Het wordt hoger ja, want de laatste tijd doe ik weer meer mijn bestquote:
Het lijkt maar een klein stukje maar het is best lastigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Trevland het volgende:
[..]
Komt nog wel verandering in
[..]
Liever jij dan ik, veel leer plezier
Daarom ook veel leer plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:05 schreef Stuart het volgende:
[..]
Het lijkt maar een klein stukje maar het is best lastig
veel plezierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:04 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, dat moet ik dus uit mijn kop kennen
fubarquote:
Muwhaha daar heb ik mijn opa laatst ook bij moeten helpen (dat dubbelklikken)quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
Ik was weer even computerhelpdesk... mijn moeder wilde weten hoe ze een pdf in een mail kon openen... ik uitleggen hoe ze hem kan opslaan, en dat ze moet dubbelklikken om een map te openen. En toen ontdekte ze dat dubbelklikken niet werkt als je een minuut wacht tot je de tweede keer klikt.
Mijn ma vraagt altijd nog als ik zeg klik dan daar met welke muisknopquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:08 schreef DaMart het volgende:
Ik was weer even computerhelpdesk... mijn moeder wilde weten hoe ze een pdf in een mail kon openen... ik uitleggen hoe ze hem kan opslaan, en dat ze moet dubbelklikken om een map te openen. En toen ontdekte ze dat dubbelklikken niet werkt als je een minuut wacht tot je de tweede keer klikt.
ferbquote:
Whahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma vraagt altijd nog als ik zeg klik dan daar met welke muisknop
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:10 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mijn ma vraagt altijd nog als ik zeg klik dan daar met welke muisknop
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gedeelte met de muis... dat heeft mijn moeder ook al eens gedaan.
Dat meen je toch niet serieus hè?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dat gedeelte met de muis... dat heeft mijn moeder ook al eens gedaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |