SPOILER: Het verhaalOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: LevelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De wapensOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Overige InfoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Heeee honkeytonk
Ninja-edit: En ik speelde het vroeger ook vaak! Bazenspel.Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Mijn ninja edit was eerder dan jou quote.quote:Nooit geschoten kan ook gekopt zijn. - Bob Hartman
Barts Padawan
Op dinsdag 5 juli 2011 00:10 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Legende van FOK! in de maak.![]()
Zal wel een iphone versie van komen.
Was wel redelijk baas ja.
Gemaakt door enderlander, die nu iets hoogs is bij een gamestudio.![]()
Quizfeitje: Er zaten Nederlanders in het team achter Jazz Jackrabbit 2.Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.![]()
ja die enderlanders staan altijd garant voor goede spellenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:41 schreef zovty het volgende:
Zal wel een iphone versie van komen.
Was wel redelijk baas ja.
Gemaakt door enderlander, die nu iets hoogs is bij een gamestudio.
Wat doe ik hier?![]()
Dat is het levenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef Proletariaat het volgende:
jajaja overblijven op school tussen de middag en dan in de kelder jazz jack rabbit spelen![]()
![]()
Weet ik, en nog een paar andere delen zoals "The Secret Files". Maar deze is het bestequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Beardy het volgende:
Jazz Jackrabbit had ook een sneeuw editie;
[ afbeelding ]![]()
![]()
De vinkentering, ik herken dit gewoon nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]
'sup.![]()
Goede tijden man, goede tijden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:59 schreef De_Groentenboer het volgende:
[..]
De vinkentering, ik herken dit gewoon nog![]()
vroegah, toen papa de pc nog opstartte, NFS 1 voorzichting uit het hoesje werk gehaald, en je de hele morgen 'zoet' (lees: gewelddadig in je eigen wereld) voor de kompjutor zat![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R![]()
Spaz is zijn naamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:04 schreef Mallerd het volgende:
Ik was altijd die rooie, geniaal spel.
![]()
![]()
Dat ken ik helemaal niet! Waar kan adt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zat altijd te knutselen in de level creator. Ofwel jazz creation station. Meesterlijk.![]()
Ik heb het niet, ik heb het gedownloadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef Oerbeer het volgende:
Dat zat bij mij op de cd. Weet niet zeker of het erbij geinstalleerd werd.![]()
![]()
Dan heb je toch een mooi onderdeel van het spel gemist.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik heb het niet, ik heb het gedownload
Maar het is nooit te laat...![]()
Dat klopt, ik kijk even of ik het kan vindenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:22 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Dan heb je toch een mooi onderdeel van het spel gemist.
Maar het is nooit te laat...![]()
![]()
Die heb ik!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:54 schreef Beardy het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:01 schreef LangeJan het volgende:
Dit spel is (deels) van Nederlandse bodem toch?![]()
![]()
![]()
Ik vraag mij af hoe het tot stand zou zijn gekomen.quote:
Zou iemand zijn wakker geworden en gedacht hebben van: "Kom, laten we een spel gaan maken met schietende konijnen en schildpadden"![]()
![]()
Totale chaos, daarvoor had je altijd een te klein toetsenbordquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:17 schreef Keselo het volgende:
Wat een bazenspel was dat inderdaad
En dan de multiplayer, met 3 man achter 1 toetsenbord![]()
![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik vraag mij af hoe het tot stand zou zijn gekomen.
Zou iemand zijn wakker geworden en gedacht hebben van: "Kom, laten we een spel gaan maken met schietende konijnen en schildpadden"
Ik gok op verkeerde champignons op de pizza![]()
Dat zal't zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:20 schreef 08gnoT. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik gok op verkeerde champignons op de pizza![]()
![]()
goed spel
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Gefeliciteerd met je post.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:39 schreef Gizmo112 het volgende:
Hier moet ik gepost hebben.
Zo, klaar.Ken ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Proletariaat het volgende:
En dangerous dave dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
Davequote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Proletariaat het volgende:
En dangerous dave dan?
[ afbeelding ]
Learn as if you're going to live forever, Live as if you're going to die tomorrow
De BIE®TAFELop youtube en dumpert _O_ >100k views *O*
I wanna die the same way I was born: Screaming and covered with blood
Arbeit macht frei. Ik heb nu 40 jaar vakantie *O*![]()
Kan je je uren mee vermakenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 19:55 schreef Mallerd het volgende:
Heb hem weer gedownload, wat een perfect spel![]()
![]()
Dat spel had ik dus op een floppy disk staan , bedankt wist echt niet meer hoe dat spel hetenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:50 schreef Proletariaat het volgende:
En dangerous dave dan?
[ afbeelding ]![]()
![]()
JJR2![]()
uren en uren gespeeld, vooral de multiplayer mode (ik altijd mn zusje ownen)
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
Bij mij was het andersom, mijn zus was beter dan ikquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:02 schreef dralion13 het volgende:
JJR2 _0_
uren en uren gespeeld, vooral de multiplayer mode (ik altijd mn zusje ownen)
![]()
Ohja, en pics van je zusje natuurlijk.![]()
Zoals A2 racer en Amsterdamned met quake enginequote:Op zaterdag 22 januari 2011 16:45 schreef tdrone het volgende:
[..]
ja die enderlanders staan altijd garant voor goede spellen0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy![]()
Arjan Brussee
Wat een spellen maakt(e) deze man toch, hij heeft eigenhandig Nederland op de games maak map gezet.![]()
OH MIJN GOD. WAT EEN NOSTALGIEBOM![]()
![]()
!
Dit speelde ik altijd op de pc wanneer mijn internetverbinding het niet meer deed. Dit moet ik downloaden, al is het alleen maar voor de nostalgie!
Superworm (Earthworm?) Jim vond ik ook een echte bazenspel trouwens.
[ Bericht 6% gewijzigd door seiramu op 22-01-2011 23:54:54 ]![]()
Bazenspel, multiplayer was ook wel tof maar de levels van singleplayer waren ook gaafVolgens mij uiteindelijk nooit uitgespeeld, wel heeeeel vaak weer opnieuw begonnen...
![]()
Ik ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:09 schreef Oerbeer het volgende:
Ik zat altijd te knutselen in de level creator. Ofwel jazz creation station. Meesterlijk.![]()
En dan kwamen er ook nog speelbare dingen uit rollen. Jammer dat het internet toen nog niet zo ingeburgerd was; dan was er vast een site aan toegewijd.![]()
Echt bazenspel! ging wel vaak dood. Ken alleen die andere versies niet! alleen 1 en 2
.
En je had ook nog dat chupachups spel. was ook baas!mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!![]()
Nooit uigespeeld!?!? Schande. Meteen opstarten en uitspelenquote:Op zondag 23 januari 2011 02:00 schreef Slickk het volgende:
Bazenspel, multiplayer was ook wel tof maar de levels van singleplayer waren ook gaafVolgens mij uiteindelijk nooit uitgespeeld, wel heeeeel vaak weer opnieuw begonnen...
![]()
![]()
Er zal wel geen Mac versie zijnquote:Op zondag 23 januari 2011 10:14 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nooit uigespeeld!?!? Schande. Meteen opstarten en uitspelen![]()
Ik herken alle levels nog wel uit de OP maar verder weet ik het niet meer...![]()
ik had volgens mij de demo versie met maar een iets van 4 lvls
die met die rupsenkoningin was baas, als je je raakte ging je spacenOp <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_![]()
komt me heel bekend voorquote:Op zondag 23 januari 2011 14:16 schreef dralion13 het volgende:
ik had volgens mij de demo versie met maar een iets van 4 lvls
die met die rupsenkoningin was baas, als je je raakte ging je spacen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: