Scheelt weer wat staatssteun. Die zelfbenoemde 'bonustoppers' hebben de afgelopen jaren al genoeg schade aangericht.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wist je dat niet? De complete huizenmarkt is gebaseerd op Xeno's verklaringen op FoK. Ik hoorde dat ING zelfs haar investeringsbeleid bepaald aan de hand van dit topic![]()
Wat een NVM-prietpraat. Volgens het CBS dalen de prijzen nog steeds.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Whuzz het volgende:
De prijzen over 2010 lijken gestegen. Hebben we de weg omhoog gevonden? Of is het een "return to normal" gevolgd door de zo lang voorspelde en door sommigen gehoopte diepe crash? En de belangrijkste vraag... komt die crash er vóór we in 2012 allemaal dood gaan?
Het CBS gebruikt een boel ingewikkelde rekenmodellen en statistieken. Het Kadaster (waar dat plaatje vandaan komt) gebruikt gewoon hun database waar álle daadwerkelijk verkochte woningen in staan. Wat heeft dat met de NVM te makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:59 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Wat een NVM-prietpraat. Volgens het CBS dalen de prijzen nog steeds.
OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:47 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
[..]
Een paar individuele gevallen zijn totaal niet interessant. Ik dit en ik dat... Stoere verjaarsfeest praat.
Het gaat om het totaalplaatje.. De meningen van kenners, geschiedenis, geldgroei enz.
Misschien kun je weer beter over piemels, standjes, anaal, vaginaal enz gaan praten zoals dat vroeger in je huurflatje deed. Daar ben je al langer dan 2 maanden in geïnteresseerd.
Mjah, sinds ik heb aangegeven niet meer op hem te reageren is hij ineens enoooorm in me geinteresseerd. Gaat wel over als hij wat ouder wordtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.
Ik vraag me af of je echt niet weet waar je over praat. Of dat je een makelaar bent die het zicht op de werkelijkheid probeert de vertroebelen. Oftewel: Je bent dom of je liegt. Een tussenweg is er niet met zo'n posting (OK, het is zaterdagavond, je mag ook dronken zijn zolang je maar niet achter het stuur kruipt).quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:04 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Het CBS gebruikt een boel ingewikkelde rekenmodellen en statistieken. Het Kadaster (waar dat plaatje vandaan komt) gebruikt gewoon hun database waar álle daadwerkelijk verkochte woningen in staan. Wat heeft dat met de NVM te maken
Ok, dan dalen de huizenprijzenquote:
Het gaat hier om zeer interessante feiten. Ik analyseer gewoon zijn gedrag. Bedankt voor je complimentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:09 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
OMG, schrijf je dit echt? Wat ben jij een ongelooflijke teringnerd als je met iemands posthistory probeert te scoren. Echt, knaap.
Ik ben ook aan de wijn.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:27 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok, dan dalen de huizenprijzen
( en ja, na een dag hard werken in mijn huis heb ik iets te veel wijn op)
Een portje is nooit verkeerd,quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:39 schreef droom_econoom8 het volgende:
[..]
Ik ben ook aan de wijn.
Port wijn om precies te zijn.
Maar wie mijn woorden las
Beseffe "In vino veritas"
Proost!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Een portje is nooit verkeerd,
Liefst met een stukje kaas verteert,
In goed gezelschap op zijn best,
Acuto homine nobis opus est!
Jij ook. Rood wijntje hier, ik houd niet zo van port. Slobberwijntje van de SdB.quote:
Dat blijft ook wel. Hier is er een leuk nieuwbouwproject aan de rand van de binnenstad waar je nu redelijk betaalbaar een woning met tuin en parkeerplek kan kopen. Dat loopt gewoon prima.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:50 schreef WammesWaggel het volgende:
Toch doen nieuwe woningen op een goede lokatie voor max 4 ton in Amsterdam het wel (weer) aardig qua verkoop, het merendeel hier is verkocht bv:
http://www.woneninsamos.nl/prijzen/
Jouw gedrag hoeven we in ieder geval niet meer te analyseren. Dat is namelijk beneden alle peil. Ongeveer ter hoogte van je I.Q. zeg maar.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:38 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Ik analyseer gewoon zijn gedrag.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:31 schreef xenobinol het volgende:
Ik heb zoveel jonge mensen in mijn omgeving verliezen zien lijden als gevolg van de aanschaf van een koopwoning i.c.m. een relatie die op de klippen loopt.... Wees gewaarschuwd!
ING is inderdaad mijn grootste klantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:29 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wist je dat niet? De complete huizenmarkt is gebaseerd op Xeno's verklaringen op FoK. Ik hoorde dat ING zelfs haar investeringsbeleid bepaald aan de hand van dit topic![]()
Welnee... nu mag hij blijven huren... meebetalen aan jouw HRA en zo meteen weer een dikke huursverhoging te gemoed zienquote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:
Ik snap het wel natuurlijk, die regels zijn er niet voor niets, maar t'is wel rot voor hem.
rijgedrag,"ritsen" belemmeren, Philips 21:9, Boete bij 60km te hard, stroomverbruik, Wasmachine en droger, schoonvader, overwaarde, Regeer- en gedoogakkoord 2010quote:Op zaterdag 22 januari 2011 23:10 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Jouw gedrag hoeven we in ieder geval niet meer te analyseren. Dat is namelijk beneden alle peil. Ongeveer ter hoogte van je I.Q. zeg maar.
Weet ik, maar dat wens ik mijn beste vriend niet toequote:Op zondag 23 januari 2011 00:58 schreef xenobinol het volgende:
[..]
Welnee... nu mag hij blijven huren... meebetalen aan jouw HRA en zo meteen weer een dikke huursverhoging te gemoed zien
Zo, vandaag een woningmarktkater :-)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 22:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Jij ook. Rood wijntje hier, ik houd niet zo van port. Slobberwijntje van de SdB.
Even op topic... mijn beste vriend is zojuist de dupe geworden van de nieuwe 112% regel. Hij was bezig om zijn huidige huurflat te kopen. Hij had alles zo'n beetje rond... en toen werd de hypotheek ineens afgewezen, omdat hij op 118% zat.
Ik snap het wel natuurlijk, die regels zijn er niet voor niets, maar t'is wel rot voor hem.
Als je even verder zoekt kun je nog wel ergere dingen vinden hoor.quote:Op zondag 23 januari 2011 07:42 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
rijgedrag,"ritsen" belemmeren, Philips 21:9, Boete bij 60km te hard, stroomverbruik, Wasmachine en droger, schoonvader, overwaarde, Regeer- en gedoogakkoord 2010
http://forum.fok.nl/user/history/269064/3
Een VVD stemmende filerijder, in een te duur rijtjeshuis. Ik mis topic's over de tuin en de hond. Stoer op internet, narcistische toonzetting, burgerlijk...
Onverantwoord? Dat is zo niet te zeggen. Dan zou je op zijn minst wat meer cijfers moeten weten.quote:Op zondag 23 januari 2011 10:48 schreef droom_econoom8 het volgende:
Je zou ook kunnen zeggen dat die vriend van je beschermd is tegen zijn eigen, onverantwoordelijk gedrag. En de banken zijn ook beter tegen zichzelf beschermd.
Gaat niet over goed of slecht. Het gaat over je positie en eigen belangen.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:35 schreef Bijvlagenzinvol het volgende:
[..]
Als je even verder zoekt kun je nog wel ergere dingen vinden hoor.
Mijn belangen heb ik al jaren geleden veilig gesteld. Daar hoef jij je geen zorgen om te maken.quote:Op zondag 23 januari 2011 11:52 schreef huizenmarkt-zeepbel.nl het volgende:
Gaat niet over goed of slecht. Het gaat over je positie en eigen belangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |