QFTquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
De HMH is dé beuktempel van Nederland man !
Nergens zulk goed geluid als daar !
is goed. wat voor bier ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ben onderweg nick!
Eerst ff bier hoale!
Oh jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:50 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat? Dit is RA2
[..]
[..]
Ben ik ook
Hertog uiteraardquote:
Blijkbaar welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef PlayingWithFire het volgende:
hoorde ik daar nou een poging tot bellen?
Dat is wel nice, en bazengeluid daar ja!quote:
M-limburgquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
ligt eraan waar je vandaan moet komen
Laat maarquote:
Lekker krap.quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkneus, had die krappe chimi gehosseld dan !
Lol krappe?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Koelkneus, had die krappe chimi gehosseld dan !
quote:
Ja, die is nog rekbaar.quote:
Boel shit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die is klein geschapen? En hoe weet jij dat?
internetquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]![]()
Die is klein geschapen? En hoe weet jij dat?
Piel weet wat bier is.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
waar komt mc piel vandaan ?
die had het over hertog
Dan zal ik je maar gelijk een geile foto van me sturenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik ben er voor jou natuurlijk!![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Zoetermeer komt ie vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
die had het over hertog
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan zal ik je maar gelijk een geile foto van me sturenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ben er weer, was even naar het toilet!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:54 schreef Driepink het volgende:
die had het over hertog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |