djkoelkast zei, al maken we nou een TC waar we de dj's kunnen zien, en toen maakte ik diequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef 92Merel het volgende:
En wie kwam er ook alweer met het idee voor een TC?
Psst, retorische vraagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:53 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
djkoelkast zei, al maken we nou een TC waar we de dj's kunnen zien, en toen maakte ik die
http://tinychat.com/onz-radioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Beach het volgende:
wat is tinychat? waarom zit ik daar niet?
Nee, ik kom hierna!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:58 schreef Opdekop het volgende:
EggsTC fucking held. MEER ZENDTIJD VOOR HEM SVP
Beach, waarom nou net 'merelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef Beach het volgende:
wat is tinychat? waarom zit ik daar niet?
EN IK BEN NU!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef 92Merel het volgende:
Nu wil de ONZ-Radio het echt niet doen bij mij![]()
En ik heb m niet gemute dit keerEn iTunes wil ook niet werken
Stom hoor, nu moet ik tegen al die lelijke koppen aankijken.quote:
Skype is er altijd nog en er zijn genoeg foto's van mij op fok te vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:02 schreef Beach het volgende:
[..]
Stom hoor, nu moet ik tegen al die lelijke koppen aankijken.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Skype is er altijd nog en er zijn genoeg foto's van mij op fok te vinden
eigendunkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
En op mijn pcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Volgens mij wastie te hard voor iedereen hier, er waren er nog maar 4 over, luisteraarsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:00 schreef Driepink het volgende:
![]()
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
O+
![]()
![]()
Aawhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Beach het volgende:
[..]
dan moet ik gaan zoeken en dat gaat me te ver
Helemaal nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:04 schreef Het_Fenomeen het volgende:
[..]
eigendunk
popje is er gelukkig ook nog
Daar ook ja, maar wist niet zeker of Beach daar wel toegang tot hadquote:
Wat? ik weet niks van fotos op zijn pcquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Aawh![]()
[..]
Helemaal niet
Gelukkig wel ja![]()
[..]
Daar ook ja, maar wist niet zeker of Beach daar wel toegang tot had
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Weg met de deprimerende muziek
Rustig maar, zo afgelopen, niet huilen, ook jij draait wel eens kutmuziekquote:
Misschienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan hoop ik maar dat Led Zeppelin - Stairway to heaven in je repertoir zit
Maar geen deprimerende.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:07 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Rustig maar, zo afgelopen, niet huilen, ook jij draait wel eens kutmuziek
Foute uurquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
morgen draai ik een heel uur lang kutmuziek
Ik tot voor kort ook nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Wat? ik weet niks van fotos op zijn pc
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef djkoelkast het volgende:
morgen draai ik een heel uur lang kutmuziek
Jawel, dat wist je wel!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik tot voor kort ook niet
En daag![]()
Denk het 2equote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Niet?
Of was ik het alweer vergeten?
Veel succes! Ik sla deze x effe over, moet er al 6 dagen vroeg uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Berenklem het volgende:
Morge ochtend wel veel leegte op het rooster
Luister je via YouTube?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
Waarom wil dat kutgeluid nou niet werken?![]()
Heb mezelf al een keer afgemeld en opnieuw aangemeld, maar had geen nut![]()
iTunes en Youtube willen ook al niet werken..
Nee, maar dacht, kijken of het daar wel werkt.quote:
Weer mute?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef 92Merel het volgende:
Waarom wil dat kutgeluid nou niet werken?![]()
Heb mezelf al een keer afgemeld en opnieuw aangemeld, maar had geen nut![]()
iTunes en Youtube willen ook al niet werken..
En je gewone geluid?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, maar dacht, kijken of het daar wel werkt.
Filmpje speelt af, maar ik hoor niks.
Nee, dit keer nietquote:
Windows? Welke versie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:13 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Nee, dit keer niet![]()
Op hele computer wil het niet werken
Als ik een geluidsopname wil maken zegt ie 'geen apparaat voor geluidsopname gevonden' terwijl ik gewoon een mic heb.quote:
Vistaquote:
Nee, dat balkje rechtsonder schatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Als ik een geluidsopname wil maken zegt ie 'geen apparaat voor geluidsopname gevonden' terwijl ik gewoon een mic heb.
Dus ergens klopt er iets niet
[..]
Vista
Nee gohquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Nee, dat balkje rechtsonder schat
www.tinychat.com/onz-radioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef EggsTC het volgende:
Waar zit die tinychat gebeuren dan? IRC channel oid?
http://tinychat.com/onz-radioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef EggsTC het volgende:
Waar zit die tinychat gebeuren dan? IRC channel oid?
Ongetwijfeld.. maar normaal gesproken doet het geluid het iig welquote:
Kijk eens bij config scherm > geluid of je daar wel die blokjes ziet bewegen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ongetwijfeld.. maar normaal gesproken doet het geluid het iig wel
We zijn aan het webcammenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:15 schreef Dhaha het volgende:
wat de fuck is hier nou weer aan de hand?!
iets met een chat?
rot lekker op
Nee, hij doet gewoon helemaal niks qua geluid of geluidsdetectie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Kijk eens bij config scherm > geluid of je daar wel die blokjes ziet bewegen.
stomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn aan het webcammen![]()
Incl vrouwen
Een loopje een vrouw noemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We zijn aan het webcammen![]()
Incl vrouwen
Gewoon allebei aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
Al ban ik iedereen nou uit de chat, zouden ze dan weer hierheen komen?
Doe dat, dit topic is veel leuker.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:17 schreef Rockiejj het volgende:
Al ban ik iedereen nou uit de chat, zouden ze dan weer hierheen komen?
Oke. Dan ga ik iedereen bannenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Doe dat, dit topic is veel leuker.....
allemaal weer aan het skaaipen of cammen?quote:
aan het chatten allemaal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
allemaal weer aan het skaaipen of cammen?
Laat haar dat eens op een briefje schrijven, dan geloof ik het pas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:18 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga dat loopje lekker neucken zo
jij bent niet de slimste thuis of wel?quote:
weet niet.. vind het gewoon een beetje sneu.. puberaalsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Waarom sneu? Daar zijn webcams, hier niet.
Is gewoon voor de leuk.
heb je het nou weer over mij?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Graseter het volgende:
VF ik moet weten hoe jij eruit ziet voordat ik jou ga meeten!
Ga op TC.
Puberaal? Mensen die met elkaar webcammen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet.. vind het gewoon een beetje sneu.. puberaals
ach ben dronken
Nog steeds?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
weet niet.. vind het gewoon een beetje sneu.. puberaals
ach ben dronken
Jouw chickquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Puberaal? Mensen die met elkaar webcammen?
mijn ervaring is dat het met een webcam vaak al erg in niveau daalt..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Puberaal? Mensen die met elkaar webcammen?
It was the summer of 69.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Graseter het volgende:
[..]
PLAYED IT TILL MY FINGERS BLEED
Nog niets van gemerkt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:23 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
mijn ervaring is dat het met een webcam vaak al erg in niveau daalt..
ach let niet op mij
Denk, vertel t ff, voor t geval dat je het niet weetquote:
Ah, okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:24 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Dan gaan we zo wat aan je vertellen
Ja, schiet op dan!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, oke![]()
Wacht je even totdat ik alles heb open staan?
Veel plezier/succesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga kerels versieren... daaag
Nee de ibu werkt nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EN NU BEN JE AAN HET KOTSEN ZEKER!!!!
POWERWANK, VRIENDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
EN NU BEN JE AAN HET KOTSEN ZEKER!!!!
Ojaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds wanneer werkt Giel Beelen bij 538?
leugens!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:29 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
-.- Die is al langs geweest. Was t 2e nummer.
Nee, die van the scorpions.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef Driepink het volgende:
[..]
leugens!
zeker die van santana ofzo ?
Stilte?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef Symphonic het volgende:
Heee guys doe eens iets aan het geluid en de stilte nu
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:30 schreef seventhseagulll het volgende:
Wie de fuck zijn de DJ's eigenlijk?
Iemand die het goed zegtquote:
iedereen zegt opniew ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:31 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Iemand die het goed zegt![]()
Nu ben je geen loser meer hoor
Niet huilenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
en ga er dan ook nietheen bleren hee
Ik wou zeggen: Wat lul je nou man, er wordt gewoon muziek gedraaid.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:33 schreef Symphonic het volgende:
he ga eens gewoon muziek draaien ipv dat slappe gezeik
Gast, niet huilen, al had je langer geluisterd had je gehoord dat dit een funshow word.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:35 schreef Symphonic het volgende:
pfffff ik kom wel een keer cursus geven
whehehehequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Ik wou zeggen: Wat lul je nou man, er wordt gewoon muziek gedraaid.Ttoen besefte ik dat ik gewoon mijn eigen muziek luisterde.
Danku, ik heb graag dat modjes mij waarderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef Symphonic het volgende:
[..]
whehehehe
Dit is wel een lekker nummer trouwens
funshow is prima, maar jullie zijn serieus amper te verstaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:36 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Gast, niet huilen, al had je langer geluisterd had je gehoord dat dit een funshow word.
ja, we komen al dichterbij de mic.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef Symphonic het volgende:
[..]
funshow is prima, maar jullie zijn serieus amper te verstaan
ik ben nu geen modje maar radioliefhebberquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Danku, ik heb graag dat modjes mij waarderen
Echt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:37 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
ja, we komen al dichterbij de mic.
En modjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ben nu geen modje maar radioliefhebber
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Omdat het kan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Diep inspirerende quote
- "bekend" persoon
Dat klopt ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:39 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
haha ik dacht dat ik rukken las.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef seventhseagulll het volgende:
Sorry, het is hartstikke tof hoor.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
Mn geluid doet nog steeds vreemd![]()
Heb oortjes in en gaat een deel via mn boxen en deel via oortjes
Ik zit niet op de chat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet 't niet, maar als je op had gelet had je me net gezien naast Popje
Ga je nou cammen met je barbiepoppenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Doet 't niet, maar als je op had gelet had je me net gezien naast Popje
Want die is ook amper gedraaid he.quote:
Ja maar zegmaar gewoon via laptop, niet via extra boxjes, maar doet gewoon niet normaalquote:
Of je doet je oortjes uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:42 schreef 92Merel het volgende:
Mn geluid doet nog steeds vreemd![]()
Heb oortjes in en gaat een deel via mn boxen en deel via oortjes
Druk je oortjes er eens beter in.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar zegmaar gewoon via laptop, niet via extra boxjes, maar doet gewoon niet normaal
nou en....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef heloef het volgende:
[..]
Want die is ook amper gedraaid he.
Ja, maar da's onhandig, want dan kan ik de muziek niet zacht zetten en gesprek harder, dat kan nu welquote:
Slim.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar da's onhandig, want dan kan ik de muziek niet zacht zetten en gesprek harder, dat kan nu wel
Kan niet verderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:44 schreef -Datdus- het volgende:
[..]
Druk je oortjes er eens beter in.
stiekem houd ze van mijn stem in haar oortjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, maar da's onhandig, want dan kan ik de muziek niet zacht zetten en gesprek harder, dat kan nu wel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |