abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92188930
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 07:47 schreef Banjerkanjer het volgende:

Kortom: Er klopt niets van het logboek van Laura. Iig niet van de data die ze daar wegschrijft.
[ alle babes op 1 pagina via fok!wiki -bijgewerkt tot 20/10/2015 ]
Leve Kim , Leve Maduro , Leve Castro
#freeTarik #freeDemon_from_heaven
pi_92190908
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 16:09 schreef InfoWar het volgende:

[..]

Ik geloof er ook niks van, ervan uitgaan dat de datums van Anjerbanjer kloppen zit er een verschil van een week tussen de data, terwijl ze elke dag een stukje schrijft, van de dag zelf.
Ik zou geen eens weten wat ik een week geleden precies gedaan heb laat staan dat ik dat zou invullen op mijn weblog van vandaag.

Het lijkt meer op een poging om een tijdlijn in de docu goed te praten of is ze bang voor stalkers en laat haar weblog een week achter haar werkelijke plaats lopen?

1 ding weet ik wel er zit een gedachte achter het sjoemelen met data die voor hun eigen gewin zijn.

Naive meisjes die niet weten hoe het werkt is 1 ding maar mensen (die bedelen bij partikulieren net voor kerst terwijl er een vet contract binnen is gesleept) die liegen over data en fundamentele dingen van haar trip is een ander.
Ik hou het op de tijdlijn.. Stalkers hou je echt niet weg door een week verder te zijn dan je in je logs schrijft, en dit soort vergissingen geloof ik niet zo.
(Zeker niet in dit kader)
pi_92191045
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ik hou het op de tijdlijn.. Stalkers hou je echt niet weg door een week verder te zijn dan je in je logs schrijft, en dit soort vergissingen geloof ik niet zo.
(Zeker niet in dit kader)
Zeker niet, als je gemiddeld weken/maanden op dezelfde plek bijft liggen :N
pi_92191313
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 19:02 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ook de KRO doet een duit in het zakje:

[..]

http://www.filmfestivalro(...)/news1/age-of-sail1/
Hier staan alweer onjuistheden in. Ze is niet aan boord van een schip geboren.en uitzonderlijk goed zeilen kan ze ook niet.
Dat de crew niet aan boord mag is onzin. Ze moet straks toch iemand anders het schip door het Panama kanaal laten varen, heb ik begrepen.
Ach ja, nieuws wordt gemaakt, wat er van klopt is niet zo belangrijk. Verkoopcijfers wel, en vanwege de discussie rondom haar zou het wel eens kunnen verkopen.
pi_92191804
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Hier staan alweer onjuistheden in. Ze is niet aan boord van een schip geboren.en uitzonderlijk goed zeilen kan ze ook niet.
Dat de crew niet aan boord mag is onzin. Ze moet straks toch iemand anders het schip door het Panama kanaal laten varen, heb ik begrepen.
Ach ja, nieuws wordt gemaakt, wat er van klopt is niet zo belangrijk. Verkoopcijfers wel, en vanwege de discussie rondom haar zou het wel eens kunnen verkopen.
Dat heb je helemaal juist. Niet alleen in het Panama Kanaal, maar ook in het Suez Kanaal zal ze een bemanning van tenminste 5 personen in moeten huren (regels zijn regels, ook al heb je daar een hekel aan). En op beide etappes is zeilen verboden, dus dat wordt motoren.

Bovendien, zijn er al diverse berichten verschenen van verslaggevers die aan boord gingen, en meldden dat het daar nogal krap was, vooral ook ivm met alle film-crew die continue daar om haar heen hing ;) Er zijn zelfs radio-interviews met interviewers aan boord, vanaf haar boot de ether in gegaan.

Bijvoorbeeld deze, vanaf het bootje van Laura (klikken op de knop Laura Dekker):

http://www.yachtblast.com/#/audio-news/4526520265

[ Bericht 3% gewijzigd door Banjerkanjer op 01-02-2011 20:56:03 ]
pi_92195261
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 20:44 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Dat heb je helemaal juist. Niet alleen in het Panama Kanaal, maar ook in het Suez Kanaal zal ze een bemanning van tenminste 5 personen in moeten huren (regels zijn regels, ook al heb je daar een hekel aan). En op beide etappes is zeilen verboden, dus dat wordt motoren.

Bovendien, zijn er al diverse berichten verschenen van verslaggevers die aan boord gingen, en meldden dat het daar nogal krap was, vooral ook ivm met alle film-crew die continue daar om haar heen hing ;) Er zijn zelfs radio-interviews met interviewers aan boord, vanaf haar boot de ether in gegaan.

Bijvoorbeeld deze, vanaf het bootje van Laura (klikken op de knop Laura Dekker):

http://www.yachtblast.com/#/audio-news/4526520265
Verslaggevers waren daar aan boord, flimcrew ook? Terwijl ze aan het varen was? Maar dat mocht toch helemaal niet, omdat ze single-handed voer? Bovendien hield ze toch helemaal niet van publiciteit?
pi_92195289
Laura schreef op 23 januari 2011 op haar weblog:

23-1-2011

Ik kan op de boot net een wifi signaal van de wal ontvangen waardoor ik soms internet heb. Dat is best wel handig.

Dit was haar reactie op het nieuws dat haar computer gehact zou zijn.

Bezoek Stad Amsterdam op 27 januari 2011

Inschepen: 25 januari 2011, 17:00 Martinique
Ontschepen: 3 februari 2011, 10:00 Martinique

Boek: Mijn verhaal blz 85: Dan doet de voorzitter van de rechtbank een heel bezondere uitspraak:

"Laura, als je op school gewoon je best doet, dan ga je over naar de volgende klas. Als je hier gewoon je best doet om aan de gestelde voorwaarden te vervullen, dan mag je de komende zomer gewoon uitvaren"

Dan weet ik niet wat ik hoor.

Boek Mijn verhaal (Riek Dekker)

[ Bericht 0% gewijzigd door ArjanG op 01-02-2011 21:44:15 ]
pi_92195464
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Verslaggevers waren daar aan boord, flimcrew ook? Terwijl ze aan het varen was? Maar dat mocht toch helemaal niet, omdat ze single-handed voer? Bovendien hield ze toch helemaal niet van publiciteit?
Niet terwijl ze aan het varen was. Toen ze in de haven van Sint Maarten lag.
Volgens mij, zijn ze best dol op publiciteit :D Van kritiek, houden de Dekkers niet zo.
pi_92196265
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef ArjanG het volgende:
Laura schreef op 23 januari 2011 op haar weblog:

23-1-2011

Ik kan op de boot net een wifi signaal van de wal ontvangen waardoor ik soms internet heb. Dat is best wel handig.

Dit was haar reactie op het nieuws dat haar computer gehact zou zijn.

Bezoek Stad Amsterdam op 27 januari 2011

Inschepen: 25 januari 2011, 17:00 Martinique
Ontschepen: 3 februari 2011, 10:00 Martinique

Boek: Mijn verhaal blz 85: Dan doet de voorzitter van de rechtbank een heel bezondere uitspraak:

"Laura, als je op school gewoon je best doet, dan ga je over naar de volgende klas. Als je hier gewoon je best doet om aan de gestelde voorwaarden te vervullen, dan mag je de komende zomer gewoon uitvaren"

Dan weet ik niet wat ik hoo.

Boek Mijn verhaal (Riek Dekker)
Laura heeft nooit een eigen satelliet-internet verbinding gehad. Iedere haven, heeft een WiFi-netwerk, waar iedereen op in kan loggen. Vergelijk het maar met internetten op de camping, dat is hetzelfde idee. Of inloggen op het signaal van de buren. Laura schreef al vanaf aanvang, dat ze gebruik maakte van die WiFi netwerken, bij gebrek aan eigen internetverbinding. Ook in radio-interviews, kwam dit herhaaldelijk ter sprake. (luister bijvoorbeeld maar eens naar dit radiointerview met een Australische zender: http://www.sbs.com.au/you(...)ra-Dekker-28-12-2010 ) Een hacker, zou als hij Laura of haar vader zou hacken, vooral de internetsite hacken. Dat is nooit gebeurd. Maar via een Wifi kanaal een enkele user hacken, is echt onmogelijk.

Wat betreft de uitspraak van de rechter, die uitspraak kun je gewoon nalezen via internet:
LJN: BN2481, Rechtbank Middelburg , zaak/reknr: 73059 / JE RK 10-352

quote:
2.5.11 Gelet op het voorgaande wijst de rechtbank het verzoek van de Raad tot verlenging van de ondertoezichtstelling af. Met deze beslissing ligt de verantwoordelijkheid voor de jeugdige weer waar deze hoort, namelijk bij de ouders. Het is de verantwoordelijkheid van de ouders om de jeugdige de zeilreis wel of niet te laten maken.
http://rechtspraak.nl
pi_92197914
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 21:37 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

quote:
Stepping aboard Guppy and making my way around the ever-present film crew, I entered the world of Laura Dekker.
http://www.allatsea.net/a(...)ker_Crosses_Atlantic
pi_92206737
maidentripfilm

"finally returned from a great trip shooting in St. Maarten...
new illustrations/still frames to come!"

http://twitter.com/maidentripfilm
pi_92208817
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 00:46 schreef Borkum1994 het volgende:
maidentripfilm

"finally returned from a great trip shooting in St. Maarten...
new illustrations/still frames to come!"

http://twitter.com/maidentripfilm
Ok, die zijn dus niet van het toneel verdwenen! :D Wat een drukte allemaal! Filmcrew van PHF en Screentime die een bioscoopfilm en televisieserie aan het maken zijn, en ook de filmcrew van Maidentrip is dus toch nog actief met het maken van een docu.
pi_92208857
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 03:28 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Ok, die zijn dus niet van het toneel verdwenen! :D Wat een drukte allemaal! Filmcrew van PHF en Screentime die een bioscoopfilm en televisieserie aan het maken zijn, en ook de filmcrew van Maidentrip is dus toch nog actief met het maken van een docu.
Haahaha ik kan niet wachten tot de dag waar jij op een boot met Laura Dekker moet gaan! De uitdrukking alleen al op jouw gezicht kan ik me goed voorstellen ... :D
pi_92208865
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 04:00 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Haahaha ik kan niet wachten tot de dag waar jij op een boot met Laura Dekker moet gaan! De uitdrukking alleen al op jouw gezicht kan ik me goed voorstellen ... :D
Ik vaar meestal met meer ervaren zeelieden.

Dat komt, omdat ik zelf ook met bootjes ben opgegroeid. Zo had mijn opa een grote scheepswerf bijvoorbeeld.

Dit is het eerste bootje waar ik 20 jaar geleden als bemanning op voer, de Driemastklipper Elizabeth. Niet met de huidige schipper, maar met de toenmalige schipper en nog altijd eigenaar:

Dit bootje is overigens niet te vergelijken met de Stad Amsterdam. Het is een driemastklipper, maar daar houdt iedere vergelijking dan ook wel mee op :D

Daarna, heb ik op heel veel andere schepen gezeild, en vooral ook op onze eigen bootjes.

[ Bericht 45% gewijzigd door Banjerkanjer op 02-02-2011 04:43:12 ]
pi_92213036
Ik begin het verhaal steeds vreemder te vinden. Op diezelfde twitter staat namelijk ook dit bericht: Ze zijn dus al veel langer hiermee bezig!

Laura Dekker sets sail for Portugal with three cameras and a voice recorder! http://bit.ly/aRNhqm
4:39 AM Aug 4th, 2010 via web
bron
pi_92220836
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 10:45 schreef spuitje het volgende:
Ik begin het verhaal steeds vreemder te vinden. Op diezelfde twitter staat namelijk ook dit bericht: Ze zijn dus al veel langer hiermee bezig!

Laura Dekker sets sail for Portugal with three cameras and a voice recorder! http://bit.ly/aRNhqm
4:39 AM Aug 4th, 2010 via web
bron
Dat ze zelf opnames maakte vind ik niet vreemd.. Zeker niet omdat ze nog steeds een sponsor zocht.
Die fout in het logboek vind ik daardoor des te opvallender.. als NB iedere dag gefilmd wordt, dan hou je toch bij wat je elke dag doet, zou ik denken?
pi_92230721
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:03 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat ze zelf opnames maakte vind ik niet vreemd.. Zeker niet omdat ze nog steeds een sponsor zocht.
Die fout in het logboek vind ik daardoor des te opvallender.. als NB iedere dag gefilmd wordt, dan hou je toch bij wat je elke dag doet, zou ik denken?
Die 3 camera's en voicerecorder, zijn van het team van Maidentrip ;) Die hebben ze daar persoonlijk gebracht afgelopen zomer. Dat is na te lezen op die twitterberichten, inclusief foto's van het bezoek aan Zeeland.

Dat ze nu inderdaad naar Sint Maarten blijken te zijn geweest om ook daar opnamen te maken, is toch wel typisch. Zeker omdat in het (in december 2010 gesloten) contract van PHF en Screentime zou staan dat zij de exlusieve filmrechten zouden hebben.
pi_92236177
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 16:48 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Die 3 camera's en voicerecorder, zijn van het team van Maidentrip ;) Die hebben ze daar persoonlijk gebracht afgelopen zomer. Dat is na te lezen op die twitterberichten, inclusief foto's van het bezoek aan Zeeland.

Dat ze nu inderdaad naar Sint Maarten blijken te zijn geweest om ook daar opnamen te maken, is toch wel typisch. Zeker omdat in het (in december 2010 gesloten) contract van PHF en Screentime zou staan dat zij de exlusieve filmrechten zouden hebben.
En zou dat dan ook de reden geweest kunnen zijn dat de andere media-bedrijven hebben afgehaakt? Omdat ze niet de exclusieve rechten zouden krijgen? Ik doe gewoon maar een gokje hoor :)
pi_92236247
Maar goed, ze gaat morgen weer verder. Deze keer naar Bonaire.
pi_92236955
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:41 schreef spuitje het volgende:

[..]

En zou dat dan ook de reden geweest kunnen zijn dat de andere media-bedrijven hebben afgehaakt? Omdat ze niet de exclusieve rechten zouden krijgen? Ik doe gewoon maar een gokje hoor :)
Wat de werkelijke reden is, zullen we nooit weten en is ook niet heel belangrijk. Ik vind het wel opvallend dat PHF en Screentime beweren een contract te hebben waarin staat dat zij de exlusieve filmrechten hebben, terwijl ook de filmcrew van Maidentrip nog lekker aan het filmen is. Dat klopt niet helemaal.

quote:
Elaborating on how he got the exclusive rights for filming for the documentary, Wingender said he had prepared and sent a proposal to Dekker's father for exclusive rights to film for a documentary during the initial stages.
http://www.thedailyherald(...)y-in-the-works-.html
pi_92237544
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 18:42 schreef spuitje het volgende:
Maar goed, ze gaat morgen weer verder. Deze keer naar Bonaire.
Of ze is daar al aangekomen... Je weet het maar niet.
pi_92238652
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:08 schreef Banjerkanjer het volgende:

[..]

Of ze is daar al aangekomen... Je weet het maar niet.
Is Laura een obsessie van jou? :)
pi_92238911
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 19:27 schreef vergezocht het volgende:

[..]

Is Laura een obsessie van jou? :)
Ben ik een obsessie van jou? :D
pi_92239046
reactie voor vergezocht dus (teveel dingen tegelijk doen gaat nooit goed) :D

Ben ik een obsessie van jou? :D

Zoals ik al eerder had aangegeven ligt mijn beroep in de media, en ligt mijn passie in zeilen. Dus is het logisch, dat ik deze vakantie volg. Waarom jij zo geobesedeerd van mij bent, is me echter een raadsel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')