abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 januari 2011 @ 19:51:40 #26
297051 schaal_9
Caissière B
pi_91763443
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef Auti het volgende:
Nou, ik heb nog geen foto's kunnen maken. Maar ik moet morgen meteen even achteraan wbt die buurman. Het is mijn bovenbuurman en hij is compleet ongeschikt om tussen de mensen te wonen.
De hele dag loopt hij keihard kanker te schreeuwen. Ik neem het nu ook op als bewijs.

En woensdag komt de PIT verpleegkundige langs en die zal ik er dan ook meteen maar op zetten.
Want dit kan gewoon echt niet.
Ach ja... kudt tokkies :')

Laag publiek vaak, denken soms totaal niet na, rijden 100 waar je 60 mag (vanochtend nog). Btw, succes met de verhuizing! Je bent echt gegroeid, Auti! Je verdient een andere nickname :Y
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_91772370
Nee, dit is echt een gevalletje apart. En duidelijk ook erg in de war of Tourette, maar ook met zijn geluidsinstalatie weet hij wel raad. Ik heb al aardig wat bewijsmateriaal.

Volgens de boekjes van het woningbedrijf moet ik eerst zelf even gaan aanbellen en proberen de situatie op te lossen :') en er staan ook allemaal handige tips in, dat je sociaal moet zijn en je in de ander moet verplaatsen en rustig moet blijven en dat allemaal van dat gedoe waar ik dus totaal niet aan ga beginnen...

Ik weet ook eigenlijk even niet wat ik moet doen, wijkagent? of eerst vragen bij het woningbedrijf of er al meer klachten zijn binnengekomen, of wachten tot woensdag op de PIT.

Deze man veroorzaakt echt heel erg veel overlast, en dat is niet overdreven. Daarnaast heeft hij echt hulp nodig of betere medicatie.
Ik kan hem daar niet mee helpen, wat mij betreft kan hij de *$&@ krijgen :X
Geflipte schreeuwert.

Ik weet verder nog niks van hem, volgens mij woont hij alleen en schreeuwt hij tegen dingen die er niet zijn ofzo? Ik weet ook niet hoe oud of hoe hij eruit ziet, behalve dat hij heel hard en heel veel kanker schreeuwt, op van alles. En dan is hij weer een tijdje rustig. En als hij loopt te kankeren dan loopt/stampt hij ook veel heen en weer.

Ik zit mij heel erg in te houden. Maar het gaat wel goed komen, denk ik. En anders jaag ik hem wel weg, niet fysiek ofzo.. maak ik hem knettergek. Laat ik zijn computer dingen zeggen ofzo ;)
Ik kan hem breken, ik kan zelfs zijn telefoon aftappen.. (mits hij de oude landlijn gebruikt)
En als ik nu eens met een wat betere microfoon bij zijn voordeur ga staan voor een betere opname en dat op Dumpert gooi dan kan het nog een hitje worden ook...
Maar ik hou mij in. Dit is iets voor de PIT.
-weg-
pi_91778621
Vervelend Auti!
Als hij echt de hele dat schreeuwt dan zal hij dat woensdag ook wel doen, en dan kun je misschien advies vragen aan je PIT-begeleider.
Maar even de woningbouw bellen morgen om te informeren of er al meer klachten zijn, en dat je er in ieder geval erg mee in je maag zit, kan volgens mij geen kwaad. Hoef je niet gelijk een klacht in te dienen (is ook zo lullig als je er net zit he, geeft zo'n rare reputatie), maar gewoon informeren en aangeven dat je het wel heel lastig vindt en niet echt weet wat je ermee aan moet, lijkt mij geen probleem.
Geluk is een richting,
geen punt
---Loesje---
pi_91779346
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Auti het volgende:

Ik zit mij heel erg in te houden. Maar het gaat wel goed komen, denk ik. En anders jaag ik hem wel weg, niet fysiek ofzo.. maak ik hem knettergek. Laat ik zijn computer dingen zeggen ofzo ;)
Ik kan hem breken, ik kan zelfs zijn telefoon aftappen.. (mits hij de oude landlijn gebruikt)
En als ik nu eens met een wat betere microfoon bij zijn voordeur ga staan voor een betere opname en dat op Dumpert gooi dan kan het nog een hitje worden ook...
Tot hij er achter komt en je bewerkt met een mes? :')
Je zegt zelf dat ie niet helemaal 100 is. Je hebt hem nog niet eens een keer aangesproken, misschien een goed idee? :W
pi_91782343
Ja, ik probeer narigheid te voorkomen. Ik weet niet wat voor figuur het is, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil gewoon rustig wonen, dat geschreeuw is echt zwaar gestoord.

-weg-
pi_91783061
Holy shit dat is wel zwaar neurotisch ja :D
Misschien toch een keer langs gaan, al is het om een of andere bullshit reden dat je vraagt of bij hem ook de stroom is uitgevallen. Even kijken wat voor vent het is.
  maandag 24 januari 2011 @ 09:03:53 #32
297051 schaal_9
Caissière B
pi_91786571
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Auti het volgende:
Ja, ik probeer narigheid te voorkomen. Ik weet niet wat voor figuur het is, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil gewoon rustig wonen, dat geschreeuw is echt zwaar gestoord.

Wie weet wat de andere buren van hem zeggen. Misschien dat het bekend is dat hij veel noten op zijn zang heeft. Werkt ie overdag of zit ie lekker achter de geraniums?
Eindoordeel: je gaat boven de gestelde eisen uit.
pi_91789902
quote:

Dit is niet normaal, vriend! :{

Nou dat was geen woord overdreven, Auti. Ik vind dit vreselijk. Misschien inderdaad even een belleltje alvast naar de woon vereniging. Gewoon vragen of dit bij hun bekend is. (ik begin de reden vertrek je voorganger ernstig te vermoeden zo... :{ ).

Ik zou het zeker ook woensdag bij je begeleider aankaarten.

En maak een logboek (noteer tijdstippen data en duur van deze excessen) en blijft opnames maken van de voorvallen. (liefst met datum en tijdregistratie) Daar kan je de verhuurder mee confronteren, mocht dat nodig zijn.

Het zou mooi zijn als je de kans zou krijgen om ook andere bewoners te spreken, want ik weet niet hoeveel buren die persoon heeft. Op die manier kan je veel te weten komen en e.v.t. ook samenspannen richting woningbouw of wijkagent.

Dat is even wat bij mij opkomt.

Maar dat filmpje hakt er wel in, ze kunnen je niet voor zeur oid wegzetten. Dit kan gewoon echt niet.
pi_91791863
quote:

Ik hoor alleen maar een soort geruis, verder niets?
Children of the night. What music they make.
pi_91792066
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik hoor alleen maar een soort geruis, verder niets?
Vanaf 1minuut en 30 seconde begint de tirade met een en al "K...." Echt niet normaal.
pi_91793274
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:

[..]

Vanaf 1minuut en 30 seconde begint de tirade met een en al "K...." Echt niet normaal.
Ik hoor het nu ook idd, had m'n geluid te laag staan :P
Children of the night. What music they make.
pi_91793568
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef DeHovenier het volgende:

[..]

Ik hoor het nu ook idd, had m'n geluid te laag staan :P
De opnamen is ook een beetje zacht :)
pi_91794335
Ik heb helaas geen betere microfoon, het is een simpel sony cybershot fototoestel met vga film functie. Microfoon van mijn labtop of webcams zijn niet veel beter. Maar met een koptelefoon op dan is het geluid aardig hard, of via een versterker/boxen. En de ruis kan ik ook niets aan doen.

In dit filmpje begint het al na 30 seconden, vrij zachtjes.(maar hij schreeuwt wel, het is in mijn woning echt harder te horen dan dat het in het filmpje overkomt, tenzij je een koptelefoon gebruikt en vol volume. dat duurt een halve minuut. Dan is het even rustig, en dan denk je.. heheh het is over.. maar op 1 minuut 30 idd, gaat ie even helemaal los.. dan schreeuwt ie echt voluit.

Ik zit nu weer bij mijn ouders, volgens mij werkt hij. Ik meen hem vanmorgen tussen 0700 en 0730 uur horen weggaan. En net was ik nog even in mijn woning om spullen te brengen en toen hoorde ik ook niets, gisteravond is hij ook niet al te laat naar bed gegaan en was het ook heerlijk stil.

Ik heb medicijnen besteld, vanmiddag ophalen.. ik moet rustig blijven. Ik heb ook een mailtje gestuurd naar mijn PIT begeleidster, zodat ze weet dat ze bij een ontvlambare auti komt die hyper frusti geaggiteerd is en ik heb het adres van die kerel gegeven zodat ze alvast kan kijken of die man bekend is bij het GGZ.

Over een uurtje, of 2, ga ik weer die kant op en kom ik langs het woningbedrijf. Daar moet ik nog een formulier inleveren en dan ga ik eens vragen of de situatie bekend is. En alvast aangeven dat ik de PIT er op af stuur en eventueel de wijkagent. Ik zit ook zelf heel erg op mij in te praten dat áls IK flip, dat ik dan echt 112 moet bellen voor de politie en netjes op hun wachten.. Ik moet echt niet zelf op hem afstappen, want ik sloop hem helemaal de griep!
-weg-
pi_91794530
Deze is misschien beter

-weg-
pi_91796068
Auti, voor die 30 seconden hoor ik em ook al. Het is een duidelijk verhaal.

Zijn het buien van die persoon? 's-ochtend, middag, 's-vonds nacht? ....Heb je dit nu al elke dag meegemaakt?

Bewaar je die opnamen heel goed.

Verder: het is makkelijk gezegd van mij, maar probeer geen gekke dingen te doen. Hoe erg dit ook is.

Maar hoe dan ook, dit kan natuurlijk niet als dit structureel is....

Sterke met deze vervelende situatie. Ik hoop dat er een oplossing komt :Y
pi_91796993
Ik woon er net 2 dagen en zaterdag ben ik veel weg geweest met heen en weer rijden, vrijdag heb ik ook thuis gegeten.

Ik weet niet of hij vrijdagavond thuis was, er was geen geschreeuw van hem. Wel even een uurtje lang wat hangjongeren die op een gegeven moment zelfs heel luid het New Kids Turbo liedje gingen lallen.. maar dat vond ik eigenlijk wel even interessant allemaal, webcam erop :D , en ik ben zelf ook jong geweest.
Geluid van het verkeer kan mij ook worst wezen, en het mooiste is dat nu 9 van de 10 keer als er hulpdiensten uitrukken dat ik ze dan voorbij kan zien rijden. Dus een beeld bij de sirene en melding. Top.

Zaterdagochtend werd ik wakker geschreeuwd met iets van; kanker op dan! grafkankertuin. (kerel woont op 3 hoog :? ). Maar ik dacht dat dat gewoon even een eenmalig frusti momentje was, dus toen nog geen probleem. Het zijn houten vloeren, dus dat is gehorig. Ik heb zelf tapijt en dat dempt erg goed, maar ik had dus al vrij snel door dat rondlopen erg veel herrie kán maken en ik liep dan ook s'nachts nog net niet op mijn tenen over het tapijt heen.

Zaterdagmiddag is mij ook niets opgevallen, behalve dan dat als er mensen praten in de portiekhal dat dat heel erg hoorbaar is. Als je een feestje zou geven met hard gepraat en/of muziek dan kan heel de flat meegenieten. Het is een 3 hoog portiekflat, 6 woningen en aan mijn kant grenst een straat, dus ik heb maar aan 1 kant buren. Vandaar ook het erkertje.
Ik kan mij voorstellen dat de benedenburen het amper kunnen horen, die zitten immers toch nog een verdieping lager en het zijn oude mensen.. Misschien zelfs wel doof of slechthorend.

Naast de geflipte bovenbuurman woont een Turks gezin. Ik heb ze nog niet gesproken maar hun moeten er echt ook last van hebben, dat kan niet anders. Ik weet niet hoelang zij er al wonen en of ze stappen hebben ondernomen of misschien bang zijn voor hem.
Ik ben niet bang, ik ben bang voor mijzelf.. Ik maak hem kapot. Ik lul hem verbaal een hoek in en als hij daar verkeerd op reageerd dan wordt het geweldadig. En dat kan niet en dat WIL ik ook niet.

Ik ben nu ook rustig, en als het fout gaat dan vlucht ik of bel ik de politie. Misschien bel ik vanmiddag nog wel even met mijn begeleidster.

Ik heb wel al via via vernomen dat er een gestoorde kerel boven mij zou wonen die alles in de gaten houdt.. Ik ben benieuwd wat ik straks krijg te horen bij het woningbedrijf.

vanavond ga ik plat op Valium en promethazine. En dat vind ik niet leuk.
Het is even een zeer vervelende en zwaar lastige smet op een verder vlekkeloze nieuwe start en weg naar een gestructueerd leven.

Maar ik hou het rustig..
Ik zou bijvoorbeeld ook als hij weer begint te schreeuwen mijn stereotoren op vol volume kunnen zetten en hem confronteren met zijn eigen geschreeuw.. op 107 decibel (gemeten).
Maar ik doe het niet.. RUSTUG!!!!

Dit is niet mijn probleem, vriend!
-weg-
pi_91812929
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef Auti het volgende:
Ik woon er net 2 dagen en zaterdag ben ik veel weg geweest met heen en weer rijden, vrijdag heb ik ook thuis gegeten.

Ik weet niet of hij vrijdagavond thuis was, er was geen geschreeuw van hem. Wel even een uurtje lang wat hangjongeren die op een gegeven moment zelfs heel luid het New Kids Turbo liedje gingen lallen.. maar dat vond ik eigenlijk wel even interessant allemaal, webcam erop :D , en ik ben zelf ook jong geweest.
Geluid van het verkeer kan mij ook worst wezen, en het mooiste is dat nu 9 van de 10 keer als er hulpdiensten uitrukken dat ik ze dan voorbij kan zien rijden. Dus een beeld bij de sirene en melding. Top.

Zaterdagochtend werd ik wakker geschreeuwd met iets van; kanker op dan! grafkankertuin. (kerel woont op 3 hoog :? ). Maar ik dacht dat dat gewoon even een eenmalig frusti momentje was, dus toen nog geen probleem. Het zijn houten vloeren, dus dat is gehorig. Ik heb zelf tapijt en dat dempt erg goed, maar ik had dus al vrij snel door dat rondlopen erg veel herrie kán maken en ik liep dan ook s'nachts nog net niet op mijn tenen over het tapijt heen.

Zaterdagmiddag is mij ook niets opgevallen, behalve dan dat als er mensen praten in de portiekhal dat dat heel erg hoorbaar is. Als je een feestje zou geven met hard gepraat en/of muziek dan kan heel de flat meegenieten. Het is een 3 hoog portiekflat, 6 woningen en aan mijn kant grenst een straat, dus ik heb maar aan 1 kant buren. Vandaar ook het erkertje.
Ik kan mij voorstellen dat de benedenburen het amper kunnen horen, die zitten immers toch nog een verdieping lager en het zijn oude mensen.. Misschien zelfs wel doof of slechthorend.

Naast de geflipte bovenbuurman woont een Turks gezin. Ik heb ze nog niet gesproken maar hun moeten er echt ook last van hebben, dat kan niet anders. Ik weet niet hoelang zij er al wonen en of ze stappen hebben ondernomen of misschien bang zijn voor hem.
Ik ben niet bang, ik ben bang voor mijzelf.. Ik maak hem kapot. Ik lul hem verbaal een hoek in en als hij daar verkeerd op reageerd dan wordt het geweldadig. En dat kan niet en dat WIL ik ook niet.

Ik ben nu ook rustig, en als het fout gaat dan vlucht ik of bel ik de politie. Misschien bel ik vanmiddag nog wel even met mijn begeleidster.

Ik heb wel al via via vernomen dat er een gestoorde kerel boven mij zou wonen die alles in de gaten houdt.. Ik ben benieuwd wat ik straks krijg te horen bij het woningbedrijf.

vanavond ga ik plat op Valium en promethazine. En dat vind ik niet leuk.
Het is even een zeer vervelende en zwaar lastige smet op een verder vlekkeloze nieuwe start en weg naar een gestructueerd leven.

Maar ik hou het rustig..
Ik zou bijvoorbeeld ook als hij weer begint te schreeuwen mijn stereotoren op vol volume kunnen zetten en hem confronteren met zijn eigen geschreeuw.. op 107 decibel (gemeten).
Maar ik doe het niet.. RUSTUG!!!!

Dit is niet mijn probleem, vriend!
Als ik dit zo lees, dan lijkt mij het inderdaad wel een psychisch geval. :{

Goh, ontzettend balen. Het zou mij niet verbazen dat woonstichting wel wat weet... Maar ja, de oplossing. Lastig. :{
pi_91821567

Space Marines O+ 1996, keihard pogo'en, van god los helemaal gek van de kaart.
Herinneringen die een grote lading kan doen springen.
Als hij gaat schreeuwen, dan wil ik dat graag heeeeeel erg hard draaien.
Laat de politie maar komen, dan blijft het rustig. Als ik zelf bel dan wordt het een show met 3 auto's ofzo. Maar ik ben er ook al achter dat ik de juiste wijkagent heb, dus het gaat allemaal wel goed komen. Mijn wijkagent is echt een heel goede kerel, hij luisterd.

Het gaat wel goed komen, ik wil ook geen problemen of politie op hem afsturen. Maar er moet wel wat aangedaan worden en ik heb het nu in de hele breedte aangekaart, er wordt aan gewerkt.
Zelf moet ik het gewoon uitzitten.
-weg-
pi_91830785
kutmedicijnen, ik kom mijn stoel niet uit
-weg-
pi_91840856
Dit gaat mij een dagje worden...

Kerel flipte om 0945 uur volledig de pan uit en het duurde meer dan een half uur en volgens mij was hij zijn "grafkankerhuis" kort en klein aan het slaan.
Ik kreeg mijn telefoon niet aan dus kon geen 112 bellen en toen ben ik gevlucht naar het woningbedrijf en daar ben ik goed opgevangen.

Nu zit ik bij mijn ouders, ik heb het dwingende advies om nu tot nader order niet naar mijn woning te gaan. PIT is onderweg, Politie is ingeschakeld en zijn al bij mij geweest om verhaal aan te horen en ze zijn nu naar die kerel toe.

Later vandaag nemen ze weer contact met mij op.

To be continued.
-weg-
pi_91840939
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 11:30 schreef Auti het volgende:
Dit gaat mij een dagje worden...

Kerel flipte om 0945 uur volledig de pan uit en het duurde meer dan een half uur en volgens mij was hij zijn "grafkankerhuis" kort en klein aan het slaan.
Ik kreeg mijn telefoon niet aan dus kon geen 112 bellen en toen ben ik gevlucht naar het woningbedrijf en daar ben ik goed opgevangen.

Nu zit ik bij mijn ouders, ik heb het dwingende advies om nu tot nader order niet naar mijn woning te gaan. PIT is onderweg, Politie is ingeschakeld en zijn al bij mij geweest om verhaal aan te horen en ze zijn nu naar die kerel toe.

Later vandaag nemen ze weer contact met mij op.

To be continued.
Auti, het klinkt raar, maar nu meneer escaleert worden misschien de stappen gezet die nodig zijn.

Misschien wel een gedwongen opname voor die kerel of iets dergelijks....

Heel veel sterkte, jongen.
pi_91843378
Heftig hoor Auti, maar zoals EchtGaaf aangeeft kan dit mischien wel de aanzet zijn zodat er nu echte maatregelen worden ondernomen.
pi_91844936
Nou, ik was dus heel netjes en goed opgevangen bij het woningbedrijf. Hun hebben voicemail van de PIT ingesproken en de politie ingeschakeld en mij naar mijn ouders gestuurd.
Die hebben ze ook opgebeld dat ik onderweg was en dat er politie op weg is om mij op te vangen en mijn verhaal te horen.

Ondertussen mailde ik met mijn verpleegkundige, had vandaag om 1500 uur afspraak, dat ik thuis zat en dat er politie komt etc.

Toen ik met de politie aan het praten was, toen belde ze en vroeg of ze langs kon komen. Ze was binnen 30 minuten ter plaatse.

De politie is naar de man toegegaan, de onderbuurman had ook al de politie gebeld omdat dit een hele zware erge aanval was. De politie heeft de man ook horen schreeuwen en trof hem aan samen met zijn stiefvader.
Hij blijkt inderdaad een stoornis te hebben en gebruikt medicijnen, maar soms vergeet hij die en dan krijgt hij dus van deze woede aanvallen.

Ik hoop dat hij vandaag even goed geconfronteerd is met zichzelf en dat hij beter op zijn medicatie let.
Ik moet nu iig elke keer met de politie bellen als hij weer flipt. Dan maken ze een mutatie en als er daar eenmaal genoeg van zijn dan kunnen ze stappen ondernemen/de man op laten nemen.
Want met 1 klacht kunnen ze niets, dat is logisch.

Ik ben weer even rustig, tijd zal leren hoe veel en hoe intensief dit zal blijven doorgaan.
Ik hoop het beste voor die man, hij heeft hulp nodig.

Ik heb het goed gedaan en ik ben goed opgevangen, iedereen gaf ook een compliment.
Nu weet ik zelf ook meer en ga ik niet die man zijn deur in trappen ofzo of terug schreeuwen.
Ik denk dat dit zichzelf wel goed gaat trekken. Maar het is/was wel even een vervelende start van mijn nieuwe leventje.
-weg-
pi_91856515
Mooi Auti, dat je goed bent opgevangen! Gelukkig dat de man ook schreeuwde toen politie aankwam, zodat ze er notie van kunnen nemen. Ik kijk er niet van op dat dit niet de eerste keer is...

Toch knap hoe jij hier nu mee omgaat, dit is toch iets waar iedereen van onderste boven zou raken... :Y

Goed dat je nu weet wat je moet doen de volgende keer. Ook hoopgevend hoe je omgeving en hulpverlening je opvangt.

Het is inderdaad erg jammer als je je op deze manier een vervelende start moet maken. :{

Buren in Nederland is een doffe ellende. :N Veel te dicht op elkaar. Het is gewoon vragen om problemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')