quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar gelijk een geile foto van me sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Weet ik heul niks vanquote:
Je komt maar naar Zoetermeerquote:
Ik ook. Ik wacht tot Hups het voor me pakt.quote:
Sorry schatjepatatjequote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Bundesrepublik het volgende:
Roelvink D
0229-214253
En vraag of je met Dries Roelvink spreekt.
Ik editte hem ook net omdat ik er ineens 'links' bij zag staanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Rechts
Al had ik net perongeluk links gezegd
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Bundesrepublik het volgende:
Roelvink D
0229-214253
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Ik heb geen eigen huisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Driepink het volgende:
[..]
heb je eigen huis ?
en ik ben geen meid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
quote:
Je edit steeds te laatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik editte hem ook net omdat ik er ineens 'links' bij zag staan
Maar je bent welhoor
Moaars
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je edit steeds te laat
Ik weet het
Wat schuift het?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:57 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ook. Ik wacht tot Hups het voor me pakt.
Dan mag je nog een passoa inschenken zo.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:58 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb geen eigen huis
En ik ben ook geen meid.. dus ik hoop dat je geen verdere bedoelingen hebt..
je spoiler = same hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar waars me bier!![]()
Hihihihiquote:
Ik hoorde via via dat ie je Hete harde dampende seks aanbied!quote:
You are toooooooooooo kindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Dan mag je nog een passoa inschenken zo.
Ik hou nog steeds van je hoorquote:
.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:56 schreef Bundesrepublik het volgende:
Roelvink D
0229-214253
Ik zal het met de post sturen ja?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Driepink het volgende:
[..]
je spoiler = same hier
maar waars me bier!
Nog nooit gedronkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hou nog steeds van je hoor
Lust je ook tequila trouwens? Heb nog een fles staan.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik hoorde via via dat ie je Hete harde dampende seks aanbiedt!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik zal het met de post sturen ja?
Het is best vies eigenlijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
Maar vast wel
Zeker hetzelfde als je je vriend pijpt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is best vies eigenlijk
Maar als je het snel doorslikt heb je er weinig last van
waarin patat natuurlijk als eerste genoemd wordtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
Al dat gezeik over patat of friet.... Het correcte is de benaming patat frites. Patat staat natuurlijk voor de aardappelen en het frites staat voor het frituren. KLAAR! Geen gezeik meer over patat en friet.
je maakt het echt te makkelijk hequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Merel heeft een tequila overschot?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken
Maar vast wel
That's what she saidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef PlayingWithFire het volgende:
verzoekje!!!
Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)
!@#$%^&*()
![]()
![]()
![]()
Leuke opmerking voor mensen met een dirty mindquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:59 schreef Ragboer het volgende:
Al dat gezeik over patat of friet.... Het correcte is de benaming patat frites. Patat staat natuurlijk voor de aardappelen en het frites staat voor het frituren. KLAAR! Geen gezeik meer over patat en friet.
Ik heb de opmerking al gemaakt.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Leuke opmerking voor mensen met een dirty mind
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef Driepink het volgende:
[..]
je maakt het echt te makkelijk he
Daar zat ik totaal niet aan te denkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef leetzors het volgende:
[..]
Zeker hetzelfde als je je vriend pijpt?
En ik maar denken dat je op je feest zat te wachtenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Merel heeft een tequila overschot?![]()
![]()
Godverdomme ik zit hier al uren te wachten met 'n sombrero op m'n kop tot iemand me uitnodigd voor 'n paar tequila's![]()
Sigwaardige quote.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is geen apres skiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef PlayingWithFire het volgende:
verzoekje!!!
Eiffel 65 - Blue (Da Ba Dee)
!@#$%^&*()![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Er waren geen kaarten meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:01 schreef 92Merel het volgende:
En ik maar denken dat je op je feest zat te wachten
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:00 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
That's what she said
Dan gaan we lekker dingetjes mixen
* Huppelmuts sliktquote:
Je brengt me op een idee, dank.quote:
ik wil ook alcohol!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die er totaal niet bij aan het doordenken was?
Goed plan
Het heeft wel wat hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ben ik nou de enige die er totaal niet bij aan het doordenken was?
Goed plan
deze..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus wat een kankerherrie, ik hoor het nu al
Ook niet voor jou?quote:
stik erinquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jezus wat een kankerherrie, ik hoor het nu al
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het heeft wel wat hoor![]()
Wel schattig
Kwalquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Het heeft wel wat hoor![]()
Wel schattig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zon, doe geen poging.. Ik shine harder!
Uw professionele Trollscience-verwijderaar!
kom jij misschien een lekker wijntje doen ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef Franneh het volgende:
Gaat dit de hele tijd zo nu? Anders zet ik wel wat anders op.
Daagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef SperzieboonToon het volgende:
Okeee, het is alweer zo laat
Ik moet er maar weer is vandoor
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Kwal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Yesyes!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ook niet voor jou?
Arme jij
Zal ik je doorgeven hoe vriendlief het heeft gevonden?
Zat het me net te bedenkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:04 schreef Beach het volgende:
Lawineboyswat een kutnaam voor een artiest.
quote:
Hoop hetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe lang duurt dit?
Niet langer dan 5 minuten toch?
per nummer zal dat wel kloppenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe lang duurt dit?
mag van mij de hele avond door!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Hoe lang duurt dit?
Sorry, ik bedoeldequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Top 20 in de ONZ Radio-reeks van vandaag tot en met 20:00 uur
01. 428 Knetterkrankjorum
02. 327 SperzieboonToon
het is echt tijd om te gaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |