quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef Laysa het volgende:
[..]
ja...als dat ding eruit gaat en mag![]()
Kan ik tenminste weer een decolleté
Zit die lijn echt in je borst? Domme vraag natuurlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:16 schreef Laysa het volgende:
En als dat ding straks uit mn tiet is ga ik ook weer eens leuke dingen shoppen
O echt?! Ik kijk niet zo heel veel tv, dus dat heb ik dan gemist... of juist nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Waarover hij een tijdlang in elk tv-programma dat zich ervoor leende uitgebreid verteldeDaar werd ik op den duur wel een beetje flauw van.
Hij zit idd net aan de buitenrand van mn borst...wat klinkt dat raar....is moeilijk uit te leggen maar toch is het zo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:28 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Zit die lijn echt in je borst? Domme vraag natuurlijk![]()
Is het al zeker dan dat hij eruit gaat en je weer teruggaat naar je zender?
Oh heb je het geleend? Nou, ik denk wel dat het de moeite waard is als je depressie wilt begrijpen, hij kon er tenminste wel goed over vertellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:29 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O echt?! Ik kijk niet zo heel veel tv, dus dat heb ik dan gemist... of juist niet![]()
Ik laat het boek voorlopig ook nog even voor wat het is, al zal ik het ooit een keer terug moeten geven.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor cyborgs.
Voor heks:
Een cyborg (van het Engelse cybernetic organism oftewel cybernetisch organisme) is de fysieke samensmelting van mens en machine. (Zie ook: cybernetica.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyborg
En daar gaat het toch om, hoe jij je erbij voelt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef Laysa het volgende:
[..]
Hij zit idd net aan de buitenrand van mn borst...wat klinkt dat raar....is moeilijk uit te leggen maar toch is het zo.
En zeker zeker nee....Ze willen eerst een mRI maken, maar ze willen me ook daarna niet tegen mn zin hier op houden...temeer omdat ik aangeef dat ik me gewoon conditioneel veel minder voel.
ik hoop stiekum voor mn verjaardag terug op mn ''zender'' te zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 1 dopje als uiteinde...en bij mij zit hij iets lager
Hij staat hier nu ook ineens op 3quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
vind er nu steeds minder aan aan de Mike en Thomas show
Het boek leek mij ook de moeite waard, maar sinds het in mijn kast ligt gaat het hier allemaal niet zo lekker (en dat is zacht uitgedrukt), waardoor ik even niet zit te wachten op de depressie van een ander.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh heb je het geleend? Nou, ik denk wel dat het de moeite waard is als je depressie wilt begrijpen, hij kon er tenminste wel goed over vertellen.
Ik heb drie lijnen gehad, elke keer net boven de borst (links of rechts). Die voor de draagbare pacemaker zat nog het meest naar binnen om het zo maar te zeggen, maar die ging ook helemaal naar mijn hart.
Mooi DKquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:24 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nu verdwijnt de link naar mijn cadeau! Dus bij dezen:
http://eu-shop.swatch.com(...)ew_Gent/suob702.aspx
Mij kan het ook niet boeien.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:35 schreef Toverheks het volgende:
vind er nu steeds minder aan aan de Mike en Thomas show
hahaha dat vind ik nou eens lief dat je aan me denkt, gelijk de omschrijvingquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:30 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb altijd al een zwak gehad voor cyborgs.
Voor heks:
Een cyborg (van het Engelse cybernetic organism oftewel cybernetisch organisme) is de fysieke samensmelting van mens en machine. (Zie ook: cybernetica.)
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cyborg
ik voel me dr ook niet prettig bij...En je moet super hygiënisch zijn...in het begin wwas ik daar nogal panisch omquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het boek leek mij ook de moeite waard, maar sinds het in mijn kast ligt gaat het hier allemaal niet zo lekker (en dat is zacht uitgedrukt), waardoor ik even niet zit te wachten op de depressie van een ander.
Ik ben niet zo snel eng van iets, maar die lijnen dat lijkt me dus echt eng. Ik zou me, denk ik bijna niet meer durven te bewegen, uit angst dat hij eruit schiet.
Ja....en die opening blijft ook een stukje open...Die lijn beweegt nog gedeeltelijk onder je huid door...Als ik een pittige dag heb dan trekt hij ook in mn nek...dan loop ik iets vooroverquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Disana het volgende:
[..]
Mij kan het ook niet boeien.
Laysa, dat is best laag en naar het midden. Echt dicht bij je hart.
Ja ik kan me levendig voorstellen dat je nu niet op een zwart verhaal van een ander zit te wachten. Temeer daar er in zijn geval ook nog een overlijden bij komt kijken. Je kunt nu eenmaal niet alles op je nek nemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:36 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het boek leek mij ook de moeite waard, maar sinds het in mijn kast ligt gaat het hier allemaal niet zo lekker (en dat is zacht uitgedrukt), waardoor ik even niet zit te wachten op de depressie van een ander.
Ik ben niet zo snel eng van iets, maar die lijnen dat lijkt me dus echt eng. Ik zou me, denk ik bijna niet meer durven te bewegen, uit angst dat hij eruit schiet.
Tja riskant blijft het. Ik kan me best voorstellen dat je liever iets anders hebt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja....en die opening blijft ook een stukje open...Die lijn beweegt nog gedeeltelijk onder je huid door...Als ik een pittige dag heb dan trekt hij ook in mn nek...dan loop ik iets voorover
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
Och zo dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 1 dopje als uiteinde...en bij mij zit hij iets lager![]()
Dat kan je decolettée inderdaad goed verzieken![]()
Maar dat is niet het belangrijkste, het is gewoon klote dat je conditie zo achteruit is gegaan en ik hoop dat ze voor je verjaardag weer terug zijn naar je vorige situatie
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
Ik ben al overgeschakeld naar Ned2. Wel schrijnend.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mike en Thomas, wat doen jullie?
Zo snel zal het ook niet misgaan, denk ik, het wordt niet voor niets regelmatig toegepast. Het is vooral het idee.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja ik kan me levendig voorstellen dat je nu niet op een zwart verhaal van een ander zit te wachten. Temeer daar er in zijn geval ook nog een overlijden bij komt kijken. Je kunt nu eenmaal niet alles op je nek nemen.
Ik heb ook al die tijd met een lijn hier of daar gelegen en gelopen, ze zitten wel vastgeplakt (op de foto zie je dat het rood is waar het plakband is weggehaald). Het is nooit misgegaan.
Wij kijken met je meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben al overgeschakeld naar Ned2. Wel schrijnend.
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik zou mezelf helemaal in de ductape zettenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:42 schreef Laysa het volgende:
Ik plak hem ook altijd af...Ze zeggen dat het niet hoeft, maar zonder vind ik echt niet prettig...en dan plak ik die draad ook nog eens met tape verder vast...ik ben 1 groot beplakt gebeuren
sluit me helemaal bij Deissy aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:40 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Och zo dus![]()
Dat kan je decolettée inderdaad goed verzieken![]()
Maar dat is niet het belangrijkste, het is gewoon klote dat je conditie zo achteruit is gegaan en ik hoop dat ze voor je verjaardag weer terug zijn naar je vorige situatie
Het begin van de show was nog wel leuk, maar het was al snel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:41 schreef De_Kardinaal het volgende:
Mike en Thomas, wat doen jullie?
quote:
Ik maak mezelf ook nog vast aan mn bhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kan ik me heel goed voorstellen, ik zou mezelf helemaal in de ductape zetten
Nee dat geloof ik direct...Willen de artsen in de toekomst dit wel gaan doen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Disana het volgende:
Zelf ben ik nog niet sterk genoeg voor een niertransplantatie.
Is het nu definitief dat je een niertransplantie moet ondergaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Disana het volgende:
Oh ja, dat zeker. Mijn nieren werken nog maar voor 15% en dat zal minder worden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is het nu definitief dat je een niertransplantie moet ondergaan?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker. Mijn nieren werken nog maar voor 15% en dat zal minder worden.
nee maar dat is ook wel logies disana, jou lichaam heeft klap op klap gehad je moet eerst goed aansterken enzo, want een nierdingens is ook zwaar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Disana het volgende:
Heb je nu dialyse of is dat genoeg capaciteit om zonder te kunnen leven?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh ja, dat zeker. Mijn nieren werken nog maar voor 15% en dat zal minder worden.
Oef, dat is weinig. Maar dan zou je ondertussen toch eigenlijk aan de dialyse moeten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat een schrijnend verhaal zeg. Zo iemand laat je toch blijven.
vind het al geen reet meer aan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:45 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het begin van de show was nog wel leuk, maar het was al snel op
Klopt, gisteren zei de nefroloog nog maar eens dat ik nog lang niet aangesterkt ben. Maar dan zo'n verhaal van zo'n vrouw zeg, krijg je een nier en medicijnen, moet je dat allemaal maar weer opgeven? Dat is toch dieptriest?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee maar dat is ook wel logies disana, jou lichaam heeft klap op klap gehad je moet eerst goed aansterken enzo, want een nierdingens is ook zwaar.
Het is schandalig...Zo van...hier kijk je zou kunnen blijven leven...fijn he...en nu sturen we je weer terug Succes!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, gisteren zei de nefroloog nog maar eens dat ik nog lang niet aangesterkt ben. Maar dan zo'n verhaal van zo'n vrouw zeg, krijg je een nier en medicijnen, moet je dat allemaal maar weer opgeven? Dat is toch dieptriest?
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Klopt, gisteren zei de nefroloog nog maar eens dat ik nog lang niet aangesterkt ben. Maar dan zo'n verhaal van zo'n vrouw zeg, krijg je een nier en medicijnen, moet je dat allemaal maar weer opgeven? Dat is toch dieptriest?
Nee, dat is niet triest, dat is onmenselijk. Dat is passieve euthanasie.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp die artsen van het IND niet, die zijn dan toch gewoon niet eerlijk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
Het is schandalig...Zo van...hier kijk je zou kunnen blijven leven...fijn he...en nu sturen we je weer terug Succes!
walgelijk gewoon
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik begrijp die artsen van het IND niet, die zijn dan toch gewoon niet eerlijk?
INDquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Jawel die zijn wel eerlijk. Die volgen gewoon regeltjes. Wat niet eerlijk is, zijn de regeltjes.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad. Maar er zullen zat mensen zijn, denk aan de PVV, die ook deze gevallen maar wat graag terugsturen denk ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Deisyy het volgende:
Wat een hel, ook omdat ze niemand heeft die voor haar 2 kindjes kan zorgen
Ze zijn niet eerlijk als ze stellen dat er in het land van herkomst voldoende zorg is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Jawel die zijn wel eerlijk. Die volgen gewoon regeltjes. Wat niet eerlijk is, zijn de regeltjes.
De regel was dat de therapie aanwezig is, maar niet dat deze ook daadwerkelijk toegankelijk is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze zijn niet eerlijk als ze stellen dat er in het land van herkomst voldoende zorg is.
Afschuwelijk toch als je als arts weet dat zo iemand zonder twijfel gaat sterven als je hem terugstuurt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
De regel was dat de therapie aanwezig is, maar niet dat deze ook daadwerkelijk toegankelijk is.
Dat vind ik toch zo'n vervelende gansquote:
Het moet een complot zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:01 schreef Laysa het volgende:
Ik lees dat dean Saunders, Broertje van..., popstars heeft gewonnen
TRU/BNW, waar is Lavenderrrrrrr?quote:
wat krijgt ie dan van jou, als ik naar bed ga krijgt jaap nog een blike gourmetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:08 schreef Deisyy het volgende:
Mijn rooie zit me al een kwartier te hypnotiseren in de hoop dat hij zijn midnight snack krijgt
O, jouw Jaap krijgt dus ook nog een midnight snackquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat krijgt ie dan van jou, als ik naar bed ga krijgt jaap nog een blike gourmet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef Laysa het volgende:
[..]
Trusten![]()
Ff BB afkijken en dan ga ik ook te bedde
nee brokjes staan er gewoon, ik ververs smorgen en savonds zijn water en hij krijgt 3 keer een klein blikje gourmetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
O, jouw Jaap krijgt dus ook nog een midnight snack![]()
Van mij krijgen ze nog een bakje brokjes.
Soep, ja soep ipv snoep!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Trusten!
O, ja ik ga ook even snacken, want ik snack naar snack!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:33 schreef Laysa het volgende:
En ik nu maar denken dat jij haar op je borst heb.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb 1 dopje als uiteinde...en bij mij zit hij iets lager
Een 2e kut maakt je blut
http://i3.photobucket.com(...)intune/ILbarcode.gif
Ja jammer, al is het tegen een Gelderse ploeg.quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 01:30 schreef Coos het volgende:
[..]
En ik nu maar denken dat jij haar op je borst heb.
dat is ff handig, maar heb al een wankel tafeltje van de blokker, en ook zo ding voor op schoot ( van me zus gehad) alle2 ondingen dus ga eens ff denken of ik deze dan bestel.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb zojuist het perfecte dinges gevonden en besteld voor mensen met laptop
die zoals ik wel hun muis gebruiken, zitten wel geen fans in om je laptop
te coolen maar die heb ik ook nooit gehad met die oude en die is toch ook
8 jaar meegegaan dus heb ik liever deze ..
[ afbeelding ]
die vent krijg je er niet bij trouwens![]()
hiero...nog een koopje ook !
![]()
http://www.4notebook.nl/a(...)ortable-lapdesk-n315
ik kan er altijd nog een kussentje onderleggen als het ''te hard'' aanvoeltquote:Op zondag 23 januari 2011 13:16 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat is ff handig, maar heb al een wankel tafeltje van de blokker, en ook zo ding voor op schoot ( van me zus gehad) alle2 ondingen dus ga eens ff denken of ik deze dan bestel.
ja en niet alleen dat, ook gewoon ronduit schandalig hoe ze met sommige mensen omgaanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:52 schreef Deisyy het volgende:
[..]
IND![]()
Wat een nare, bureaucratische en starre instelling is dat.
Mensen, mensen? De IND gaat toch alleen over regels en nummers?quote:Op zondag 23 januari 2011 13:28 schreef Marrije het volgende:
[..]
ja en niet alleen dat, ook gewoon ronduit schandalig hoe ze met sommige mensen omgaan
Ah, zij heeft onlangs de Po(lie)pprijs gewonnen.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
en ik heb deze cd besteld
[ afbeelding ]
de rest van de maand op water en brood, maar jah... is goed voor mijn lijn![]()
ben niet zo dol op Caroquote:Op zondag 23 januari 2011 13:19 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik kan er altijd nog een kussentje onderleggen als het ''te hard'' aanvoelt
maar zo kan ik wel mijn muis blijven gebruiken en is toch iets makkelijker
dan die andere manier waarop ik het nu doe![]()
en ik heb deze cd besteld
[ afbeelding ]
de rest van de maand op water en brood, maar jah... is goed voor mijn lijn![]()
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ah, zij heeft onlangs de Po(lie)pprijs gewonnen.
ik ben d'r helemaal weg vanquote:
Ik ook niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op Caro. Ik dacht dat ik de enige was.
Goed omschrevenquote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
Ik ook niet. Het is zo flinterdun, er zit geen verdieping in.
Heks is momenteel een beetje humeurig denk ik.quote:
Wahahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 14:18 schreef Dementor het volgende:
Het schijnt dat het deuntje van een Night Like This uit een Casio keyboard komt, een soort van demo deuntje.
Dat heeft ze zelf toegegeven op 3FM.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:57 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
WahahahaAls dit echt waar is, is het geniaal
oke oke ik geef toe dat ik diep teleurgesteld ben in mijn jongens, echt het was geen voetballen maar een beetje achter het balletje aanhollen, leek wel amateur voetbal, nu schaatsen op, en weer een teleurstelling te verwerken met groothuis.......pppffttttt echt het is me een zondag wel, hoop ieder geval dat vanavond met BZV ieder geval boer Richard en Marcel er van langs krijgen dat maakt het dan ook wel weer een beetje goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heks is momenteel een beetje humeurig denk ik.
De lol van gisteravond is ineens een stukkie getemperd.
(dit gaat over voebel)
Mwah, zo heet het nu niet, maar volgens mij hoeven ze inhoudelijk niet zoveel te veranderen dan, tochquote:Op zondag 23 januari 2011 15:55 schreef 5thencounter het volgende:
Hoer zoekt Boerderij, lijkt me óók wel een leuk programma...
Nope.. die wijven verdwijnen steevast als na het neuken blijkt dat ze óók nog 24/7 écht moeten werken...quote:Op zondag 23 januari 2011 15:59 schreef Jian het volgende:
[..]
Mwah, zo heet het nu niet, maar volgens mij hoeven ze inhoudelijk niet zoveel te veranderen dan, toch
quote:Op zondag 23 januari 2011 16:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Nope.. die wijven verdwijnen steevast als na het neuken blijkt dat ze óók nog 24/7 écht moeten werken...
Dit is wel heel origineel en vind het leuk zoiets.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt iets waarbij een kind echt geen idee heeft wie of wat dit is..
Ik vind het wel leuk maar niet voor een baby kamer.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:54 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Dit is wel heel origineel en vind het leuk zoiets.
zit nu in het topic te gluren, er zitten leuke dingen bij,quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar niet voor een baby kamer.
Nou inderdaad, vind het niet echt iets voor de baby zelf zeg maar.quote:Op zondag 23 januari 2011 16:56 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk maar niet voor een baby kamer.
ja of een muur in je woonkamerquote:Op zondag 23 januari 2011 17:03 schreef Disana het volgende:
Als je daar zo verzot op bent, moet je zelf maar in die kamer gaan slapen. Mijn mening hoor
Voor mijn part ja. Dit is in elk geval niet voor de baby gedaan en het heeft iets van een keurslijfje om het kind nu al in je eigen hobby te gieten.quote:
Je introduceert wel heel snel een bedrijf inclusief merchandise in het leven van een kind, ik ben ook benieuwd naar de associaties die het kind later heeft met Nintendo.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Voor mijn part ja. Dit is in elk geval niet voor de baby gedaan en het heeft iets van een keurslijfje om het kind nu al in je eigen hobby te gieten.
Ja, maar meer moet ik nog aan die motorcrossvader denken. Krijg je straks zo'n kindje dat met tegenzin achter de computer zit te scoren tegen papa terwijl het wil rolschaaten.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Je introduceert wel heel snel een bedrijf inclusief merchandise in het leven van een kind, ik ben ook benieuwd naar de associaties die het kind later heeft met Nintendo.
Daarom zou ik niet zo snel zoiets doen denk ik.
Nou Nintendo is natuurlijk vrij onschuldig in dat opzicht en ik zie die ouders hun kind niet pushen naar een carriere als pro gamer.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:12 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar meer moet ik nog aan die motorcrossvader denken. Krijg je straks zo'n kindje dat met tegenzin achter de computer zit te scoren tegen papa terwijl het wil rolschaaten.
Beetje soft, je wilt tenslotte geen watjes kweken, ik zou dan toch eerder voor een Duke Nukem stijltje gaanquote:Op zondag 23 januari 2011 16:48 schreef Dementor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt iets waarbij een kind echt geen idee heeft wie of wat dit is..
Minstens!quote:Op zondag 23 januari 2011 17:37 schreef Jian het volgende:
[..]
Beetje soft, je wilt tenslotte geen watjes kweken, ik zou dan toch eerder voor een Duke Nukem stijltje gaan
Babykamers zijn er nu eenmaal niet voor baby's, Teunquote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik weet het niet hoor, maar volgens mij projecteren ouders teveel hun eigen gevoel en denken op kinderen. Sowieso voor duizenden euro's een kinderkamer inrichten, waanzin ten top.
Ik denk dat wij het niet eens voor 1 duizend hebben ingericht. Hebben toen wel laminaat gelegd en alle muren opnieuw gestuukt en geverfd. Maar met meubels erbij kwamen we volgens mij niet op 1000 euro uit.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:40 schreef Teun_ZHV het volgende:
Sowieso voor duizenden euro's een kinderkamer inrichten, waanzin ten top.
Blijkbaar, net zoals de baby er niet is voor hem zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:42 schreef Jian het volgende:
[..]
Babykamers zijn er nu eenmaal niet voor baby's, Teun
Zo doen wij het ook.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:44 schreef Marrije het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het niet eens voor 1 duizend hebben ingericht. Hebben toen wel laminaat gelegd en alle muren opnieuw gestuukt en geverfd. Maar met meubels erbij kwamen we volgens mij niet op 1000 euro uit.
gewoon zonde van het geld, ook omdat het voor veel minder geld ook gewoon hartstikke leuk, goed en praktisch kan. Ook prima kwaliteit, hoe lang moet je nou met babymeubels doen? Zodra het kind een peuter is krijgt de kamer weer een make over.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Zo doen wij het ook.
2000 euro voor alleen een kast, commode en een bedje vind ik echt gestoord.
Nee, maar met zo'n decor in de babykamer ga je wel denken dat het spel buitenproportioneel belangrijk is voor paps (en mams).quote:Op zondag 23 januari 2011 17:18 schreef Dementor het volgende:
[..]
Nou Nintendo is natuurlijk vrij onschuldig in dat opzicht en ik zie die ouders hun kind niet pushen naar een carriere als pro gamer.
Maar het idee dat je zulke beelden meegeeft vind ik wel bizar.
Mwah denk je echt dat het zo ver gaat?quote:Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, maar met zo'n decor in de babykamer ga je wel denken dat het spel buitenproportioneel belangrijk is voor paps (en mams).
In elk geval dat laatstequote:Op zondag 23 januari 2011 17:48 schreef Dementor het volgende:
[..]
Mwah denk je echt dat het zo ver gaat?
Ik denk dat ze een leuk thema zochten voor een kamertje en zich eigenlijk niet zo goed konden verplaatsen in het kind.
Dat dus, en vanzelfsprekend richten ouders de babykamer naar hun eigen smaak in.quote:Op zondag 23 januari 2011 17:47 schreef Marrije het volgende:
[..]
gewoon zonde van het geld, ook omdat het voor veel minder geld ook gewoon hartstikke leuk, goed en praktisch kan. Ook prima kwaliteit, hoe lang moet je nou met babymeubels doen? Zodra het kind een peuter is krijgt de kamer weer een make over.
Het verhaal erachter is misschien die prijs wel waard. Een ommekeer in het Nederlandse politieke landschap.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:35 schreef PietjePuk007 het volgende:
'Gedoogfoto' wint Zilveren Camera
13 in een dozijn persfoto krijg zo'n prijs.
Prima, lekker van 't vrije weekend genieten.quote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe zou je je op dit moment en als moslim zijnde eigenlijk voelen in dit land?
Relaxed, lekker op de bank, bordje op schoot, beetje Studio Sport kijken ,,,,quote:Op zondag 23 januari 2011 18:49 schreef Teun_ZHV het volgende:
Hoe zou je je op dit moment en als moslim zijnde eigenlijk voelen in dit land?
Ah, vandaar.quote:Op zondag 23 januari 2011 14:35 schreef Gert het volgende:
[..]
Heks is momenteel een beetje humeurig denk ik.
De lol van gisteravond is ineens een stukkie getemperd.
(dit gaat over voebel)
*ontroerd*quote:Op zondag 23 januari 2011 15:20 schreef Toverheks het volgende:
![]()
en ben wel Dol op onze Caro, er is maar 1 Caro en dat is Caro van de SC
Fwawavvechauffeur! *honk honk*quote:
Ik was nog aan het typen!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:48 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh is ze alweer weg, heb ik weer.
Ja!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:52 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die hond, hoogtepunt van de film. Ik zag 't ook niet aankomen.
"Niet kapot te krijgen, die hond, maar zo lief!"
Haha met die brandblusser!quote:Op zondag 23 januari 2011 19:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
En 't stuk aan 't eind, na de aftiteling! Geweldig.
quote:
quote:Op zondag 23 januari 2011 13:46 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik ben ook niet zo dol op Caro. Ik dacht dat ik de enige was.
quote:
NAH... omdat jullie zo aandringen nog eentje dan !quote:Op zondag 23 januari 2011 14:03 schreef Disana het volgende:
Ik ook niet. Het is zo flinterdun, er zit geen verdieping in.
Dat piano deuntje komt dus uit een Casio keyboard, dat zit onder de knoppen die je indrukt als je nog niet zo goed kunt spelen.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NAH... omdat jullie zo aandringen nog eentje dan !
/Carequote:Op zondag 23 januari 2011 20:04 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat piano deuntje komt dus uit een Casio keyboard, dat zit onder de knoppen die je indrukt als je nog niet zo goed kunt spelen.
En ze hep een polieperdepiep.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:05 schreef Dementor het volgende:
[..]
Haha!
Caro is een faker en ook nog eens enorm arrogant.
Ik gaat weer een hekel aan je krijgen !quote:Op zondag 23 januari 2011 20:07 schreef Dementor het volgende:
We zullen het maar niet over smaak hebben gezien de Songfestival liedjes die jij hier post.
Ik dacht al, daar hebben we hem weer.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik gaat weer een hekel aan je krijgen !
But who care's !
Wat de fuck kan jou het schelen wat anderen denken...zolang jij dr maar van genietquote:Op zondag 23 januari 2011 20:10 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
krijg jij ook maar de griep![]()
dat rijmt
nee johquote:Op zondag 23 januari 2011 20:11 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik dacht al, daar hebben we hem weer.
Rellen met Fan!
Ik niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd hoeveel keer Giel Beelen dit bizarre nieuwsfeitje opboert morgen.
Dat kan me ook niet schelenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:12 schreef Laysa het volgende:
[..]
Wat de fuck kan jou het schelen wat anderen denken...zolang jij dr maar van geniet
Goed zo...doe nog eens een deuntjequote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dat kan me ook niet schelendat is nou juist het probleem denk ik
Met z'n bril.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:13 schreef Dementor het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, de vuile kraker.
hahahahaquote:Op zondag 23 januari 2011 20:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
NAH... omdat jullie zo aandringen nog eentje dan !
Met haar roze jas.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:16 schreef Gert het volgende:
Nou, half Nederland zo weer naar Nederland 1. Die Yvon Jaspers vind ik ook een vervelende kut.
Om het lieve en zachte van deze gehaaide televisiemaakster te benadrukken.quote:
Ergens in Maart! En GEEN camera's!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:00 schreef PietjePuk007 het volgende:
Oh cool, heb je ook al een datum geprikt, dan zorg ik een paar kratten wijn in huis heb![]()
Ik vertrouw haar niet.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef Gert het volgende:
[..]
Om het lieve en zachte van deze gehaaide televisiemaakster te benadrukken.
Niet 't eerste weekend, want das carnaval.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:19 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ergens in Maart! En GEEN camera's!
Totáál niet!quote:
Ik moet als New Kid verkleed naar 't personeelsfeest.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:23 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Niet 't eerste weekend, want das carnaval.
Schmoel!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Totáál niet!
Al heb ik me ook weer niet echt in haar verdiept. Want ik vind BZV vreselijk genant, kan er niet naar kijken. Maar als ze 'tafeldame' bij DWDD is denk ik altijd hardop: flikker toch op met je schijnheilige smoel.
Nee, die draag ik zelf.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:30 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Ik moet als New Kid verkleed naar 't personeelsfeest.
Iemand nog Nike Air Max over?
En een mat?
Ja, koop ik wat voor!quote:Op zondag 23 januari 2011 20:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Nee, die draag ik zelf.
Net als die mat!
En ja zo'n snor heb ik ook, maar die zit vast aan mijn bovenlip
Nou vooruit, als het beestje waar een stoeptegel tegenaan moet maar een naam heeft.quote:
Het kostte mij alleen wat geduld!quote:
Zo doordrammen en triomfantelijk kijken als ze denkt dat ze iedereen onder tafel gekletst heeft. Denk dat die gasten aan tafel haar soms wel wat kunnen dóen, maar zich inhouden uit beleefdheid.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Totáál niet!
Al heb ik me ook weer niet echt in haar verdiept. Want ik vind BZV vreselijk genant, kan er niet naar kijken. Maar als ze 'tafeldame' bij DWDD is denk ik altijd hardop: flikker toch op met je schijnheilige smoel.
Soms zouden gedachtenwolkjes wel leuk zijn. Of geil.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:42 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo doordrammen en triomfantelijk kijken als ze denkt dat ze iedereen onder tafel gekletst heeft. Denk dat die gasten aan tafel haar soms wel wat kunnen dóen, maar zich inhouden uit beleefdheid.
Back to Africa.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:45 schreef CarOnline het volgende:
Oh!
Ik heb dat soort gehad! Maar waar zouden die zijn?
En wat zegt de baas werkgever daarvan?quote:
De werkgever zegt yo.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En wat zegt de baas werkgever daarvan?
Inmiddels wel ja.quote:
Yep, Adidas is het helemaal.quote:
Werk je op een nudistencamping?quote:
Zonder Run DMC droeg niemand meer Adidas.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:50 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Inmiddels wel ja.
Ik heb ze als verfschoenen gebruikt volgens mij.
Hopelijk nog ergens op zolder
Alleen in het weekend.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Werk je op een nudistencamping?
[..]
Zonder Run DMC droeg niemand meer Adidas.
No shit, daar zijn 3 topics over volgeluld laatstquote:
Neuh, soms naar een klant wel.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Moet je eigenlijk in pak naar je werk, Dementor?
Jij toch zeker wel?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een Gammarelli maatpak vind ik wel wat voor jou Pietje.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:54 schreef PietjePuk007 het volgende:
Nope, alleen naar klanten. Verder mag ik aan wat ik maar wil, tot slippers en korte broek aan toe.quote:
Ah ok, haal die posting van mij dan maar weer wegquote:Op zondag 23 januari 2011 20:55 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
No shit, daar zijn 3 topics over volgeluld laatst.
Ze boert goed.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wolf in schaapskleren, die Yvon Jaspers.
Ik zeg het je
30 is wel een mooi rond getal ja.quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Ah ok, haal die posting van mij dan maar weer weg
Heeft Teun 30 notes?quote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
30 is wel een mooi rond getal ja.
Daar zal het vast niet bij blijvenquote:Op zondag 23 januari 2011 20:57 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
30 is wel een mooi rond getal ja.
Die heeft even de pret-bezem door de bezemkast gehaald!quote:
Aan haar kop zie je dat ze zichzelf eigenlijk enorm grappig en on the edge vindt.quote:Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Dementor het volgende:
[ ]afbeelding ]
Haar wekelijkse kijkcijfer momentje.
maar het was weer leukquote:Op zondag 23 januari 2011 20:56 schreef Deisyy het volgende:
Wolf in schaapskleren, die Yvon Jaspers.
Ik zeg het je
gadverdamme smerige dubbeldenk fotoquote:
Gomi, oude homie! Hoe is het met u vandaag?quote:
prima hierquote:Op zondag 23 januari 2011 21:38 schreef gomi het volgende:
hey heks en de kardinaal
alles lekker hier. met jullie ook?
Dat dusquote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima hiergewoon het geen leven hebben, beetje huishouden, beetje boodschappen, beetje FOKKEN en dat is het
nee nou loop je te liegen D-K, naast jou huishoudelijke taken moet je ook nog leren, kijk en dat hoef ik niet meerquote:
hehe relaxtquote:Op zondag 23 januari 2011 21:42 schreef Toverheks het volgende:
[..]
prima hiergewoon het geen leven hebben, beetje huishouden, beetje boodschappen, beetje FOKKEN en dat is het
en ik mis zijn studies ook al in dat lijstjequote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nou loop je te liegen D-K, naast jou huishoudelijke taken moet je ook nog leren, kijk en dat hoef ik niet meer
Ik heb geen huishoudelijke taken eigenlijk. Ja, van brood poep maken!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:46 schreef Toverheks het volgende:
[..]
nee nou loop je te liegen D-K, naast jou huishoudelijke taken moet je ook nog leren, kijk en dat hoef ik niet meer
oh ja vergeten, jij hebt een werkster hequote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik heb geen huishoudelijke taken eigenlijk. Ja, van brood poep maken!
hmm gaat dat zo als je samenwoont?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja vergeten, jij hebt een werkster heik ben hier de werkster
Noem je Laysa nu de werkster?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:50 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oh ja vergeten, jij hebt een werkster heik ben hier de werkster
Hey gomiquote:
hey deisyyquote:Op zondag 23 januari 2011 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hey gomi![]()
Dat is weer even geleden, waar heb je uitgehangen?
Maar dan ben je wel druk geweest met leuke dingenquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hey deisyy
hing minder op fok rond tbh en zat dan in tal en v&a af en toe.
maar eigenlijk gewoon minder op fok
beetje druk geweest ook met van alles. ga samenwonen enzo
oh leukquote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
[..]
hey deisyy
hing minder op fok rond tbh en zat dan in tal en v&a af en toe.
maar eigenlijk gewoon minder op fok
yeah is op zich wel leuk idd, maar ook met minder leuke dingen druk geweest. maar daar laten we t maar bijquote:Op zondag 23 januari 2011 21:58 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Maar dan ben je wel druk geweest met leuke dingen![]()
Ik dacht eigenlijk dat jij al samenwoonde.
Zo zie je maar, niets is wat het lijkt.
* De_Kardinaal staat op zeepkistje Beware the dark side! Beware the ring that binds!quote:Op zondag 23 januari 2011 21:56 schreef gomi het volgende:
hehehe, gij spreekt uit ervaring hequote:Op zondag 23 januari 2011 22:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
* De_Kardinaal staat op zeepkistje Beware the dark side! Beware the ring that binds!
Met zoveel enthousiamse moet het wel een succes wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:00 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah is op zich wel leuk idd, maar ook met minder leuke dingen druk geweest. maar daar laten we t maar bij
ik heb nog nooit samengewoond. ik ben niet echt samenwoontype denk ik tbh, maar dat gaan we nu maar merken
Neuh, hij doet dapper net alsof ie tegenwoordig nog wat te vertellen heeft .........quote:
Samenwonen wel ja, met ringen die binden niet.quote:
Ghehehe goed zo Jianquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, hij doet dapper net alsof ie tegenwoordig nog wat te vertellen heeft .........
Alles goed Gompi![]()
Gheghequote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Neuh, hij doet dapper net alsof ie tegenwoordig nog wat te vertellen heeft .........
Alles goed Gompi![]()
hehehehe ah jawel hoorquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Met zoveel enthousiamse moet het wel een succes worden
yeah iddquote:Op zondag 23 januari 2011 22:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Alles goed Gompi![]()
hmm die ringen doen we hier ook niet aanquote:Op zondag 23 januari 2011 22:05 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Samenwonen wel ja, met ringen die binden niet.
Daar was ik idd naar aan het vissenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo goed als zijn moeder
nee ze kan geen roti makenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet zo goed als zijn moeder
Ja, gaat lekker man.quote:Op zondag 23 januari 2011 22:08 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah idd
alles goed hier hoor, jij ook?
zag dat je weer actiefw as elders nu SS er komt he
Nou je moet niks...maar als je al heel vaak bij elkaar bent en dat voelt goed is het wel leuk jaquote:
Het kost meer stappen om een berg te beklimmen dan om eraf te vallen. Succes!quote:
yeah zag al wat meer mensen opduiken in dat topic. gaat weer lachen wordenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, gaat lekker man.
Jah. als het daar net zo'n gekkenhuis wordt als vroeger, dan heb ik er wel zin in![]()
Ow ik dacht dat ze surinaamse was...geen idee waarom eigenlijkquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
t is een nederlandse he. ze kan helemaal niets surinaams/hindoestaans koken
precies. zitten al vaker bij elkaar dan niet en nu kwam t ook zo uit. wel eerst proef hoor en daarna zien we weer verderquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nou je moet niks...maar als je al heel vaak bij elkaar bent en dat voelt goed is het wel leuk ja
Ja daar kan ze ook niets aan doenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef gomi het volgende:
[..]
t is een nederlandse he. ze kan helemaal niets surinaams/hindoestaans koken
Wij hebben ook 8 maanden geproefdquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
precies. zitten al vaker bij elkaar dan niet en nu kwam t ook zo uit. wel eerst proef hoor en daarna zien we weer verder
hehe hmmm heb een veiligheidslijnquote:Op zondag 23 januari 2011 22:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Het kost meer stappen om een berg te beklimmen dan om eraf te vallen. Succes!
Ja die is leuk iddquote:
Ja er duiken weer een hoop oudgedienden op, da's wel leukquote:Op zondag 23 januari 2011 22:11 schreef gomi het volgende:
[..]
yeah zag al wat meer mensen opduiken in dat topic. gaat weer lachen worden
ik zou ook zeggen alle bans weg en helemaal los die 3 maanden
hehe. maar ze wil t wel graag kunnen. maar ik vind t wel best zo. af en toe bij mijn ouders eten idd. en t is ook niet zo dat ik nou zo vaak roti lustquote:Op zondag 23 januari 2011 22:12 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ja daar kan ze ook niets aan doen![]()
En moet ze eigenlijk helemaal niet proberen om roti te maken, maar lekker af en toe bij je moeder aanschuiven.
Ik baal eigenlijk een beetje dat ik de kick-off moet missenquote:Op zondag 23 januari 2011 22:13 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja er duiken weer een hoop oudgedienden op, da's wel leuk![]()
Ik hoop dat ze het echt een beetje oppakken, dan kan het heel gezellig worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |