Ja heb het gemerkt strontvervelend. Heb er super lang over gedaan om iets te verzinnen voor de verenigingsmail. Vroeger kon ik hem veranderen en meteen weer terugzetten. Dat was veel fijnerquote:Op dinsdag 15 februari 2011 14:02 schreef Zith het volgende:
Idd die wachtwoord policy
je mag niet een wachtwoord gebruiken die je de laatste 24x ook al hebt gebruikt, je moet het om de x weken veranderen, en het moet hoofdletters, cijfers en normale letters hebben..
Ik volg ook geen vak (moet iets schrijven), maar bij vak-periodes heb ik er geen last van want ik doe sowieso weinig zelfstudie op de laatste week na waar ik gewoon niet bij een computer ga zitten... maar bij het schrijven achter de computer...ik zit zo 5 uur fok/nu.nl/koffiefora/marktplaats/etc te checken en dan maar 1 uur aan het verslagquote:Op donderdag 17 februari 2011 20:19 schreef maen het volgende:
[..]
Jeej nu ik geen vak volg hoef ik me ook niet druk te maken dat ik teveel sog
En, en?quote:Op donderdag 17 februari 2011 14:11 schreef Hurray het volgende:
maen en jappas bedankt!kan niet wachten om te beginnen met studeren.
zo herkenbaar! drm doe ik ook een half jaar over mijn bsc scriptie ipv 8 weken...quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik volg ook geen vak (moet iets schrijven), maar bij vak-periodes heb ik er geen last van want ik doe sowieso weinig zelfstudie op de laatste week na waar ik gewoon niet bij een computer ga zitten... maar bij het schrijven achter de computer...ik zit zo 5 uur fok/nu.nl/koffiefora/marktplaats/etc te checken en dan maar 1 uur aan het verslag
Ga je naar Wageningen of nietquote:Op vrijdag 18 februari 2011 21:57 schreef Hurray het volgende:
[..]
En alle andere Wageningers hier?(Of wat bedoel je? XD)
Aw, jammer. Ik hoop voor je dat je er toch nog wel iets goeds uit hebt kunnen halen, al is het maar een nieuw inzicht. Juist de minder geslaagde stages geven je vaak goed zicht op waar je nog aan moet werken. Daar zijn stages uiteindelijk voor.quote:Op maandag 14 februari 2011 18:41 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Stage is voorbij... We hebben besloten om hem niet te verlengen en heb er dus eigenlijk zelf voor gekozen om hem niet te halen. Dat was het verstandigste. Ben nu weer vakken aan het volgen en volgend jaar zal ik nog een keer de stage moeten doen.
quote:Op donderdag 17 februari 2011 21:57 schreef Zith het volgende:
[..]
Ik volg ook geen vak (moet iets schrijven), maar bij vak-periodes heb ik er geen last van want ik doe sowieso weinig zelfstudie op de laatste week na waar ik gewoon niet bij een computer ga zitten... maar bij het schrijven achter de computer...ik zit zo 5 uur fok/nu.nl/koffiefora/marktplaats/etc te checken en dan maar 1 uur aan het verslag
Uit Hurray's posts maak ik op dat 't Wageningen wordt, volgend jaar.quote:
Ik vind het juist goed dat je die vraag stelt ipv bijvoorbeeld tijdens de AID over je grenzen te gaan (wat alcohol betreft) omdat je het idee hebt dat dat naar 'de studentennorm' zo hoort. Er zijn genoeg studenten die niet of zeer gematigd drinken. In tegenstelling tot de algemene beeldvorming, houdt de meerderheid het veelal heel redelijk. Ikzelf drink vrij weinig en alleen als ik daar zin in heb én de volgende dag mij dat toestaat; in mijn omgeving ken ik genoeg mensen die helemaal niet drinken en niemand heeft daar een probleem mee. Het is er nooit ongezelliger op geweest.quote:Op zondag 20 februari 2011 13:43 schreef Hurray het volgende:
Ik vroeg me trouwens af, ik heb eigenlijk niks met alcohol. Aangezien alcohol vaak geassocieerd wordt met het studentenleven, vroeg ik me af of er ook studenten zijn die niet drinken. (Of vraag ik nu iets heel vreemds?)
na al dat gepraat over alcohol bedoel je?quote:
Haha, daar is geen aid voor nodigquote:Op maandag 21 februari 2011 10:58 schreef bioloogje het volgende:
[..]
na al dat gepraat over alcohol bedoel je?![]()
Haha ja! Supervet! Dan worden we met z'n allen de papa's en mama's van nieuwe Fok kindjesquote:Op maandag 21 februari 2011 15:48 schreef maen het volgende:
hahah we gaan gewoon onze eigen Fok-AID houden
http://www.stoashogeschoo(...)matieoktober2010.htmquote:Op maandag 21 februari 2011 17:27 schreef maen het volgende:
helaas zijn die er wel ja.. maar ik hoop dat het komend jaar allemaal wat soepeler gaat
nog meer studentenquote:Op dinsdag 22 februari 2011 12:18 schreef jappas het volgende:
[..]
http://www.stoashogeschoo(...)matieoktober2010.htm
Na het lezen van dit heb ik mijn twijfels erover, nog meer studenten erbij. Al heb ik alles niet heel duidelijk nagelezen, kan zijn dat het meevalt hoeveel studenten dit betreft.
Dan is het maar goed dat er meer studenten naar Wageningen komenquote:Op woensdag 23 februari 2011 13:59 schreef ieniminimuis het volgende:
wat is het stil en rustig hier... net wanneer ik een sog momentje nodig heb...
ja ik denk ik ookquote:Op maandag 21 februari 2011 16:37 schreef Hurray het volgende:
Ik denk dat ik volgend jaar me als een brugpieper ga voelen. XD
Dat viel bij ons wel redelijk mee. Wel een paar mensen die 1 jaar gereisd hadden, en een paar HBO doorstromers die een schakeljaar deden. Maar de grote meerderheid kwam rechtstreeks van het VWO af.quote:Op woensdag 23 februari 2011 15:13 schreef Xenomystus het volgende:
[..]
ja ik denk ik ook
hoe zit het eigenlijk met de leeftijd onder de eerste jaars? bij de hbo zie je vaak dat mensen eerst nog een jaar gaan werken of reizen, is dat op t wo ook of valt dat wel mee?
quote:Op woensdag 23 februari 2011 20:35 schreef Hurray het volgende:
Ik heb ook zin om te studeren! Ben mijn middelbare school echt zat, haha.
Haha, wacht maar tot de eerste tentamenvoorbereidingsweek zich aandient. Dan piep je wel andersquote:Op woensdag 23 februari 2011 20:50 schreef Xenomystus het volgende:
ja ik ook! die 6 jaar is wel weer genoeg, op naar de volgende 5 jaar:P
Is het echt zo erg? Ook als je het goed bijhoudt?quote:Op donderdag 24 februari 2011 13:39 schreef Sodium het volgende:
[..]
[..]
Haha, wacht maar tot de eerste tentamenvoorbereidingsweek zich aandient. Dan piep je wel anders
Voor iedereen hier die volgende week tentamens heeft: succes!
Nee, het valt wel mee. Vandaar ook de smiley. Voor de meeste studenten is het goed te doen, mits ze er voor zorgen dat ze bijblijven met eventueel lees- en rekenwerk. Dat laatste kan soms lastig zijn omdat het aantal contacturen hier relatief hoog ligt (vergeleken met andere universiteiten) en je soms omkomt in de practica. Maar als je een beetje je best doet, komt het vast wel goed. Neem iig rustig de tijd om je draai te vinden.quote:Op donderdag 24 februari 2011 15:47 schreef Hurray het volgende:
[..]
Is het echt zo erg? Ook als je het goed bijhoudt?
Hoe kan het dat jij geen college hebt en de rest wel?quote:Op vrijdag 25 februari 2011 12:08 schreef maen het volgende:
ik verveel me! Gelukkig heb ik er al 3 van de 4 weken vrij op zitten...
Zo ineens zonder vriendje, en voor de rest iedereen die gewoon colleges heeft is het toch wel saai af en toe...
maar na volgende week weer vakken, kom maar op met Besliskunde 2
Je kan zelf je vakken indelen.quote:Op vrijdag 25 februari 2011 14:19 schreef Hurray het volgende:
[..]
Hoe kan het dat jij geen college hebt en de rest wel?
Nee. 1-1.5 week met kerst en dan doorstoomen tot de zomervakantie, natuurlijk wel de officiele vakantiedagen.quote:Krijg je eigenlijk op de uni veel vakantie?
dat inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |