Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Greys het volgende:
Oh dat van Rolling in the Deep is idd beter dan wat ze net deed, die Simone.
Maar dat wat oh-oh heeft heb ik ook wel een beetje, ik ga dat altijd met Adele vergelijken
Snap alleen echt niet dat ze dan Britney kiest voor de finale.
Oh dan weet ik het niet, ik heb het niet gevolgdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heeft ze dat nummer zelf gekozen dan? De vorige liveshows kregen ze nummers toegewezen.
Ah ja, das lekker ongestoord heerlijk luisteren!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Greys het volgende:
Ik heb de CD binnen, maar nog niet geluisterd
Ga ik morgen in de auto doen op weg naar mijn ouders
Jaquote:
Ja!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ga je weer naar mn windmolen zwaaien?
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef oh-oh het volgende:
Dat grietje is gewoon veel te jong en onnozel
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die brilquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ze heeft vorig jaar ook mee gedaan he en toen vonden ze haar te jong. Nu vonden ze haar blijkbaar wel rijp en ach, ik heb gewoon een zwak voor jonge mensen met een redelijk mooie stem
En die reclame over perfect mousse. De man die het praatje houdt heeft geen eens haar
Yups , me 2quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moet bij die man altijd aan Ben denken, met die pet en die bril
Ja ze kan zo als kindje in de Sound of Musicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:27 schreef Greys het volgende:
Toch is het geen popster, maar het wordt vast een musicalster, dat meiske
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |