Ja, maar dat is hier maar 2 minuten lopen vandaan. Doe ik straks wel even. Paar lucky dips voor de UK Lotteryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:23 schreef Trevland het volgende:
[..]
Maar jij moest toch nog wat kopen?
Nou zeg. Tot maandag dan maarquote:
Heerlijkquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nou zeg. Tot maandag dan maar
Je moet er van houden. Ik hou er niet van als ik op het forum komquote:
Ik staar al te lang naar mijn scherm dus ik ben pleitequote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:28 schreef Stuart het volgende:
Ik kom hier om te kletsen. Niet om naar mijn scherm te staren en hopen dat er iets gebeurd
Ik hou van jouquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Je moet er van houden. Ik hou er niet van als ik op het forum kom
Tot later Trevquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:29 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Ik staar al te lang naar mijn scherm dus ik ben pleite![]()
Hij staart ook te lang naar zijn schermquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu in de war
Je hebt gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij nu in de war
Ja, sorryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij staart ook te lang naar zijn scherm![]()
Dat doet hij zekerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:30 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Hij staart ook te lang naar zijn scherm![]()
je meent hetquote:
Ik kan er niets aan doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:31 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dat doet hij zeker
[..]
je meent het
Wel, anders zet ik dat toch niet openbaar op het forum neer gekkiequote:
Ohnee, dan heb je inderdaad helemaal gelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Wel, anders zet ik dat toch niet openbaar op het forum neer gekkie![]()
Daar heb ik geen tijd voor. Mensen willen dat ik hier gezellig kom postenquote:
Ik vind je ECHT liefquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ohnee, dan heb je inderdaad helemaal gelijk
waarom, vind je het zo'n stom nummer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:34 schreef Stuart het volgende:
Het is waarschijnlijk een vorm van SM dat ik dit liedje nu luister![]()
Ik jou ook hoor, anders zou ik dat toch niet zeggen?quote:
Nee, heel mooi maar sadquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
waarom, vind je het zo'n stom nummer?
Mijne was ergens in een PUB-SC ofzo.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:36 schreef Stuart het volgende:
Mijn eerste naamtopic
[TAL SC #1035] Stutuuuuuuuuuuuuuuuut
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik jou ook hoor, anders zou ik dat toch niet zeggen?
Ik roep dat bij elk naamtopic joh. Ik heb er minstens 100quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Myraela het volgende:
[..]
Mijne was ergens in een PUB-SC ofzo.
Omdat ik er niet vrolijk van word dus het doet dan pijn op een andere manier zeg maarquote:
Kusje op je sip danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:40 schreef Stuart het volgende:
[..]
Omdat ik er niet vrolijk van word dus het doet dan pijn op een andere manier zeg maar
100quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:39 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik roep dat bij elk naamtopic joh. Ik heb er minstens 100
Mag ik niet even wat drinken pakken of zo?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:38 schreef Stuart het volgende:
Ja hoor, flikker me maar in de negeerhoek als een stuk oud speelgoed waar je op bent uitgekeken
Niet zonder dat te meldenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mag ik niet even wat drinken pakken of zo?
Het is bijna nooit zomaar ineensquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Mijn moeder had net een woede-uitbarsting, zomaar ineens, ik vind het best eng
Meestal is het niet "zomaar"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Hier wel, serieus...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is bijna nooit zomaar ineens
Scaryquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef RockNijntje het volgende:
Precies, hier meld je ALLES ALLES ALLESquote:
Ligt niet aan jou hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:44 schreef RockNijntje het volgende:
Ik weet zeker dat ik er niks mee te maken heb (ze is net pas thuis) maar het voelt wel zo![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |