Hij heeft nog nooit bewust een kampioenschap van Ajax meegemaaktquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan weet je nog maar net wat Ajax is![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dan weet je nog maar net wat Ajax is![]()
Jawelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Hij heeft nog nooit bewust een kampioenschap van Ajax meegemaakt
quote:
Opeens vind ik het heul niet erg om "oud" te zijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:25 schreef OhLaLa het volgende:
ooooooooh wat ben je toch een lekkertje , MISTER DJ
Zonder D'quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:26 schreef Beach het volgende:
D'Agostini was van al die verzamelwerken/mappen met bouwpakketten en stenen enzo
Stuur dan goud op naar postalgold.quote:
Jij zou dit moeten weten dan als je 20 bentquote:
Lol.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef trolololo het volgende:
[..]
RUNE SCAPE
OK hierbij geloof ik dat je 13 bent![]()
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:28 schreef Metonae het volgende:
[..]
Jij zou dit moeten weten dan als je 20 bent
Om 14:00 ben ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als er niemand is ga ik gewoon door
GETEISEM!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef trolololo het volgende:
Ik irriteer me aan de hangjeugd die elke dag voor de supermarkt zit zodat ik er niet langs kan met mijn rollator, en dan wordt ik ook nog eens verbaal bejegend door dat schorem!
HEBT U NOG VOETBALPLAATJES, MEVROUW?!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef trolololo het volgende:
Ik irriteer me aan de hangjeugd die elke dag voor de supermarkt zit zodat ik er niet langs kan met mijn rollator, en dan wordt ik ook nog eens verbaal bejegend door dat schorem!
wordT ik.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef trolololo het volgende:
Toen koelkast jong was zat hij met Willem van Oranje op de mavoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:30 schreef Snuf. het volgende:
Toen koelkast jong was zaten negers nog in kooien in de dierentuin
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Toen koelkast jong was zat hij met Willem van Oranje op de mavo
ja ik dan óók hé , laat me skatje met rust joh !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ik heb nooit op de mavo gezeten.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ze plagen mequote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef OhLaLa het volgende:
[..]
ja ik dan óók hé , laat me skatje met rust joh !
Ja toen kon dat nog jongens, die grammaticale nazi's die de hele tijd de spelling veranderenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:31 schreef Amoeba het volgende:
[..]
wordT ik.
Tevens: Verbaal bejegend? Verbaal onheus bejegend?
http://stackoverflow.com/(...)outcast-with-androidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 11:34 schreef mash_ het volgende:
Iemand enig idee hoe je op een android kan luisteren?? want als ik de link gewoon open doet die het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |