Idd. Dat is bijna een fipo! Volgende keer beterquote:
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef kdrietjeh het volgende:
Totaal aantal topics: 382
Totaal aantal posts: 109341
Laatste update op 22-01-2011 18:30
Donderse troll.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Totaal aantal topics: 9000
lang geleden dat ik een troll werd genoemdquote:
Its over 8999!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:40 schreef PlayingWithFire het volgende:
Totaal aantal topics: 9000
lol nee ga er vanacht misschien wel weer mee verderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:41 schreef Driepink het volgende:
dragems, je hebt dat programma zeker nog niet gemaakt voor android ?
voor mij hoeft het niet meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef dragems het volgende:
[..]
lol nee ga er vanacht misschien wel weer mee verder
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef JApieman het volgende:
Concert Nederland: Justin Bieber Concertkaarten:
My World Acoustic, zo heet het nieuwste album van pop idool Justin Bieber. De in 1994 geboren Canadees werd in 2008 ontdekt op YouTube en tekende niet veel later zijn eerste platencontract bij niemand minder dan Usher. Met One Time scoorde Justin Bieber zijn eerste hit te pakken en zijn fans wachten in spanning op de bekendmaking van zijn eerste grote tour. Op zondag 27 maart 2011 zal Justin Bieber een concert geven in Ahoy in Rotterdam.
Concertkaarten zijn al beschikbaar vanaf ¤ 99,- per kaartje.
Bestel hier Uw Justin Bieber Concertkaarten
Wil iemand met mij mee?
Verbrand die 99 euro gewoon.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef JApieman het volgende:
My World Acoustic, zo heet het nieuwste album van pop idool Justin Bieber. De in 1994 geboren Canadees werd in 2008 ontdekt op YouTube en tekende niet veel later zijn eerste platencontract bij niemand minder dan Usher. Met One Time scoorde Justin Bieber zijn eerste hit te pakken en zijn fans wachten in spanning op de bekendmaking van zijn eerste grote tour. Op zondag 27 maart 2011 zal Justin Bieber een concert geven in Ahoy in Rotterdam.
Wil iemand met mij mee?
koop de laatste ticket en verbrand het voor haar fansquote:
Jaaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef JApieman het volgende:
Wil iemand met mij mee?
Niet mogelijk.quote:
niet echt makkelijk kun je beter met sam werken daar wil het welquote:
kut kind!quote:
Ook goed, als ik m'n held maar te zien krijg.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Metonae het volgende:
We kunnen wel heengaan en Justin dan bekogelen met glazen fris.
Want bier mag natuurlijk niet op een kinderfeestje
Idd, tijd niet gehoord.....quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef L-ascorbinezuur het volgende:
Dit nummer!
Dat is lang geleden.
Hou op ok?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook goed, als ik m'n held maar te zien krijg.
Mijn wiskundeleraar heeft een kaartje gekocht en twee kratten tomaten. Niet voor Bieber, maar voor de fansquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef Metonae het volgende:
We kunnen wel heengaan en Justin dan bekogelen met glazen fris.
Want bier mag natuurlijk niet op een kinderfeestje
fixed*quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:45 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ook goed, als ik m'n heldin maar te zien krijg.
ban?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:46 schreef sharr het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat een ronddraaiende steak was, maar dat was dus steakspin
MIJN OGEN
Het zit in de cultuur hé, dat jatten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:42 schreef Swomp het volgende:
Dit wil ik ff delen met jullie
Hoi. Ik ga weglopen.
jij ookquote:
Zet het raam open?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Swomp het volgende:
Iemand een idee hoe ik een brandlucht van mijn kamer afkrijg ?![]()
En nee ik zet het raam niet open... te koud !
Iets anders spuitenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Swomp het volgende:
weet je het zeker ?quote:
Deo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef Swomp het volgende:
"Its morphin' time"quote:
spuitbus uit de wc?quote:
Heeeeeeeeeeeeeey Hoooooooooooow versie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:48 schreef PiRANiA het volgende:
Deze ga ik vanavond ook draaien. Alleen dan een adnere versie.
Ik lach me kapotquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef dragems het volgende:
lol wil een foto posten maar die doet het niet
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:49 schreef Metonae het volgende:
[..]
"Its morphin' time"
Ja. Nu mag je!
drank ?quote:
nee is geen grapje hij wil nie posten en zoquote:
Gewoon met Skype + skypetegoed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Driepink het volgende:
koelkast
hoe doe jij die livegesprekken ?
Dat is klote.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja ik deed dit na en nu heb ik een whiplash
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Driepink het volgende:
koelkast
hoe doe jij die livegesprekken ?
maar welke instellingen enzo, was daar nog een plaatje van ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gewoon met Skype + skypetegoed.
Waarom doe je het dan ook!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Doe maar niet, dat was dus ook de reden dat die brandlucht er hing... ik was aan het kutten met mijn aansteker en deo op mijn bureaublad ....quote:
Ik gebruik Edcast en een geluidskaart met meerdere in/outputs. Dat helpt nogal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef Driepink het volgende:
[..]
maar welke instellingen enzo, was daar nog een plaatje van ?
massage nodig?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Nee..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef Driepink het volgende:
oh, dus met vdj is echt niet te doen ?
Omdat Koelkast na mij draait stap ik (kort voor koelkast) iets meer richting Dance. Voornamelijk Eurodance. :'Dquote:
quote:
quote:
Topquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Omdat Koelkast na mij draait stap ik (kort voor koelkast) iets meer richting Dance. Voornamelijk Eurodance. :'D
Ja omdat mijn nichtje niet uit wou maar wel een fles sterke drank leegdronk en ging kotsen en ik me alleen voeldequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:52 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
!~! jij was toch diegene die op nieuw jaar online was
?
die heb ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef dragems het volgende:
[..]
http://ep.yimg.com/ca/I/yhst-54299759066049_2138_372483365
oh, nou volgende keer beterquote:
Hallo!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallo lieve piepels
wat een lekker muziekje
hehe, en ging roken blablaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja omdat mijn nichtje niet uit wou maar wel een fles sterke drank leegdronk en ging kotsen en ik me alleen voelde
Haha okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh, nou volgende keer beter
ik sta zelf wel altijd open voor skype gesprekjes hoor..
rockiejj, ik zal proberen wat meer te melden hebben dan
Knetterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:53 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
hallo lieve piepels
wat een lekker muziekje
Ja iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:54 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
hehe, en ging roken blabla?
WAZAAAAAquote:
Dat spul stinktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:54 schreef Swomp het volgende:
Heb een oplossing gevonden tegen de branklucht
[ afbeelding ]
Dat spul op mijn verwarming smijten
nahquote:
o gosh nog steeds niet gestoptquote:
NEequote:
Neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
o gosh nog steeds niet gestopt?
harde kater manquote:
heb sowieso een pleuris hekel aan stomen...quote:
Ja idd, maar stomen met dat spul, je ogen tranen, alles.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:55 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb sowieso een pleuris hekel aan stomen...
maar het ruikt wel lekker
Die vind ik eng.quote:
dat is idd minderquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja idd, maar stomen met dat spul, je ogen tranen, alles.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef JApieman het volgende:
Ik ga eten jongens, maak er wat van. Tot ziens.
Eetzequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef JApieman het volgende:
lol met een spiegel?quote:
eet smakelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef JApieman het volgende:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef Swomp het volgende:
ok nu komt mijn zin weer...
'Boom Boom Boom, oh lek mich aan mien proem, oh lek mich aan mien tieten doa kinse van geniete'
Ha dat was een inkoppertjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je ziet er elke avond een zeker?
ik kom eraan !!quote:
Ik ben niet elke avond bij Sharrquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:57 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Je ziet er elke avond een zeker?
Rot nou eens op met je gifjesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik kom eraan !!
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:59 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
ik kom eraan !!
[ afbeelding ]
NEe!quote:
zit nu al een half uur te wachten tot je die post fixedquote:
2 McFishFilet zonder kaas en 1 McHamburger zonder augurkquote:
wat je mij nu vraagt om te doen is zoals:quote:
lolquote:
Wij hebben vanmiddag jou gekekenquote:
quote:
Hoi. Ik ga weglopen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:58 schreef howyadoinnn het volgende:
Voeg maar toe: ehhja@hotmail.nl
Doeg.
Huh?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:00 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Wij hebben vanmiddag jou gekeken![]()
Maar dan in een goede Nederlandse zin zeg maar
We hebben pierenjan gekekenquote:
Filmquote:
Lijkt me niksquote:
Welke?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:01 schreef kdrietjeh het volgende:
DJ KOELKAST. Ik wil in die ene Jingle. :'D
IK HEB ER NU AL ZIN AN !!quote:
Oh. Was het wat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Film
Pirania
Pierenjan
Jij
Nu snappie?
* djkoelkast is zeer wrijfbaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:02 schreef Metonae het volgende:
[..]
Lijkt me niksZo'n koelkast in je gezicht te wrijven.
als ik aan sharr denk!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~Any intelligent fool can make things bigger, more complex, and more violent. It takes a touch of genius -- and a lot of courage -- to move in the opposite direction~
Ez ;liet me tijdens de film schrikkenquote:
quote:
Vidsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
* djkoelkast is zeer wrijfbaar
Kom bieren bij onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Pff ik moet vanavond weer uit, maar heb eigenlijk helemaal geen zin
Ik kijk zelf wel wat ik er in gooi, stuur maar wat opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
komt goed...
vanaf hoelaat en hoelang mag de lijst zijn
Dies van mijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef kdrietjeh het volgende:
[..]
Waar iedereen je naam uitspreekt.
heeeeee was dat ook een optie?quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:03 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
als ik aan sharr denk!
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom moest ik lachenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
jij moet mijn naam vandaag 1x opnoemen oweeh!quote:
Voor die man met het sopsopsop accent welquote:
Even mijn neuken voor een breezer tshirt pakken.quote:
omgquote:
Die hangt aan de waslijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Even mijn neuken voor een breezer tshirt pakken.
Ik en Ezechielk, bij Ez thuisquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Ik moet naar de PoesPas, alleen die naam al
Met wie en waar gaan jullie pilsen dan?
Doe het zelfquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Die hangt aan de waslijn![]()
En schenk eens een passoa in voor mij
Gaat lekker he!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
Wow, flans je een nieuwe UI in elkaar, mis je zowat 30 posts
Vind ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:04 schreef Metonae het volgende:
Stiekem vind ik dat Koelkast gewoon van 19:00 tot 00:00 moet vullen
Nou inderdaad, kga effe nieuwe UI instellen, ben benieuwd..quote:
damd vergeten te F5equote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef PlayingWithFire het volgende:
[..]
omg![]()
boom boom I want you in my room.
hehe leuke song
Wat is nou 30 posts op een reeks van bijna 400 delen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:05 schreef Rockiejj het volgende:
Wow, flans je een nieuwe UI in elkaar, mis je zowat 30 posts
Aww toequote:
30 posts.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:06 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Wat is nou 30 posts op een reeks van bijna 400 delen?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe![]()
Kansloos dit welEr zit welgeteld een halve meter tussen ons en dan via FOK! communiceren
LEKKER WIJF!!!!quote:
En gewoon nog steeds geen passoa voor mn neus hequote:
Was laatst bij een snackbar waar er 2 mensen met elkaar aan het communiceren waren dmv smsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Aww toe![]()
Kansloos dit welEr zit welgeteld een halve meter tussen ons en dan via FOK! communiceren
Hoiiiiiiiiquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
LEKKER WIJF!!!!
[..]
En gewoon nog steeds geen passoa voor mn neus he
Faal.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef PlayingWithFire het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 22 januari 2011 19:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
[quote][ afbeelding ]
Ja wat nouquote:
nietquote:
valt ook wel weer meequote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef Metonae het volgende:
[..]
Ja wat nouPhineas en Ferb is cool.
Inderdaad, die statistieken kloppen niet. Hij heeft vannacht 2 of 3 topics overgeslagen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:08 schreef dragems het volgende:
gotver dat kreng heeft vanacht niet goed geteld en nu heeft hij niet meegerekend wat ik vannacht heb gepost
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
je UI gaat bijna op de beat nu
dat gevoel had ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
hij is net te snelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:09 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |