quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:22 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
dat lijkt me echt niet lekker
WTF varkensbloed?
quote:
Hoezo is dat lachen? Ei bakken is toch niet zo moeilijkquote:Oh en J. gaat een ei bakkenlachen joh
van slachtafval dan ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:23 schreef MPG het volgende:
[..]![]()
.
Mijn overgrootmoeder schijnt dat altijd zelf gemaakt te hebben, als er weer eens een varken was geslacht.
een ei bakken kan hij wel hoorquote:
Als J in de keuken staat is dat leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:24 schreef MPG het volgende:
[..]!
[..]
Hoezo is dat lachen? Ei bakken is toch niet zo moeilijk?
Ik was daar niet bij, heh. DUs dat weet ik niet. Maar het zou zomaar kunnenquote:
Hoezo danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei bakken kan hij wel hoor
[..]
Als J in de keuken staat is dat leuk
Leg uit waarom leukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:25 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
een ei bakken kan hij wel hoor
[..]
Als J in de keuken staat is dat leuk
Ooow, dus stuntelende mannen in de keuken lach je uitquote:
Walking around like regular people. They don't see each other. They only see what they want to see. They don't know they're dead.quote:
Mijn J. stuntelt niet, maar maakt er een oorlogsgebied vanquote:
Oh noessssssquote:
Jep maar ook erg irritantquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Ooow, dus stuntelende mannen in de keuken lach je uit?
Als jij een keertje kuntquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef Stuart het volgende:
Wanneer houden we een Pay it Forward meeting
Tot Straksquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Het zou toch kunnen? Tegenwoordig kijk ik nergens meer van op
Lieffies, ik ga naar mijn plek![]()
Ik vind de films waarin hij speelde goed zoals A.I, Pay it Forward en The Sixth Sense. Meer nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
JOUW keukenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:29 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oh noessssss
[..]
Jep maar ook erg irritantwant een man in MIJN keuken is al zeldzaam maar een stuntelende man vind ik irritant... Als je het niet kan LAAT het dan
Nee. Gewoon gekquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:32 schreef Stuart het volgende:
Dus als ik Edward Nortonzeg ben ik homo
Oooh, nou, ik vind het een meesterlijke acteurquote:
Ik maakte ook maar een grapjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef Stuart het volgende:
[..]
Oooh, nou, ik vind het een meesterlijke acteur
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik maakte ook maar een grapje
laters lovelyquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Nanny..quote:
quote:
Kook ze mopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:30 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja? Dus?quote:
Ja, iedereen wordt natuurlijk een dagje ouderquote:
hij blijft niet jongquote:
Jaquote:
Ja, maar hij is gewoon 22quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:38 schreef Stuart het volgende:
Ja, iedereen wordt natuurlijk een dagje ouder
bijna 23quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, maar hij is gewoon 22
Die van Home Alone is 30quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja
[..]
Ja, maar hij is gewoon 22
quote:
Hahaha, 1980quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeee..
die is niet even oud als ik
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeee..
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeee..
Whahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaquote:
Kennelijk dus welquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
![]()
neeeeeeeeeeeeeeeeeee..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |