Which movie?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Eragon >>>> Draakjes![]()
Magie
vechten
De boekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:30 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Leuke film ja, boeken zijn ook goed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:32 schreef -Engel- het volgende:
[..]
De boekenoe.......
Ja maar die is nog niet uit.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
Same here, alleen dan is dequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:13 schreef -Engel- het volgende:
Reclaaaaaaaaaaaaaaaaaaameeee....
but the movie is nice
oquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja maar die is nog niet uit.
Is volgens mij nog geen releasedate bekend.
pompom eens kijken welke series je bedoeltquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:45 schreef cafpow het volgende:
[..]
Same here, alleen dan is de
Serie leuk![]()
Heb tot half 12 series op net5
Het is een draak van een film dusquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef -Engel- het volgende:
[..]
leuk leuk..... it's NICE fantastic SUPER.... want draak
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdamquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het is een draak van een film dus
Ja als het goed is wel.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:49 schreef tijnbrein het volgende:
Draait Narnia deel 3 nog in de bios?
Bijna magischquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:50 schreef -Engel- het volgende:
[..]
uhm.... ff denken... volgens mij nog wel in Rotterdam
ff kijken..... >>>>> zoeft richting site
En anders ga ik gewoon naar andere uitkijkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:51 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja als het goed is wel.
En als ze zich een beetje aan het boek houden zit er ook een draak in
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Biosquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:53 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pathe in ieder geval niet....
hm... welke bios heb je bij jou nog meer?
a okequote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:54 schreef tijnbrein het volgende:
Geen idee ik ken alleen Pathe in Rotterdam. In Dordrecht zit geen Bios
Cinestar zit op Drienerlo, iets buiten de stad. In het centrum zit Cineast sinds een paar jaar, nadat Alhambra gesloten isquote:Op zaterdag 22 januari 2011 21:00 schreef -Engel- het volgende:
[..]
a oke... dan moet je zoals Samzz zegt naar Cinestar
edit: Samzz... sinds wanneer heeft Enschede een bios in de stad?
Rizolli en islesquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:47 schreef -Engel- het volgende:
[..]
pompom eens kijken welke series je bedoelt
Je moet je handen met wat citroen wassen en vooral je nagels tip van mijn maquote:Op zaterdag 22 januari 2011 20:59 schreef Samzz het volgende:
Uiengeur is een naar goedjeM'n handen ruiken er nog steeds naar ondanks een chloorbad, zeep en shampoo
Net Rapunzel gezien, nu Eragon
Narnia draait hier nog steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |