abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:52:33 #26
250237 huizenmarkt-zeepbel.nl
De zeepbel in de huizenmarkt
pi_91724761
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Wist je dat niet? De complete huizenmarkt is gebaseerd op Xeno's verklaringen op FoK. Ik hoorde dat ING zelfs haar investeringsbeleid bepaald aan de hand van dit topic :o ;)
Scheelt weer wat staatssteun. Die zelfbenoemde 'bonustoppers' hebben de afgelopen jaren al genoeg schade aangericht.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 21:59:33 #27
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_91725194
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Whuzz het volgende:
De prijzen over 2010 lijken gestegen. Hebben we de weg omhoog gevonden? Of is het een "return to normal" gevolgd door de zo lang voorspelde en door sommigen gehoopte diepe crash? En de belangrijkste vraag... komt die crash er vóór we in 2012 allemaal dood gaan? :o

Wat een NVM-prietpraat. Volgens het CBS dalen de prijzen nog steeds.
=Jongeren die lid zijn van een vakbond zijn matennaaiers!=
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_91725499
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Wat een NVM-prietpraat. Volgens het CBS dalen de prijzen nog steeds.
Het CBS gebruikt een boel ingewikkelde rekenmodellen en statistieken. Het Kadaster (waar dat plaatje vandaan komt) gebruikt gewoon hun database waar álle daadwerkelijk verkochte woningen in staan. Wat heeft dat met de NVM te maken :?
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:09:24 #29
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_91725762
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:

[..]

Een paar individuele gevallen zijn totaal niet interessant. Ik dit en ik dat... Stoere verjaarsfeest praat.
Het gaat om het totaalplaatje.. De meningen van kenners, geschiedenis, geldgroei enz.

Misschien kun je weer beter over piemels, standjes, anaal, vaginaal enz gaan praten zoals dat vroeger in je huurflatje deed. Daar ben je al langer dan 2 maanden in geïnteresseerd.
OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.
pi_91726061
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.
Mjah, sinds ik heb aangegeven niet meer op hem te reageren is hij ineens enoooorm in me geinteresseerd. Gaat wel over als hij wat ouder wordt ;)
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:25:58 #31
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_91726878
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Het CBS gebruikt een boel ingewikkelde rekenmodellen en statistieken. Het Kadaster (waar dat plaatje vandaan komt) gebruikt gewoon hun database waar álle daadwerkelijk verkochte woningen in staan. Wat heeft dat met de NVM te maken :?
Ik vraag me af of je echt niet weet waar je over praat. Of dat je een makelaar bent die het zicht op de werkelijkheid probeert de vertroebelen. Oftewel: Je bent dom of je liegt. Een tussenweg is er niet met zo'n posting (OK, het is zaterdagavond, je mag ook dronken zijn zolang je maar niet achter het stuur kruipt).

Laat ik er voor de gein inhoudelijk op reageren:

- Er is niks mis met cijfers van het CBS. Jammer dat die te ingewikkeld voor jou zijn, maar dat is geen reden om ze van tafel te vegen. Hoe kun je nou feiten van tafel vegen met het argument dat het allemaal te ingewikkeld voor je is, en tegelijkertijd serieus genomen willen worden? Je oogst met deze posting wat je zaait.
- De cijfers van het CBS zijn gemaakt in samenwerking met het Kadaster. Er is dus helemaal geen tegenspraak zoals jij die suggereert.
- Als je even zoekt op de site van het Kadaster, vind je een artikel getiteld "Waarom de gemiddelde koopsom geen huizenprijsindicator is ". Dat je de feiten niet kent, kan iedereen gebeuren. Maar dat je niet de minste benieuwdheid hebt om slechts twee keer met je muis te klikken vanaf de homepage van het kadaster, en desondanks toch de wijsneus gaat uithangen, dat is echt beklagenswaardig. Be curious, man!
- De NVM is de enige partij die roept dat de prijzen stijgen. Dat doen ze onophoudelijk. Niemand neemt ze nog serieus. Net zo min als dat iemand die zo'n posting pleegt, serieus te nemen valt.
Disclaimer: Mijn uitingen zijn slechts mijn mening en niet meer dan dat. Onder geen beding mogen mijn uitingen worden opgevat als advies! Ik accepteer geen enkele aansprakelijkheid.
pi_91726985
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:25 schreef droom_econoom8 het volgende:

[knip]
Ok, dan dalen de huizenprijzen :D

( en ja, na een dag hard werken in mijn huis heb ik iets te veel wijn op :P )
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:38:30 #33
pi_91727617
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.
Het gaat hier om zeer interessante feiten. Ik analyseer gewoon zijn gedrag. Bedankt voor je compliment :?
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:39:14 #34
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_91727647
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Ok, dan dalen de huizenprijzen :D

( en ja, na een dag hard werken in mijn huis heb ik iets te veel wijn op :P )

Ik ben ook aan de wijn.
Port wijn om precies te zijn.
Maar wie mijn woorden las
Beseffe "In vino veritas"
pi_91727949
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef droom_econoom8 het volgende:

[..]

Ik ben ook aan de wijn.
Port wijn om precies te zijn.
Maar wie mijn woorden las
Beseffe "In vino veritas"
Een portje is nooit verkeerd,
Liefst met een stukje kaas verteert,
In goed gezelschap op zijn best,
Acuto homine nobis opus est!
  zaterdag 22 januari 2011 @ 22:46:05 #36
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_91728058
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Een portje is nooit verkeerd,
Liefst met een stukje kaas verteert,
In goed gezelschap op zijn best,
Acuto homine nobis opus est!
Proost! :)
pi_91728299
Toch doen nieuwe woningen op een goede lokatie voor max 4 ton in Amsterdam het wel (weer) aardig qua verkoop, het merendeel hier is verkocht bv:
http://www.woneninsamos.nl/prijzen/
pi_91728349
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:46 schreef droom_econoom8 het volgende:
Proost! :)
Jij ook. Rood wijntje hier, ik houd niet zo van port. Slobberwijntje van de SdB.

Even op topic... mijn beste vriend is zojuist de dupe geworden van de nieuwe 112% regel. Hij was bezig om zijn huidige huurflat te kopen. Hij had alles zo'n beetje rond... en toen werd de hypotheek ineens afgewezen, omdat hij op 118% zat.
Ik snap het wel natuurlijk, die regels zijn er niet voor niets, maar t'is wel rot voor hem.
pi_91728484
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch doen nieuwe woningen op een goede lokatie voor max 4 ton in Amsterdam het wel (weer) aardig qua verkoop, het merendeel hier is verkocht bv:
http://www.woneninsamos.nl/prijzen/
Dat blijft ook wel. Hier is er een leuk nieuwbouwproject aan de rand van de binnenstad waar je nu redelijk betaalbaar een woning met tuin en parkeerplek kan kopen. Dat loopt gewoon prima.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_91729349
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Ik analyseer gewoon zijn gedrag.
Jouw gedrag hoeven we in ieder geval niet meer te analyseren. Dat is namelijk beneden alle peil. Ongeveer ter hoogte van je I.Q. zeg maar.
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_91730590
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb zoveel jonge mensen in mijn omgeving verliezen zien lijden als gevolg van de aanschaf van een koopwoning i.c.m. een relatie die op de klippen loopt.... Wees gewaarschuwd!
^O^
Een huis kopen moet je ook niet doen wanneer je je relatie nog niet hebt getest. Het levert een kort wonen in je koophuis op (wat dus duur is) en daarnaast zorgt een gedwongen verkoop nog eens voor een verkoop onder de marktprijs. Twee negatieve elementen die inderdaad een behoorlijk financieel lijden kunnen veroorzaken.
pi_91732461
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Wist je dat niet? De complete huizenmarkt is gebaseerd op Xeno's verklaringen op FoK. Ik hoorde dat ING zelfs haar investeringsbeleid bepaald aan de hand van dit topic :o ;)
ING is inderdaad mijn grootste klant :')

Trouwens....Whuzz..... vergeet je niet iets :)
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
pi_91734325
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:

Ik snap het wel natuurlijk, die regels zijn er niet voor niets, maar t'is wel rot voor hem.
Welnee... nu mag hij blijven huren... meebetalen aan jouw HRA en zo meteen weer een dikke huursverhoging te gemoed zien
Calm down, your nervous state
I'll sing you a lullaby.
Calm down, cause no mistake
Should keep you up all night
  zondag 23 januari 2011 @ 07:42:19 #44
pi_91738012
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Jouw gedrag hoeven we in ieder geval niet meer te analyseren. Dat is namelijk beneden alle peil. Ongeveer ter hoogte van je I.Q. zeg maar.
rijgedrag,"ritsen" belemmeren, Philips 21:9, Boete bij 60km te hard, stroomverbruik, Wasmachine en droger, schoonvader, overwaarde, Regeer- en gedoogakkoord 2010
http://forum.fok.nl/user/history/269064/3

Een VVD stemmende filerijder, in een te duur rijtjeshuis. Ik mis topic's over de tuin en de hond. Stoer op internet, narcistische toonzetting, burgerlijk...
  zondag 23 januari 2011 @ 09:12:06 #45
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_91738321
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef xenobinol het volgende:

[..]

Welnee... nu mag hij blijven huren... meebetalen aan jouw HRA en zo meteen weer een dikke huursverhoging te gemoed zien
Weet ik, maar dat wens ik mijn beste vriend niet toe ;(
Dat is meer iets voor doemdenkende forumspammerts :P

Goede morgen trouwens. Lekker zondagje voor Home Improvement :D
  zondag 23 januari 2011 @ 10:48:43 #46
288972 droom_econoom8
voorheen droom_econoom7
pi_91739370
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:

[..]

Jij ook. Rood wijntje hier, ik houd niet zo van port. Slobberwijntje van de SdB.

Even op topic... mijn beste vriend is zojuist de dupe geworden van de nieuwe 112% regel. Hij was bezig om zijn huidige huurflat te kopen. Hij had alles zo'n beetje rond... en toen werd de hypotheek ineens afgewezen, omdat hij op 118% zat.
Zo, vandaag een woningmarktkater :-)

Je zou ook kunnen zeggen dat die vriend van je beschermd is tegen zijn eigen, onverantwoordelijk gedrag. En de banken zijn ook beter tegen zichzelf beschermd.
pi_91740492
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 07:42 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
rijgedrag,"ritsen" belemmeren, Philips 21:9, Boete bij 60km te hard, stroomverbruik, Wasmachine en droger, schoonvader, overwaarde, Regeer- en gedoogakkoord 2010
http://forum.fok.nl/user/history/269064/3

Een VVD stemmende filerijder, in een te duur rijtjeshuis. Ik mis topic's over de tuin en de hond. Stoer op internet, narcistische toonzetting, burgerlijk...
Als je even verder zoekt kun je nog wel ergere dingen vinden hoor. :D
pi_91740659
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef droom_econoom8 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat die vriend van je beschermd is tegen zijn eigen, onverantwoordelijk gedrag. En de banken zijn ook beter tegen zichzelf beschermd.
Onverantwoord? Dat is zo niet te zeggen. Dan zou je op zijn minst wat meer cijfers moeten weten.
  zondag 23 januari 2011 @ 11:52:33 #49
pi_91741083
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:

[..]

Als je even verder zoekt kun je nog wel ergere dingen vinden hoor. :D
Gaat niet over goed of slecht. Het gaat over je positie en eigen belangen.
pi_91741324
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Gaat niet over goed of slecht. Het gaat over je positie en eigen belangen.
Mijn belangen heb ik al jaren geleden veilig gesteld. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken.

Mijn positie ken je niet. En dat blijkt ook wel uit je jammerlijk mislukte diagnose. (Trek het je niet aan, je bent nog niet afgestudeerd, dus ik ga er vanuit dat er nog wel verbetering optreedt. Feitelijk ben je gewoon een broekie die de wijsneus uithangt. Maak nu eerst maar eens je studie af, doe dan nog wat jaren levenservaring op, en kom dan nog eens met een diagnose. Voor die tijd maak je jezelf alleen maar belachelijk. Maar goed, dat is je eigen keuze. Van mij mag je. :Y )
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')