Martinous is bejaardquote:Op zaterdag 22 januari 2011 12:12 schreef Martinous het volgende:
Zittend plassen is beter voor je prostaat..
Zoiezo is zitten veel meer ontspannen
Ik liggend.quote:
Wat maakt het nou uit of je zittend of staand stemt ? Het gaat er hier om of je zittend of staand je kont afveegtquote:
Ik voel me er gewoon prettiger bij als ik staand stem.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:22 schreef HaJee het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit of je zittend of staand stemt ? Het gaat er hier om of je zittend of staand je kont afveegt
Maar als je staand stemt terwijl je in werkelijkheid zittend je reet veegt verneuk je de pollquote:Op zaterdag 22 januari 2011 13:23 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik voel me er gewoon prettiger bij als ik staand stem.
Zittend zit ik ook maar zo te zitten, snap je?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 14:21 schreef Dyll het volgende:
Godverdomme zeg, gooi dit topic eens even op slot totdat ik min saucijzenbroodje op heb
Dit, hoe zou je in godsnaam zittend willen vegen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 10:24 schreef SuperwormJim het volgende:
zittend vegenlekker met je hand in de pot om bij je dikke reet te kunnen komen
ts plast zeker ook zittend?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:06 schreef Farmir het volgende:
[..]
[ link | afbeelding ]Wat, dat zijn de wc borstels na het poepen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.("`-''-/").___..--''"`-._
`6_ 6 ) `-. ( ).`-.__.`)
(_Y_.)' ._ ) `._ `. ``-..-'
_..`--'_..-_/ /--'_.' ,'
Gewoon een nieuwe luier pakken.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:41 schreef Dyll het volgende:
Echte bazen vegen hun kont helemaal niet af.
Ik heb ze zelf ookquote:Op zaterdag 22 januari 2011 15:25 schreef JostiFrosti het volgende:
[..]
Wat, dat zijn de wc borstels na het poepen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |