Voor nu blijft alles gewoon draaien, weerstation-holwerd.nl laat ik links liggen en laat ik ook verlopen, dan kan ik deze domein aan de bestaande webhost toevoegen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:02 schreef horned_reaper het volgende:
ai.... wat een vreemde en vervelende situatie allemaal.
Blijft je website nu wel draaien? En ga je binnenkort misschien een alternatief zoeken?
Moet je maar in de buurt van Vlissingen gaan zitten, daar was het voor het gevoel wel koudquote:Op zondag 30 januari 2011 14:17 schreef SpeedyGJ het volgende:
Koud? 3.8°C in de plus zonder effect! Ik noem dat niet koud
In Vlissingen kan het al rap koud zijn, zo dicht bij zee.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:41 schreef Resistor het volgende:
[..]
Moet je maar in de buurt van Vlissingen gaan zitten, daar was het voor het gevoel wel koud
De laatste keer dat ik in Holwerd was lag dat ook aan een grote modderpoelquote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
In Vlissingen kan het al rap koud zijn, zo dicht bij zee.
Toen ik er was, was het mooiste in Holwerd de boot naar Amelandquote:Op zondag 30 januari 2011 23:06 schreef SpeedyGJ het volgende:
Holwerd ligt inderdaad niet helemaal tegen de waddenzee aan.
Vooral in de zomer krijg ik vaak van mensen te horen dat achter de dijk allemaal water was, maar niks is minder waarje moet dan eerst nog eens 1.6km fietsen voor je een keer bij het water komt
![]()
Echter zijn er nogal wat plannen als ik de beelden op youtube mag geloven.
Die hele weiland zou weg gaan en er zou achter de dijk een boulevard komen maar daarin ook het restaurant e.d. We krijgen dus Holwerd aan de waddenzee. Ben benieuwd hoe dat eruit komt te zien.
Maar goed dat is nog 10 jaren plan denk ik
Hahaha ja sweet dreamsquote:Op maandag 31 januari 2011 19:54 schreef horned_reaper het volgende:
Zaterdag verwacht ik stiekem toch wel een 10bft aan de Friese kust!
Leuk voor Speedy! ^^
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |