Ben ik niet eens met je , er zit zeker wel voetbal in..quote:Op zondag 23 januari 2011 12:18 schreef Denninho het volgende:
Tegen gebrek aan kwaliteit kan je niet knokken. Er zit gewoon geen voetbal in dat team.
Om nog maar te zwijgen over schotkracht, veelzeggend dat nota bene Tim de Cler over 90 minuten the gevaarlijkst is geweest met een volley.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Ben ik niet eens met je , er zit zeker wel voetbal in..
het is alleen niet effectief genoeg.
het spel was gisteren echt niet zo dramatisch , het houd alleen een metertje voor de zestien.
er is geen daadkracht genoeg.
Dat vind ik onzin. Het is een kwestie van gebrek aan kwaliteit en ervaring. Niet van 'ze willen niet en ze werken niet hard genoeg'.quote:
En onzekerheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Morendo het volgende:
[..]
Dat vind ik onzin. Het is een kwestie van gebrek aan kwaliteit en ervaring. Niet van 'ze willen niet en ze werken niet hard genoeg'.
Ook, maar dat komt voornamelijk door de leeftijd en het gebrek aan ervaring, bij velen dan.quote:
Klopt, samen met de verdediging.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wijnaldum en Bruins hadden de wedstrijd gisteren toch nooit af mogen maken, nee dan gaat van Beukering naar de kant, triest genoeg één van de betere gisteravond.
De vraag is of de Beuk wel 90 min. aankan.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:25 schreef H.M.Murdock het volgende:
Wijnaldum en Bruins hadden de wedstrijd gisteren toch nooit af mogen maken, nee dan gaat van Beukering naar de kant, triest genoeg één van de betere gisteravond.
Ik vind het geen voetbal hoor dat gepruts wat ze doen. Af en toe een voorzetje en maar hopen dat iemand m erin kan prikken. Geen combinaties, steekpassjes, positiespel, uitgespeelde kansen, creativiteit, tempo, overzicht, doelgerichtheid enz....kortom, voetbal. Niemand gaat dat erin krijgen door te knokken. Het enige wat er kan gebeuren is via huurovereenkomsten of iets dergelijks meer kwaliteit in het team krijgen of een hele brute tactiek neerzetten waardoor het absolute maximale rendement uit dit team word gehaald.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:20 schreef Calciumdude het volgende:
[..]
Ben ik niet eens met je , er zit zeker wel voetbal in..
het is alleen niet effectief genoeg.
het spel was gisteren echt niet zo dramatisch , het houd alleen een metertje voor de zestien.
er is geen daadkracht genoeg.
Ik denk dat als wij een type mark van bommel op het middenveld zouden hebben het al een hoop verschil maakt. Maar ik denk dat Mokotjo daar op dit moment nog het meest van in de buurt komt. Maar die is ook nog hartstikke onervaren.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
Volgens mij weet Been het zelf ook niet meer. De berusting gisteren hoe hij op de bank zat, hij maakt zich niet eens meer druk. Maar dan nog vind ik het raar dat veelal dezelfde jongens worden geslachtofferd terwijl Wijnaldum en Bruins onaantastbaar lijken.
Feyenoord is altijd een ploeg van knokkers geweest. Als ik dat gisteren Jordy Buijs, Danny Buijs bij Ado zie en je ziet dan Bruins en co met een bal hannesen, dan had ik toch liever die kuitenbijters gehad.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:34 schreef dakraam het volgende:
[..]
Ik denk dat als wij een type mark van bommel op het middenveld zouden hebben het al een hoop verschil maakt. Maar ik denk dat Mokotjo daar op dit moment nog het meest van in de buurt komt. Maar die is ook nog hartstikke onervaren.
Grootste kans was toch echt voor WIjnaldum. Maar die pakt op zo'n moment ook de drie punten niet voor z'n ploeg. Nee, die intikker moest wild over worden gerost. En daarin mis je dan echt een Tomasson. Die had 'm gemaakt en dat was een typische Tomasson-goal geweest. De wedstrijd was gekanteld en de punten binnen. Maar ja, als-dan..quote:Op zondag 23 januari 2011 12:21 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Om nog maar te zwijgen over schotkracht, veelzeggend dat nota bene Tim de Cler over 90 minuten the gevaarlijkst is geweest met een volley.![]()
Eens. Heel klein lichtpuntje op een inktzwarte avond.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:26 schreef Calciumdude het volgende:
Vond zelf persoonlijk de Vrij de beste feyenoorder
wat een verademing tov Bahia
Ik had gehoopt na het Leroy Fer moment in Gent dat ze dat onbesuisd knallen van 3 meter wel achterwege zouden laten maar tevergeefs. Van 18 meter schieten ze als een oud-wijf maar een paar meter van het doel gaan ze ongestuurde kanonskogels afvuren.quote:Op zondag 23 januari 2011 12:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Grootste kans was toch echt voor WIjnaldum. Maar die pakt op zo'n moment ook de drie punten niet voor z'n ploeg. Nee, die intikker moest wild over worden gerost. En daarin mis je dan echt een Tomasson. Die had 'm gemaakt en dat was een typische Tomasson-goal geweest. De wedstrijd was gekanteld en de punten binnen. Maar ja, als-dan..
Nee hoor, die heeft al meerdere malen aangegeven niets liever te willen dan bij Feyenoord te blijven en zijn contract verlengen. Die heeft tenminste niet zijn verstand verloren en zegt ook dat hij nog heel erg veel te leren heeft en kan bij Feyenoord.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:03 schreef Euribob het volgende:
Als de Vrij dit seizoen afsluit als beste Feyenoorder is die na dit seizoen ook weg, reken maar.
Nou hopen dat het bewijs dat God niet bestaat nog even twintig jaar op zich laat wachten..quote:Op zondag 23 januari 2011 13:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Nee hoor, die heeft al meerdere malen aangegeven niets liever te willen dan bij Feyenoord te blijven en zijn contract verlengen. Die heeft tenminste niet zijn verstand verloren en zegt ook dat hij nog heel erg veel te leren heeft en kan bij Feyenoord.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |