Onmogelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik komuit rotterdam, maar in de vakantie altijd amsterdams
kwam door amsterdammers waar ik mee omging
Ik was ooit verliefd op een meisje een heel dik Rotterdams accent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Datzelfde meisje praat met een kakkerlakken tongval
Bullshit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik komuit rotterdam, maar in de vakantie altijd amsterdams
kwam door amsterdammers waar ik mee omging
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
Amsterdammers kennen geen Rotterdams praten.
Wij Rotterdammers krijgen dat geile accent al helemaal niet uit ons strot
Geil accent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
AHHH Huppelmuts = RotterdammerTquote:
Hoe oud dan?quote:
dan ben jij vreemd, mij lukte het wel, want de ouders van die gasten/wijven vroegen waar ik uit amsterdam vandaan kwam,, dus ik zeg rotterdam, zeggen ze: huh, zo klink je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzoquote:
Huppelmuts dr moeder is rotterdamse, daarvan leren praten dus accentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
AHHH Huppelmuts = RotterdammerT![]()
Of zou ze in een identiteitscrisis zitten? Ze voelt zich niet Rotterdams, niet Dordrechts en niet Emmens.......
Ze voelt zich Ajacied is al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
AHHH Huppelmuts = RotterdammerT![]()
Of zou ze in een identiteitscrisis zitten? Ze voelt zich niet Rotterdams, niet Dordrechts en niet Emmens.......
Uhuh dan ben je geen echte stoepeschijterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan ben jij vreemd, mij lukte het wel, want de ouders van die gasten/wijven vroegen waar ik uit amsterdam vandaan kwam,, dus ik zeg rotterdam, zeggen ze: huh, zo klink je niet
dan ben je niet oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzo
Ik ben gewoon Utrechter, zonder gezeik uit andere delen van het land.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts dr moeder is rotterdamse, daarvan leren praten dus accent![]()
Ik ben en blijf een schapekop en woon helaas in emmen
Amsterdams = instant vloedgolf bij hupsjequote:
nee klopt, wat dat ook moge betekenenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh dan ben je geen echte stoepeschijter
premidlife crisisquote:
Ja dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzo
Zo allochtoon en waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze voelt zich Ajacied is al meer dan genoeg.
Als ik jou nou vertel dat ik uit Amsterdam kom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams = instant vloedgolf bij hupsje
Ja maar jij praat onverstaanbaar gebrabbelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
amsterdams of rotterdams accent... heb dr helemaaaaal niks mee
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee klopt, wat dat ook moge betekenen
echt plat rotterdams lukt me namelijk niet
das best triest.. hoe oud ben je?quote:
Bel mij eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat ik uit Amsterdam kom?
Das een stuk geiler.quote:
maar ik kom ook nog eens uit rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo allochtoon en waar kom jij vandaan?
Kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij praat onverstaanbaar gebrabbel
te oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das best triest.. hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.
Zachte Gquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
maar drents is ook geen geil accent..
doe mij maar een zachte g![]()
![]()
Dat lukt mij welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee klopt, wat dat ook moge betekenen
echt plat rotterdams lukt me namelijk niet
30 +?quote:
quote:
Allee wat plezant zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klikt erg geil idd bij vrouwen![]()
![]()
quote:
dat soort bejaarden zitten toch niet op fokquote:
Bedankt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
dat soort bejaarden zitten toch niet op fok
Nou...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
Valt tegen hoor. Zeker de woordenschat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
graag gedaanquote:
jongen pas op je woorden plsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
23quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen pas op je woorden pls![]()
![]()
hoe oud ben je dan? of uhm jong
Touwenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef gers het volgende:
LEE TOUWEN![]()
WALK OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Vegas versiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Verkrachte versie van You'll never walk alone
Aww thnx babequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hups jij bent niet bejaard hoor wijffie![]()
op fok zaten toch alleen maar chimeisjes van 14 ?quote:
Mijn god, net uit de luiers dusquote:
Vraag maar aan de acteurs uit Walhallaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Zeker de woordenschat.
Broekie!!!quote:
Hups is ook 18.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef gers het volgende:
[..]
op fok zaten toch alleen maar chimeisjes van 14 ?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
Het kan altijd erger.quote:
Met een kind van 16quote:
Walhallaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag maar aan de acteurs uit Walhalla
Zachte R naar harde R lukt een Rotterdammert nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Vraag maar aan de acteurs uit Walhalla
Sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
whahahah we proberen op elk muziekje te dansen..
heb je net een dansje te pakken.. gaat pierenjan door naar de volgende![]()
![]()
![]()
![]()
hoezoquote:
SperzieboonToon.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is groen en je kan het niet zien
Doe eens voor?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Zachte R naar harde R lukt een Rotterdammert niet
Ik ben de kleuter hier.quote:
maakt t wel extreem lollig hier.. dus ga lekker door met je dingquote:
Een lurkende SperzieboonToon zou idd ook een goed antwoord zijn!quote:
een erwt die verstoppertje speeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
Het is groen en je kan het niet zien
Dit is de laatstequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
maakt t wel extreem lollig hier.. dus ga lekker door met je ding![]()
![]()
![]()
of een natte laquote:
ben jij dan dat 14jarige chimeisje?quote:
Nee een 17 jarige baas.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:58 schreef gers het volgende:
[..]
ben jij dan dat 14jarige chimeisje?
Gaat 't goed op de topklasse?quote:
Heb me kostelijk vermaakt met die polonaise muziek, bedankt!quote:
dan mag je nog niet eens sterke drank kopenquote:
Je krijgt van ons allemaal een kusjequote:
mag niet klagen wij staan eerstequote:
Txquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je krijgt van ons allemaal een kusje
quote:
la sjoef ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat speciaalbiertjes drinken.
Voor welke voetbalclub ben je Eggies? Of waar kom je überhaupt vandaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef EggsTC het volgende:
RAGGAST
je bent op tijd voor spongel om 22:00
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
Komt dit niet uit die tekenfilm met een gast met een roze pet?
Drinkzequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:01 schreef PiRANiA het volgende:
* PiRANiA gaat speciaalbiertjes drinken.
Nee heb al de hele dag een knagende koppijn, dat wordt vast wel erger straks tijdens driepink zn showquote:
Nou daar durf ik geen antwoord op te geven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Voor welke voetbalclub ben je Eggies? Of waar kom je überhaupt vandaan?
Failry Odd Parentsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef heloef het volgende:
Komt dit niet uit die tekenfilm met een gast met een roze pet?
Stream is up at 192 kbps with 16 of 200 listeners (16 unique)quote:
Tuurlijk wel, je mag het wel zeggen hoor. Maakt mij 't nou uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:02 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Nou daar durf ik geen antwoord op te geven.
Oh ja, de tekst was alleen in het Nederlands.quote:
+ een hupsje dat meeluistert bij ezjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Stream is up at 192 kbps with 16 of 200 listeners (16 unique)
niet eens blij ofzo...quote:
Feyenoordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je mag het wel zeggen hoor. Maakt mij 't nou uit
Dit is gewoon de originelequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh ja, de tekst was alleen in het Nederlands.
Als ie maar niet voor PSV is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je mag het wel zeggen hoor. Maakt mij 't nou uit
Falend kuttoboquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jij tikt echt teveel 'fail' overal.
Beetje jammer ditquote:
Sterkte en dat meen ik oprecht.quote:
quote:
Morgen zal ik aan je denken na de wedstrijdquote:
quote:
Ik ben dan te druk met feesten om aan jou te denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Morgen zal ik aan je denken na de wedstrijd
Heb ik heb ik heb ikquote:
En ik aan jou, als we jullie hebben afgeslacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:04 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Morgen zal ik aan je denken na de wedstrijd
Ik zal een biertje drinken op je verdriet.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Ik ben dan te druk met feesten om aan jou te denken
quote:
1 van ons zal zich morgen haast niet op fok durven vertonenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:05 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Ik zal een biertje drinken op je verdriet.
Ja is handig tijdens gangbangsquote:
heb je toevallig ook bier ?quote:
HJquote:
Een combo is ook goed.quote:
je hebt dus geen bierquote:
Ja en meestal schiet het dopje dan in mn decolletéquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maak je hem ook ploppend open met een aansteker?
inb4 ezjequote:
pics.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en meestal schiet het dopje dan in mn decolleté
Haha. Je noemt die methode ook wel "de grabbelton"?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja en meestal schiet het dopje dan in mn decolleté
Eensch met de Feyenoordt.quote:
Nee. En als je geen kakkerlak was mocht je het live aanschouwenquote:
Mn vrienden hadden een nieuw spel bedacht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:08 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Haha. Je noemt die methode ook wel "de grabbelton"?
Nee, het is pils. En verdomd goed pils ook.quote:
Ik mag jouw vrienden wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Mn vrienden hadden een nieuw spel bedacht.
Bierflesdopjesdecolletéwerpen
mwha doe mij maar een bafje of schultenbrauquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee, het is pils. En verdomd goed pils ook.
Ik ookquote:
Die vrienden van jou hebben goede ideeën.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
die sport doe ik ook al jarenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
PIIIIIIIIIIIIIIIICS!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Driepink het volgende:
[..]
die sport doe ik ook al jarenaangezien buurmeisje dikkere tieten HAD dan jou
Je blijft maar minpunten scoren hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:09 schreef gers het volgende:
[..]
mwha doe mij maar een bafje of schultenbrau
Ja, dat weet ik niet. Maar je hoorde hem toch aanzwellen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
Raad maar vast wat de volgende is.
Die was er vroeger tijdens FOK!Radio wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom is er wel http://film.fok.nl/
Maar niet http://radio.fok.nl ?
goede vraag.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef djkoelkast het volgende:
Waarom is er wel http://film.fok.nl/
Maar niet http://radio.fok.nl ?
FOK!Radio was slecht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:11 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Die was er vroeger tijdens FOK!Radio wel.
Sieneke -sha laliequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
I think i like it?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Beach het volgende:
[..]
hoezo dat nu weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je blijft maar minpunten scoren he
True.quote:
Maar nu hebben we wèl goeie radioquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:12 schreef StephanL het volgende:
[..]
Inderdaad. Was ook meer een Fok item op actionradio dan een een Fok radio
quote:
Inderdaadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:13 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Maar nu hebben we wèl goeie radio![]()
Nu nog een eigen subsite.
Met jou kan ik praten.quote:
Grapje zeker?quote:
Hatende geheelonthouders...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:14 schreef StephanL het volgende:
Mensen die alcoholische drankjes drinken
GODVERDOMME!quote:
<--quote:
Wat maakt dat nou uit? Kom op het is Feyenoord maar. Jullie moeten je druk maken om Twente, PSV en Groningen.quote:
Zeg je Raggast erin???quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
<--
Je blijft wel ff mn setje luisteren he ffs. Ik heb m speciaal voor jou gemaakt.
wat voor muziek?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef EggsTC het volgende:
[..]
<--
Je blijft wel ff mn setje luisteren he ffs. Ik heb m speciaal voor jou gemaakt.
Ik vind De Graafschap een leuke ploeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:16 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Wat maakt dat nou uit? Kom op het is Feyenoord maar. Jullie moeten je druk maken om Twente, PSV en Groningen.
Spongel!quote:
Benny Jolinkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind De Graafschap een leuke ploeg.
Ik denk niet dat je het leuk vindquote:
Heb nog paracetemol liggen.quote:
ah dus niet harder dan mijn setjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOA, Hardtrance, Hardcore en Hardstyle.
Geen spongel?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef EggsTC het volgende:
[..]
GOA, Hardtrance, Hardcore en Hardstyle.
Het eind denk ik wel dat harder is dan jouw set lol.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:19 schreef Driepink het volgende:
[..]
ah dus niet harder dan mijn setjedank je !
zeker weten ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het eind denk ik wel dat harder is dan jouw set lol.
Driepink is ook een speedcore-ragboer!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Het eind denk ik wel dat harder is dan jouw set lol.
Ik haak juist niet af, Huppel heeft pech.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
mensen die afhaken om half 10:
- Huppel
- Franneh
- Ez (moet van huppel)
Waarom haak ik af? En met watquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
- Huppel
- Franneh
- Ez (moet van huppel)
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik haak juist niet af, Huppel heeft pech.
Hoeft niet hoor, als jij wil luisteren moet je dat gewoon doen. Ga ik wel op je bed liggenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:20 schreef Driepink het volgende:
- Huppel
- Franneh
- Ez (moet van huppel)
Daar heb je mij niet mee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
[..]pitch vliegt omhoog in elk nummer
Willem II - Vitesse 1-0quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Beach het volgende:
Iemand even alle standen van het voetbal opnoemen aub.
Primera Divisionquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Beach het volgende:
Iemand even alle standen van het voetbal opnoemen aub.
Het is alweer 2-1 bij NEC-NACquote:
Wel de goede toch, niet die klote remix?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Driepink het volgende:
komen wel hoop nummers van donderdag terug
todesvogel enzo
ennquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:22 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wel de goede toch, niet die klote remix?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Driepink het volgende:
[..]
enn
van youtube af, van stormtrooper.. official video ofzo
Ik hou van veel muziek. Dus ik luister wel eerst voor ik wat zeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:21 schreef Driepink het volgende:
[..]
mijn set, of je moet van opgepompte hardcore houden ?
klinkt het als mijn afsluiter ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef EggsTC het volgende:
Ben beniewd driepink, heb ff een speciale voor je uitgezocht op het einde van mijn set
Geen idee, ik denk harder aangezien ik nog nooit een nr heb gehoord wat harder is dan dat.quote:
hmm noem een nummer snelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:23 schreef Ragboer het volgende:
Maarre Driepink, ouwe mede-speedcore-ragboer, draai jij ook speedcore?
Neejoh, doe wat je zelf wilt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm noem een nummer snel
dan download ik hem nog ff
Doe Noisekick - Koffie met een smaakjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:24 schreef Driepink het volgende:
[..]
hmm noem een nummer snel
dan download ik hem nog ff
Noisekick - Terreur boven alles!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:25 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Doe Noisekick - Koffie met een smaakje
Chille kerel wel. Volledig gestoord, maar vlotte babbel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |