Yup.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Jij bent gewoon benieuwd naar de stats van het vorige topic
quote:7.92 posts per minuut - Hattrick #467: Snel vol?
quote:RealBizkit666 (96 posts, 31.9%)
Gijs_ (84 posts, 27.9%)
Outpost76 (51 posts, 16.9%)
Drassss (49 posts, 16.3%)
Proud2beDiepfries (15 posts, 5%)
IPeePie (6 posts, 2%)
quote:Eerste post op: 22-01-2011 21:52
Laatste post op: 22-01-2011 22:30
Post-snelheid: 7.92 post per minuut
Meest gebruikte smiley: - 70 keer
Meest gebruikte posticon: - 287 keer
Stevig record denk ikquote:
Kleine waarschuwing, adblocker ed. is niet toegestaan op FOK!, dat kost je een ban (staat in de policy van FOK!).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:57 schreef IPeePie het volgende:
Het is me nu gelukt een exception te maken voor het fok forum, maar die benodigde javascript onderdelen werken nog steeds niet. Die staan blijkbaar op een ander deel van de site, weet iemand toevallig waar?
Hebben we wel records, maar gemiddeldes ho maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 08:43 schreef Drassss het volgende:
Een uur spammen en daarna 10u niks
Morguh!
Edit: Gelukt Possie.. Succes met die coke snuiver![]()
Ja, en nu liggen ze allemaal in hun mandje met een kater.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hebben we wel records, maar gemiddeldes ho maar.
quote:Op zondag 23 januari 2011 10:39 schreef FrituurVetPet het volgende:
[..]
Hebben we wel records, maar gemiddeldes ho maar.
lees dat topic eens waar ik naar linkte? Mocht daar de oplossing niet in staan, zou ik als ik jou was je probleem daar ook neerzetten, daar lezen namelijk ook de devvers mee.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:11 schreef IPeePie het volgende:
@BrandX Ik ben best bereid die uit te schakelen voor fok, maar als ik de fok website als exception invoer, werkt dat javascript gebeuren nog steeds niet. De code van dat javascript gebeuren staat dus waarschijnlijk ergens anders. adblocker helemaal uitzetten, voor alle websites, lijkt me eerlijk gezegd vervelend.
Succesquote:Op zondag 23 januari 2011 11:27 schreef IPeePie het volgende:
@BrandX De oplossingen in dat topic werken inderdaad niet bij mij. Ik zal daar m'n probleem wel neerzetten.
Waardeloos vleugelspel, goed Verdedigen, 16j31d. Kan in eerste instantie nog mooi even meegetraind worden met Barry tot die op uitstekend zit en dan zien we daarna wel verderquote:Om earlik te wêzen ik tink dat ik hjir in takomstige stjer skoute ha. Hy fertelde my dat syn namme Harmen Dittrich wie en hy 16 âld wie.
Sûnder fjirdere trening, sil dizze spiler stekken bliuwe op neat wurdich Wjukspul. Coach dizze spiler goed en dyn spiler sil syn potinsjaal fan bêst Ferdigenjen berikke foar datst it wist!
Sil ik him in plak op ús jeugdoplieding oanbiede?
Ho ho, niet zo generaliserenquote:Op zondag 23 januari 2011 10:40 schreef Drassss het volgende:
[..]
Ja, en nu liggen ze allemaal in hun mandje met een kater.
Uitzonderingen daar gelatenquote:Op zondag 23 januari 2011 12:42 schreef Gijs_ het volgende:
[..]
Ho ho, niet zo generaliserenIk ben alweer uren druk aan de studie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |