Het schijnt dat Sinterklaas niet echt met de boot uit Spanje komt. Hij vaart altijd vanuit een naburige haven naar de officiële aankomstplek.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 12:51 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Ze was de dag ervoor al aangekomen op Sint Maarten, en lag toen voor anker in een baai even verderop. De volgende dag was de officiële aankomst.
Hoe komt ie dan uit Spanje? Met het vliegtuig?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
Het schijnt dat Sinterklaas niet echt met de boot uit Spanje komt. Hij vaart altijd vanuit een naburige haven naar de officiële aankomstplek.
Misschien prbeert BW ons duidelijk te maken dat LD niet zelf zeilt, alleen het laatste stukje??quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoe komt ie dan uit Spanje? Met het vliegtuig?
Of op Amerigo? Da's wel een eind voor zo'n paard!
LOL!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:05 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het schijnt dat Sinterklaas niet echt met de boot uit Spanje komt. Hij vaart altijd vanuit een naburige haven naar de officiële aankomstplek.
Natuurlijk zeilt ons Laura zelf. Ze heeft inderdaad een dag voor anker gelegen, om een mooie officiële aankomst mogelijk te maken, maar daar is ze open over.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 21:49 schreef spuitje het volgende:
[..]
Misschien probeert BW ons duidelijk te maken dat LD niet zelf zeilt, alleen het laatste stukje??
Normaal gesproken, heb je op een circumnavigation maar 1 aankomst.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:02 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Natuurlijk zeilt ons Laura zelf. Ze heeft inderdaad een dag voor anker gelegen, om een mooie officiële aankomst mogelijk te maken, maar daar is ze open over.
En anders heb je er meer?quote:Op zaterdag 5 februari 2011 22:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Normaal gesproken, heb je op een circumnavigation maar 1 aankomst.
iig kun je tijdens 1 circumnavigation niet 20 aankomsten hebbenquote:Op zondag 6 februari 2011 04:21 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
En anders heb je er meer?
Ach als je alle tijd hebt, dan kun je best een weekje voor anker gaan een tig keer binnenvaren voor het mooiste shot.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:34 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
iig kun je tijdens 1 circumnavigation niet 20 aankomsten hebben
Je begrijpt toch wat ik bedoel? Er is toch ook maar 1 startpunt, namelijk Gibraltar in dit geval? Daar is ook de finish, over 2 jaar. Een tussenstop, is geen aankomst.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ach als je alle tijd hebt, dan kun je best een weekje voor anker gaan een tig keer binnenvaren voor het mooiste shot.
Je bent tenslotte wat je sponsoren van je willen maken, dus wat boeit het?
Die Nederlandse pagina is sinds ongeveer een week geleden van de site gehaald. Wat zullen we daarvan denken?quote:Ligt het nou aan mij of is de Nederlanse pagina plotseling verdwenen?
http://maidentrip.com/nederlands/
Ik kan het ook niet meer vinden dus zal wel in een groot gat zijn verdwenen, om wat voor reden dan ook. Net zoals het bericht over de gehackte pc's ineens van LD haar site is verdwenen een tijdje terug. Denk dat we er verder nooit meer iets over horenquote:Op zondag 6 februari 2011 12:24 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Ach als je alle tijd hebt, dan kun je best een weekje voor anker gaan een tig keer binnenvaren voor het mooiste shot.
Je bent tenslotte wat je sponsoren van je willen maken, dus wat boeit het?
".....verkent Maidentrip zowel de schrijnende tocht van een onverschrokken zeevrouw op 's werelds meest ultieme reis als de diepe emotionele odyssee van een meisje om twee jaar lang alleen door te brengen in de vreemde, majesteuze en onvoorspelbare wereld van de open zee."
Herhaal een leugen vaak genoeg, en iedereen zal je geloven..Het is in de politiek een geliefd middel.
Ligt het nou aan mij of is de Nederlanse pagina plotseling verdwenen?
http://maidentrip.com/nederlands/
Hoe zit het eigenlijk met al die gehackte laptops en de aangifte, is daar al iets meer over bekend?
Wat denk jij?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Je begrijpt toch wat ik bedoel? Er is toch ook maar 1 startpunt, namelijk Gibraltar in dit geval? Daar is ook de finish, over 2 jaar. Een tussenstop, is geen aankomst.
[..]
Die Nederlandse pagina is sinds ongeveer een week geleden van de site gehaald. Wat zullen we daarvan denken?
Misschien hopen ze dat wij de Engelse versie niet kunnen lezen?quote:Op zondag 6 februari 2011 12:54 schreef Banjerkanjer het volgende:
Die Nederlandse pagina is sinds ongeveer een week geleden van de site gehaald. Wat zullen we daarvan denken?
Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ik was eerlijk gezegd al verbaasd dat er op 31 januari toch nog een tweet verscheen dat ze inderdaad naar Sint Maarten waren geweest om opnames te maken. Gek genoeg verdween op hetzelfde moment ook de Nederlandse pagina van de sitequote:
Iig valt het woord 'losbandig' weg en er is geen sprake meer van een krankzinnig slechte vertaling.quote:Op zondag 6 februari 2011 13:08 schreef Gia het volgende:
[..]
Misschien hopen ze dat wij de Engelse versie niet kunnen lezen?
Maar waarom zou de nederlandse versie weggehaald moeten worden dan? Een beetje googlen en je kunt het op diverse plekken terug lezen, LD heeft er zelfs over geschreven in haar column!quote:Op zondag 6 februari 2011 17:10 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Iig valt het woord 'losbandig' weg en er is geen sprake meer van een krankzinnig slechte vertaling.
Dat dat samenviel met die tweet is natuurlijk geen toeval. Toen was duidelijk dat hun project ook doorgang vond. Ondanks de exclusieve rechten van een andere partij.
Nee, er worden 3 films gemaaktquote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef spuitje het volgende:
Ben ik nu de enige hier die er niets meer van begrijpt? Er worden dus daadwerkelijk twee films cq docu's gemaakt??? Allebei met "exclusieve" beelden? Beetje raar gedoe toch lijkt me.
Nee hoor, ik kan het ook nauwelijks geloven en ik vraag me af of de producenten wel zo blij zijn met de vele concurrentie.quote:Op zondag 6 februari 2011 17:22 schreef spuitje het volgende:
Ben ik nu de enige hier die er niets meer van begrijpt? Er worden dus daadwerkelijk twee films cq docu's gemaakt??? Allebei met "exclusieve" beelden? Beetje raar gedoe toch lijkt me.
Nouja, vele concurrentie... alleen de crew van Maidentrip. Maar dat is nogal een low-budget gebeuren, als het niet no-budget is.quote:Op zondag 6 februari 2011 18:57 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kan het ook nauwelijks geloven en ik vraag me af of de producenten wel zo blij zijn met de vele concurrentie.
Dat zal mss. een kleiner project voor het buitenland zijn?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja, vele concurrentie... alleen de crew van Maidentrip. Maar dat is nogal een low-budget gebeuren, als het niet no-budget is.
Ah ja, nu zie ik het ook. Ik zei al dat ik het niet snaptequote:Op zondag 6 februari 2011 19:09 schreef Banjerkanjer het volgende:
[..]
Nouja, vele concurrentie... alleen de crew van Maidentrip. Maar dat is nogal een low-budget gebeuren, als het niet no-budget is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |