Onmogelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik komuit rotterdam, maar in de vakantie altijd amsterdams
kwam door amsterdammers waar ik mee omging
Ik was ooit verliefd op een meisje een heel dik Rotterdams accent.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Datzelfde meisje praat met een kakkerlakken tongval
Bullshit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:48 schreef Driepink het volgende:
[..]
ik komuit rotterdam, maar in de vakantie altijd amsterdams
kwam door amsterdammers waar ik mee omging
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
Amsterdammers kennen geen Rotterdams praten.
Wij Rotterdammers krijgen dat geile accent al helemaal niet uit ons strot
Geil accent?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
AHHH Huppelmuts = RotterdammerTquote:
Hoe oud dan?quote:
dan ben jij vreemd, mij lukte het wel, want de ouders van die gasten/wijven vroegen waar ik uit amsterdam vandaan kwam,, dus ik zeg rotterdam, zeggen ze: huh, zo klink je nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Bullshit.
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzoquote:
Huppelmuts dr moeder is rotterdamse, daarvan leren praten dus accentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
AHHH Huppelmuts = RotterdammerT![]()
Of zou ze in een identiteitscrisis zitten? Ze voelt zich niet Rotterdams, niet Dordrechts en niet Emmens.......
Ze voelt zich Ajacied is al meer dan genoeg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef Ragboer het volgende:
[..]
AHHH Huppelmuts = RotterdammerT![]()
Of zou ze in een identiteitscrisis zitten? Ze voelt zich niet Rotterdams, niet Dordrechts en niet Emmens.......
Uhuh dan ben je geen echte stoepeschijterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Driepink het volgende:
[..]
dan ben jij vreemd, mij lukte het wel, want de ouders van die gasten/wijven vroegen waar ik uit amsterdam vandaan kwam,, dus ik zeg rotterdam, zeggen ze: huh, zo klink je niet
dan ben je niet oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzo
Ik ben gewoon Utrechter, zonder gezeik uit andere delen van het land.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Huppelmuts dr moeder is rotterdamse, daarvan leren praten dus accent![]()
Ik ben en blijf een schapekop en woon helaas in emmen
Amsterdams = instant vloedgolf bij hupsjequote:
nee klopt, wat dat ook moge betekenenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Uhuh dan ben je geen echte stoepeschijter
premidlife crisisquote:
Ja dus?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
dit nummer is toch uit de jaren 90 ofzo
Zo allochtoon en waar kom jij vandaan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ze voelt zich Ajacied is al meer dan genoeg.
Als ik jou nou vertel dat ik uit Amsterdam kom?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Amsterdams = instant vloedgolf bij hupsje
Ja maar jij praat onverstaanbaar gebrabbelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
amsterdams of rotterdams accent... heb dr helemaaaaal niks mee
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee klopt, wat dat ook moge betekenen
echt plat rotterdams lukt me namelijk niet
das best triest.. hoe oud ben je?quote:
Bel mij eensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Als ik jou nou vertel dat ik uit Amsterdam kom?
Das een stuk geiler.quote:
maar ik kom ook nog eens uit rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.
Amsterdam.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Ragboer het volgende:
[..]
Zo allochtoon en waar kom jij vandaan?
Kloptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar jij praat onverstaanbaar gebrabbel
te oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
das best triest.. hoe oud ben je?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Daar heb je dan ook talent voor nodig, heb ik me laten vertellen. Amsterdams ken iedereen nadoen, maar voor Rotterdams heb je meer nodig.
Zachte Gquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Klopt![]()
![]()
![]()
maar drents is ook geen geil accent..
doe mij maar een zachte g![]()
![]()
Dat lukt mij welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
nee klopt, wat dat ook moge betekenen
echt plat rotterdams lukt me namelijk niet
30 +?quote:
quote:
Allee wat plezant zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:52 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Klikt erg geil idd bij vrouwen![]()
![]()
quote:
dat soort bejaarden zitten toch niet op fokquote:
Bedankt hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
dat soort bejaarden zitten toch niet op fok
Nou...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
Valt tegen hoor. Zeker de woordenschat.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
graag gedaanquote:
jongen pas op je woorden plsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef gers het volgende:
[..]
[..]
23quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jongen pas op je woorden pls![]()
![]()
hoe oud ben je dan? of uhm jong
Touwenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef gers het volgende:
LEE TOUWEN![]()
WALK OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN
Vegas versiequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef heloef het volgende:
Verkrachte versie van You'll never walk alone
Aww thnx babequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Nee hups jij bent niet bejaard hoor wijffie![]()
op fok zaten toch alleen maar chimeisjes van 14 ?quote:
Mijn god, net uit de luiers dusquote:
Vraag maar aan de acteurs uit Walhallaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Valt tegen hoor. Zeker de woordenschat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |