quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:45 schreef Watertornado het volgende:
Ik krijg honger, maar wat zal ik eens eten?
All you ever need is bier!quote:
Ik heb alleen bierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:50 schreef -Engel- het volgende:
Bier+tieten+vette hap.... ik heb het allemaal
minder dan een uur... pussy.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
En dat is een probleem?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 17:51 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Maar jij bent een kleine 60 kilometer van mij vandaan.
Dan moet er voor zorgen dat zijn piemel dichterbij komtquote:
nee...quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bentquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:11 schreef xFriendx het volgende:
Ik heb het gewoon te druk, dus mn aanwezigheid hier is flink minder geworden
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:12 schreef cafpow het volgende:
[..]
dat is te merken. Zolang de kwaliteit die je hier brengt maar blijft wanneer je er wel bent
nou ja, ik merkte het wel opquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:14 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Als het te merken is dan zou ik normaal gesproken opvallen en dat valt wel mee denk ik, ben een rustige posterBehalve als ik met rijmpjes smijt dan. (of mn billen
)
Nope.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:06 schreef cafpow het volgende:
Wat is het rustig..zeg. Iedereen is zich zeker aan het voorbereiden voor de meet.
Ik gooi ze niet achteloos weg natuurlijk, maar ze passeerden soms de revue, maar dat was voor jou tijd (je aanwezigheid hier that is, niets met leeftijd van doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 18:16 schreef cafpow het volgende:
[..]
nou ja, ik merkte het wel op![]()
O ja, smijnt jij met je billen? Dat wil ik dan wel eens zien hoe je dat voorelkaar krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |