rustigquote:
Mwa, matig, wel bijna 2 uur met de begeleiding bezig geweest. Onder andere mijn kamer flink gepoetst.quote:
Geen idee wat er aan de hand isquote:
Dat is wel jammerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:01 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Geen idee wat er aan de hand isZou het wel willen weten eigenlijk
Maar P2000 doet niet politiedingen laten zien
Op mijn werk draagt iedereen van die klompen, dan glij je niet uit en is makkelijk schoon te houden (slagerij) maar die dingen zitten niet echt heerlijk.quote:
Nee, kan me voorstellen dat zoiets niet prettig looptquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op mijn werk draagt iedereen van die klompen, dan glij je niet uit en is makkelijk schoon te houden (slagerij) maar die dingen zitten niet echt heerlijk.
Aha, gewoon iets waar je aan moet wennenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Op mijn werk draagt iedereen van die klompen, dan glij je niet uit en is makkelijk schoon te houden (slagerij) maar die dingen zitten niet echt heerlijk.
Klompen zitten juist fijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef summer2bird het volgende:
[..]
toen ik nog een hele kleine gup was liep ik op niks andersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klompen zitten juist fijnDie echte houten bedoel ik dan he
Het zijn meer zulke dingen:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:07 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Klompen zitten juist fijnDie echte houten bedoel ik dan he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |