Had vorige week thuis van hem verlorenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Helemaal als je idd vorige week van hem uit hebt gewonnen
Scherp zegquote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Wat dan -detail- weer net niet het geval was, namelijk speelt 'ie vanavond uit tegen de nummer 4 waarvan 'ie vorige week thuis verloren heeft
Ik ging er automatisch vanuit dat het andersom was, omdat je over goede hoop sprak ;-)quote:Op zondag 23 januari 2011 17:07 schreef Habork het volgende:
[..]
Had vorige week thuis van hem verlorenDus wat dat betreft is het iets minder rooskleurig.
Thuis tegen top 3 en uit tegen 5-8, maar dat klinkt minder mooiquote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Toevallig de top4 thuis gehad en de nrs 6-8 uit?
Goede hoop omdat ik vanavond uit speel. Daartegenover staat dan weer dat mijn uitwedstrijden tot nu toe makkelijker waren, mijn tegenstander een beter team heeft en dat ik vorige week al van hem verloren heb. Maar we blijven hopen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Ik ging er automatisch vanuit dat het andersom was, omdat je over goede hoop sprak ;-)
Haagsma is idd m'n trainee.quote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Belangrijkste is ook om van je 15-jarigen zo snel mogelijk de potentie te achterhalen. Je primaire training is toch het belangrijkste, dus met de secundaire training en af en toe even repositioneren van spelers kun je vrij vlot inschatten waar iets te halen valt.
Om heel eerlijk te zijn ben ik wel benieuwd naar het scoutingsrapport van Overwyk?
1.5 mln voor zo'n speler?quote:Om eerlijk te zijn, ik denk dat ik een toekomstige ster heb ontdekt. Hij zegt dat hij Emiel Overwyk heet en 15 jaar oud is.
Ik denk dat op dit moment zijn vaardigheden op het gebied van Passen ongeveer zwak zijn. Als dit joch de kans krijgt om zijn vaardigheden op het gebied van Vleugelspel te verbeteren, dan zou hij daarin wel eens redelijk kunnen worden.
Geven we hem een contract, baas?
Ah, ik was even in de war omdat je zei dat je vorige week thuis van de nr4 had verlorenquote:Op zondag 23 januari 2011 17:11 schreef Habork het volgende:
[..]
Thuis tegen top 3 en uit tegen 5-8, maar dat klinkt minder mooi
quote:Op zondag 23 januari 2011 08:43 schreef Drassss het volgende:
Een uur spammen en daarna 10u niks
Morguh!
Edit: Gelukt Possie.. Succes met die coke snuiver![]()
Het is jammer dat je geen vleugel (of pm-winger) hebt, want 442 zou nu prima uitpakken. Middenveldoverwicht rulesquote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ben ik benieuwd naar mn stats. Ik zat wel even te twijfelen tussen 4-3-3 en 5-3-2... Iemand ideeën??
Bij mij zou hij niet aan training toekomen, al heb ik nu misschien even gemakkelijk praten met alle moois wat er de laatste tijd voorbij komt. Het grote probleem met zo'n keeper is dat je er maar 1 kunt trainen en alle andere spelers eigenlijk verwaarloosd. En als het nu een toptalent is, akkoord. Dat lijkt Haagsma echter ook niet (toch wel potentie goed Keepen mag ik hopen?).quote:
Scoutingsrapport gaf nog niet zo heel veel aan inderdaad. Dan is het een kwestie van zelf uitvogelen en soms moet het daarbij ook even meezitten.quote:Overwyk:
[..]
1.5 mln voor zo'n speler?
Mn aanval was prio 1 dacht ik. De volgende wordt evt een vleugel spelert of nog een spits. Ik heb ervaring in 5-3-2 en 4-3-3quote:Op zondag 23 januari 2011 17:20 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Het is jammer dat je geen vleugel (of pm-winger) hebt, want 442 zou nu prima uitpakken. Middenveldoverwicht rules
Voor nu zou ik het op een 532 houden, denk ik. Want ik vermoed dat je weinig ervaring hebt in 433?
Je tegenstander speelt altijd 3-5-2 AIM. Gezien je kennelijke gebrek aan vleugelspelers kun z'n zwakke vleugels helaas niet uitbuiten (wat is eigenlijk het hoogste niveau vleugelspel in je team?). Wanneer je echter in 5-3-2 met 3 CD's en 1 of 2 WBTM het centraal helemaal dichttimmert, je middenvelders met Passen aanvallend zet en NIET countert, zie ik je nog wel winnen ook. Zo geweldig zijn z'n ratings centraal (zowel aanvallend als defensief) namelijk ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:14 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nu ben ik benieuwd naar mn stats. Ik zat wel even te twijfelen tussen 4-3-3 en 5-3-2... Iemand ideeën??
Ik ben nog steeds tempted om vanavond niet counter + pic maar normaal + MOTS te spelen, just for the fun of it ;-)quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef DeHovenier het volgende:
Ben benieuwd of ik vanavond m'n Hatstatrecord van vorige week weet te overtreffen
Daar ga ik in meequote:Op zondag 23 januari 2011 17:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je tegenstander speelt altijd 3-5-2 AIM. Gezien je kennelijke gebrek aan vleugelspelers kun z'n zwakke vleugels helaas niet uitbuiten (wat is eigenlijk het hoogste niveau vleugelspel in je team?). Wanneer je echter in 5-3-2 met 3 CD's en 1 of 2 WBTM het centraal helemaal dichttimmert, je middenvelders met Passen aanvallend zet en NIET countert, zie ik je nog wel winnen ook. Zo geweldig zijn z'n ratings centraal (zowel aanvallend als defensief) namelijk ook niet.
Ik dacht juist met counter te spelen omdat zijn middenveld beter is dan dat van mij. Ik heb all1 zelf nu 1 vleugelverdediger aanvallend gezet en 1 middenvelder met matig vleugelspel als aanvallende vleugelspeler neer gezet. Dit in de hoop dat ik zo ook een keer door kan komen op de vleugel. Dat zal me ook laten zien wat mn max vleugel is op t moment omdat ik dit nog nooit geprobeerd heb. Ik denk trouwens ook dat mn def zo sterk genoeg is om zijn ca op te vangen.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:34 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je tegenstander speelt altijd 3-5-2 AIM. Gezien je kennelijke gebrek aan vleugelspelers kun z'n zwakke vleugels helaas niet uitbuiten (wat is eigenlijk het hoogste niveau vleugelspel in je team?). Wanneer je echter in 5-3-2 met 3 CD's en 1 of 2 WBTM het centraal helemaal dichttimmert, je middenvelders met Passen aanvallend zet en NIET countert, zie ik je nog wel winnen ook. Zo geweldig zijn z'n ratings centraal (zowel aanvallend als defensief) namelijk ook niet.
Check.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ik dacht juist met counter te spelen omdat zijn middenveld beter is dan dat van mij. Ik heb all1 zelf nu 1 vleugelverdediger aanvallend gezet en 1 middenvelder met matig vleugelspel als aanvallende vleugelspeler neer gezet. Dit in de hoop dat ik zo ook een keer door kan komen op de vleugel. Dat zal me ook laten zien wat mn max vleugel is op t moment omdat ik dit nog nooit geprobeerd heb.
[ afbeelding ]
@Flap
[ afbeelding ]
Thuis : zwak (zeer hoog) Uit : zwak (laag) Net als mn tegenstander van vanavond. Daarom dacht ik juist te counteren.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:43 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Check.
Wat voor middenveld haal je met 3 CM's?
Zelfs uitstekend leek mij beter dan minder bbz zonder counter...quote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen counter. Vorige week thuis speelde je ook counter en haalde je een hoger middenveld. Nu speel je dan uit, niet counteren scheelt je echter 7% mv-ratings. En gezien je countervaardigheid gewoon bagger is (sorry, maar uitstekend schiet niet op), kun je beter die 7% pakken.
Ik heb geen HO meer.quote:Die aanvallende middenvelders trouwens nog even onder voorbehoud.. Heb je HO! nog Possie? Zo ja, wat voor centrale aanvalsratings voorspelt 'ie met je middenvelders op Normaal en 2 spitsen (Joakim en die nieuwe)? Als je daarmee al boven dat goed (laag) van Holzmichel komt kun je beter nog meer bbz proberen te pakken zodat jij meer en hij minder kansen krijgt.
Is dat met al je CM's op aanvallend?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:46 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Thuis : zwak (zeer hoog) Uit : zwak (laag) Net als mn tegenstander van vanavond. Daarom dacht ik juist te counteren.
Nee 2 van de 3.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Is dat met al je CM's op aanvallend?
Dus ook niet die ene vleugel poging zoals ik net heb laten zien?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:49 schreef Flappekz het volgende:
Ik zou vandaag zonder gerepositioneerde spelers spelen, een standaard 532. Inderdaad zonder counter
Nee, dat kost teveel mid.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:50 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dus ook niet die ene vleugel poging zoals ik net heb laten zien?
Wat is in jouw ogen een minimaal gewenste countervaardigheid? Ik haal zelf magnificent (12) als ik met 5 defs speel. Is dat randje, voldoende of nog niet eens voldoende?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:45 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Geen counter. Vorige week thuis speelde je ook counter en haalde je een hoger middenveld. Nu speel je dan uit, niet counteren scheelt je echter 7% mv-ratings. En gezien je countervaardigheid gewoon bagger is (sorry, maar uitstekend schiet niet op), kun je beter die 7% pakken.
Die aanvallende middenvelders trouwens nog even onder voorbehoud.. Heb je HO! nog Possie? Zo ja, wat voor centrale aanvalsratings voorspelt 'ie met je middenvelders op Normaal en 2 spitsen (Joakim en die nieuwe)? Als je daarmee al boven dat goed (laag) van Holzmichel komt kun je beter nog meer bbz proberen te pakken zodat jij meer en hij minder kansen krijgt.
Zijn mids hebben allen redelijk passen. Zoveel verschil zal het niet gaan maken denk ikquote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zwak (laag) uit is met counter. 7% erbij en je zit op zwak (hoog), dan nog de bijdrage van je 3e CD (hopelijk met een beetje positiespel) en je komt al aardig in de buurt van zijn middenveld.
@ Flappekz: dat is dus met 2 IM's op aanvallend (zie Possie's laatste wedstrijden). Zet ze normaal en hij pakt het middenveld lijkt me. Vraag is alleen of er dan voldoende centrale aanval overblijft..
Je levert door die 7% malus op je middenveld meer kansen in dan je met counter er voor terug gaat krijgen. Derhalve geen counter instellen..quote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Zelfs uitstekend leek mij beter dan minder bbz zonder counter...
Gewoon weer even downloaden, team erin en even kijken hoe het er uit ziet. Zo ingewikkeld is het allemaal niet, het houdt ook nog eens de training, etc., voor je bij en voor vragen kun je altijd hier terecht.quote:[..]
Ik heb geen HO meer.Dus de gok nemen en ze niet aanvallend zetten?
Ok geregeld. Alle pijltjes zijn weg en ik heb weer 3 cm's.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Zwak (laag) uit is met counter. 7% erbij en je zit op zwak (hoog), dan nog de bijdrage van je 3e CD (hopelijk met een beetje positiespel) en je komt al aardig in de buurt van zijn middenveld.
@ Flappekz: dat is dus met 2 IM's op aanvallend (zie Possie's laatste wedstrijden). Zet ze normaal en hij pakt het middenveld lijkt me. Vraag is alleen of er dan voldoende centrale aanval overblijft..
quote:6. Tibo Van Den Bosch
25 jaar en 44 dagen, TSI = 87 530
redelijk in vorm, conditie goed [Onvoorspelbaar]
Heeft redelijk ervaring en is een rampzalig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: reusachtig Passen: redelijk
Vleugelspel: matig Verdedigen: matig
Scoren: zwak Spelhervatting: redelijk
16-01-2011 (Middenvelder)
7. Lowie Van Den Bosch
25 jaar en 64 dagen, TSI = 39 940
redelijk in vorm, conditie goed
Heeft zwak ervaring en is een matig leider
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: bovennatuurlijk Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: zwak
Scoren: slecht Spelhervatting: matig
9. Henk van den Bosch
24 jaar en 17 dagen, TSI = 8 200
goed in vorm, conditie uitstekend
Heeft slecht ervaring en is een zwak leider
Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig
Positiespel: uitmuntend Passen: redelijk
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos
Ok gecorrigeerd.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:51 schreef Flappekz het volgende:
[..]
Nee, dat kost teveel mid.
Ik heb even met mijn opstelling gekeken wat counter doet voor de mid-ratings. Normaal geeft matig (erg hoog), counter geeft matig (laag)
Er loopt in HT-Tactiek momenteel een erg interessant topic over Counter. Basis komt er op neer dat voor een effectieve counter je tactiekvaardigheid minstens zo hoog moet zijn als de gemiddelde hoofdstat per positie. In jouw geval zou het betekenen dat je spelers gemiddeld dus op ongeveer wonderbaarlijk hoofdstat mogen zitten. Daarnaast is nog van belang dat je verdediging en aanval voldoende sterk zijn om kansen te stoppen respectievelijk af te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:52 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Wat is in jouw ogen een minimaal gewenste countervaardigheid? Ik haal zelf magnificent (12) als ik met 5 defs speel. Is dat randje, voldoende of nog niet eens voldoende?
Okquote:Op zondag 23 januari 2011 17:53 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Je levert door die 7% malus op je middenveld meer kansen in dan je met counter er voor terug gaat krijgen. Derhalve geen counter instellen..
[..]
Gewoon weer even downloaden, team erin en even kijken hoe het er uit ziet. Zo ingewikkeld is het allemaal niet, het houdt ook nog eens de training, etc., voor je bij en voor vragen kun je altijd hier terecht.
Def linie is mn trainingslinie, dus qua stats zit dat wel snor. In de basis:quote:Op zondag 23 januari 2011 17:56 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Er loopt in HT-Tactiek momenteel een erg interessant topic over Counter. Basis komt er op neer dat voor een effectieve counter je tactiekvaardigheid minstens zo hoog moet zijn als de gemiddelde hoofdstat per positie. In jouw geval zou het betekenen dat je spelers gemiddeld dus op ongeveer wonderbaarlijk hoofdstat mogen zitten. Daarnaast is nog van belang dat je verdediging en aanval voldoende sterk zijn om kansen te stoppen respectievelijk af te maken.
En nu duimenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:00 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ok
[ afbeelding ]
Geregeld.
Thx dF en Flap.
Ja daar ben ik al mee gestopt.quote:
Dan duim ik wel voor 2quote:Op zondag 23 januari 2011 18:03 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja daar ben ik al mee gestopt.Echt als je wint van de beste 2 en verliest van de rest ga je niet meer duimen.
Ja met die resultaten die ik met mijn taktiek haal moet je wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Hoi!
Jij hebt je ook overgegeven aan het tactisch meesterbrein?
Mede!quote:Op zondag 23 januari 2011 18:04 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Ja met die resultaten die ik met mijn taktiek haal moet je wel.
True.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:05 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
![]()
Ehm voor 4 denk. Of hoef je niet te duimen voor jezelf en GotC?
Ik was al zo ver om te stoppen dus ja.quote:
Dan zou ik Vullie vragen...quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deze keeper staat voor veel te weinig op de TL: ik heb er geen geld voor maar als iemand dat wel heeft moet ie er even bovenop springen!
211456668
quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef Flappekz het volgende:
[..]
True.
Weet je wat, ik ga gewoon duimen voor iedereen!
Heb nog 8 vingers overquote:Op zondag 23 januari 2011 18:07 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Dan zal je weinig kunnen typen vanavond.
Das idd niet veel. Balen voor de huidige manager.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:06 schreef FrituurVetPet het volgende:
Deze keeper staat voor veel te weinig op de TL: ik heb er geen geld voor maar als iemand dat wel heeft moet ie er even bovenop springen!
211456668
Waarschijnlijk nog wel een bidwar, maar nog 2 minuten, 1,5 miljoen onder de TV en ook nog laag in dagen en utopisch SH!
Pressie als je maar met 3/4-0 wilt verliezenquote:Op zondag 23 januari 2011 18:08 schreef Ziewoarut het volgende:
Mijn team Shark-attack! is vorige week volledig opgerolt met 8-0 door de tegenstander waar ik nu weer tegen speel. Sinds kort speel ik met countervoetbal en met die tactiek heeft mijn team regelmatig resultaten boven diens normale niveau weten te halen.
Iemand tips hoe ik de schade dit keer ietwat kan beperken? Een andere tactiek misschien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |