Die blijft toch wel baasquote:
Zeker waar. Zitten tonen in deze plaat die niet elke speakerset er uit weer te krijgen. Die van mij gleukkig wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef -Hans- het volgende:
Het is waar de plaat is 1000x mooier met een goede set. Echt!Zelfs de stiltes klinken veel mooier
Dat moet wel een lekker gevoel zijn als je dan de plaat hoortquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Zeker waar. Zitten tonen in deze plaat die niet elke speakerset er uit weer te krijgen. Die van mij gleukkig wel.
Alleen mensen die onder een steen hebben geleefd kennen haar nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Wie is er niet groot mee geworden.
Jep. Heb ze nog niet heel lang. Soms als ik een plaat voor het eerst op mijn nieuwe set hoor, hoor ik heel vaak tonen die ik daar voor nooit gehoord had. Best wel tof!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:34 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat moet wel een lekker gevoel zijn als je dan de plaat hoort.
Haha dan is duidelijk waar ik de afgelopen periode heb geleefdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:35 schreef heloef het volgende:
[..]
Alleen mensen die onder een steen hebben geleefd kennen haar niet
Moet ook maar eens een goede set kopen want ik heb nu een relatief goedkoop setje. Hiervoor had ik wel een goede set en je merkt het verschil welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:36 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Jep. Heb ze nog niet heel lang. Soms als ik een plaat voor het eerst op mijn nieuwe set hoor, hoor ik heel vaak tonen die ik daar voor nooit gehoord had. Best wel tof!
Dat nummer Animale is ook goedquote:
Ik heb deze:quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Moet ook maar eens een goede set kopen want ik heb nu een relatief goedkoop setje. Hiervoor had ik wel een goede set en je merkt het verschil wel
Oja, daar zit zij toch ook in? Goede track ook.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Dat nummer Animale is ook goed
Jepquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja, daar zit zij toch ook in? Goede track ook.
Boxen zien er wel gaaf uitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Ik heb deze:
[ afbeelding ]
Hebben me wel een paar knaken gekost, maar zeker geen spijt van.
Geniet er elke dag van.
Mooi moment om het te checken want wat er nu te horen is... DRAMA!quote:
In dat kastje zit een externe geluidskaart en een versterker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Boxen zien er wel gaaf uit. Doet mij denken aan mijn eerdere Logitech set, maar die van jou zien er een stuk toffer uit en zijn ongetwijfeld ook _veel_ beter
.
Ja.quote:
Gaaf! Neemt zo te zien dan ook weinig ruimte in beslagquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Allrounder het volgende:
[..]
In dat kastje zit een externe geluidskaart en een versterker.
Is echt een aanrader.
Nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Allrounder het volgende:
Ook een tof nummer met haar, Dragonette.
Net iets te rustig helaasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:42 schreef Allrounder het volgende:
Ook een tof nummer met haar, Dragonette.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |