Mooi tochquote:
Ligt er aan wat je er voor over hebt?quote:
Ik ga hem aan zijn haren meeslepen uit de USA... tenminste ik denk dat ie daar wel te vinden isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt er aan wat je er voor over hebt?
Stiekem is hij goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:56 schreef -Engel- het volgende:
[..]geen ... van nee mag niet....
niemand die zegt dat het a bad guy is..... and such
Misschien kan je beter naar zijn huis gaan daar is vast groter dan jouwesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:55 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Ik ga hem aan zijn haren meeslepen uit de USA... tenminste ik denk dat ie daar wel te vinden is
Wie is het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien kan je beter naar zijn huis gaan daar is vast groter dan jouwes
Geen idee wie het isquote:
helaas..... de foto van imdb pakt het niet...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geen idee wie het isPlaats eens een foto engeltje
Speelt hij de zoon van die man in Tron?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:05 schreef -Engel- het volgende:
[..]
helaas..... de foto van imdb pakt het niet...
ik moet zeggen dat ik nog niet al zijn looks hot hotter hotst vind... maar hij blijkt dus ook in Tron te spelen.... nog een reden om Tron te gaan kijken dus
Draak is het thema van vanavond....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef Royco1 het volgende:
Hier feyenoord aan het kijken, is weer een draak van een wedstrijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Speelt hij de zoon van die man in Tron?
WIE is dat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef tijnbrein het volgende:
De enige bekende vrouw die ik leuk is Sarah Jezebel Deva. Alleen dan moet ze wel haar mond houden. Haar accent is verschrikkelijk
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:13 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Draak is het thema van vanavond....Fijn dat je het niet zegt, en dat je het alleen denktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat heb ik geleerd van de mannelijke kant van de fam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:15 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Fijn dat je het niet zegt, en dat je het alleen denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |