Mn oma droeg dusters, die waren echt van op dr enkels tot de hals dicht met een rits , van die dikke rode velourse
Als ik opsta doe ik echt altijd meteen douchen en aankledenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hoe loop jij dan *nu* rond, of als je net gedouched hebt en nog niet gaat aankleden?
Hier niet ieg.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee een duster is toch een degelijke ochtendjas met een rits , dichter en zo?
Heb jij een duster of een badjas?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |