Ach ja... kudt tokkiesquote:Op zondag 23 januari 2011 18:12 schreef Auti het volgende:
Nou, ik heb nog geen foto's kunnen maken. Maar ik moet morgen meteen even achteraan wbt die buurman. Het is mijn bovenbuurman en hij is compleet ongeschikt om tussen de mensen te wonen.
De hele dag loopt hij keihard kanker te schreeuwen. Ik neem het nu ook op als bewijs.
En woensdag komt de PIT verpleegkundige langs en die zal ik er dan ook meteen maar op zetten.
Want dit kan gewoon echt niet.
Tot hij er achter komt en je bewerkt met een mes?quote:Op zondag 23 januari 2011 21:48 schreef Auti het volgende:
Ik zit mij heel erg in te houden. Maar het gaat wel goed komen, denk ik. En anders jaag ik hem wel weg, niet fysiek ofzo.. maak ik hem knettergek. Laat ik zijn computer dingen zeggen ofzo![]()
Ik kan hem breken, ik kan zelfs zijn telefoon aftappen.. (mits hij de oude landlijn gebruikt)
En als ik nu eens met een wat betere microfoon bij zijn voordeur ga staan voor een betere opname en dat op Dumpert gooi dan kan het nog een hitje worden ook...
Wie weet wat de andere buren van hem zeggen. Misschien dat het bekend is dat hij veel noten op zijn zang heeft. Werkt ie overdag of zit ie lekker achter de geraniums?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Auti het volgende:
Ja, ik probeer narigheid te voorkomen. Ik weet niet wat voor figuur het is, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil gewoon rustig wonen, dat geschreeuw is echt zwaar gestoord.
Dit is niet normaal, vriend!quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Auti het volgende:
Ja, ik probeer narigheid te voorkomen. Ik weet niet wat voor figuur het is, ik heb hem nog niet gezien. Ik wil gewoon rustig wonen, dat geschreeuw is echt zwaar gestoord.
Ik hoor alleen maar een soort geruis, verder niets?quote:Op maandag 24 januari 2011 00:56 schreef Auti het volgende:
Vanaf 1minuut en 30 seconde begint de tirade met een en al "K...." Echt niet normaal.quote:Op maandag 24 januari 2011 12:10 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar een soort geruis, verder niets?
Ik hoor het nu ook idd, had m'n geluid te laag staanquote:Op maandag 24 januari 2011 12:15 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Vanaf 1minuut en 30 seconde begint de tirade met een en al "K...." Echt niet normaal.
De opnamen is ook een beetje zachtquote:Op maandag 24 januari 2011 12:47 schreef DeHovenier het volgende:
[..]
Ik hoor het nu ook idd, had m'n geluid te laag staan
Als ik dit zo lees, dan lijkt mij het inderdaad wel een psychisch geval.quote:Op maandag 24 januari 2011 14:10 schreef Auti het volgende:
Ik woon er net 2 dagen en zaterdag ben ik veel weg geweest met heen en weer rijden, vrijdag heb ik ook thuis gegeten.
Ik weet niet of hij vrijdagavond thuis was, er was geen geschreeuw van hem. Wel even een uurtje lang wat hangjongeren die op een gegeven moment zelfs heel luid het New Kids Turbo liedje gingen lallen.. maar dat vond ik eigenlijk wel even interessant allemaal, webcam erop, en ik ben zelf ook jong geweest.
Geluid van het verkeer kan mij ook worst wezen, en het mooiste is dat nu 9 van de 10 keer als er hulpdiensten uitrukken dat ik ze dan voorbij kan zien rijden. Dus een beeld bij de sirene en melding. Top.
Zaterdagochtend werd ik wakker geschreeuwd met iets van; kanker op dan! grafkankertuin. (kerel woont op 3 hoog). Maar ik dacht dat dat gewoon even een eenmalig frusti momentje was, dus toen nog geen probleem. Het zijn houten vloeren, dus dat is gehorig. Ik heb zelf tapijt en dat dempt erg goed, maar ik had dus al vrij snel door dat rondlopen erg veel herrie kán maken en ik liep dan ook s'nachts nog net niet op mijn tenen over het tapijt heen.
Zaterdagmiddag is mij ook niets opgevallen, behalve dan dat als er mensen praten in de portiekhal dat dat heel erg hoorbaar is. Als je een feestje zou geven met hard gepraat en/of muziek dan kan heel de flat meegenieten. Het is een 3 hoog portiekflat, 6 woningen en aan mijn kant grenst een straat, dus ik heb maar aan 1 kant buren. Vandaar ook het erkertje.
Ik kan mij voorstellen dat de benedenburen het amper kunnen horen, die zitten immers toch nog een verdieping lager en het zijn oude mensen.. Misschien zelfs wel doof of slechthorend.
Naast de geflipte bovenbuurman woont een Turks gezin. Ik heb ze nog niet gesproken maar hun moeten er echt ook last van hebben, dat kan niet anders. Ik weet niet hoelang zij er al wonen en of ze stappen hebben ondernomen of misschien bang zijn voor hem.
Ik ben niet bang, ik ben bang voor mijzelf.. Ik maak hem kapot. Ik lul hem verbaal een hoek in en als hij daar verkeerd op reageerd dan wordt het geweldadig. En dat kan niet en dat WIL ik ook niet.
Ik ben nu ook rustig, en als het fout gaat dan vlucht ik of bel ik de politie. Misschien bel ik vanmiddag nog wel even met mijn begeleidster.
Ik heb wel al via via vernomen dat er een gestoorde kerel boven mij zou wonen die alles in de gaten houdt.. Ik ben benieuwd wat ik straks krijg te horen bij het woningbedrijf.
vanavond ga ik plat op Valium en promethazine. En dat vind ik niet leuk.
Het is even een zeer vervelende en zwaar lastige smet op een verder vlekkeloze nieuwe start en weg naar een gestructueerd leven.
Maar ik hou het rustig..
Ik zou bijvoorbeeld ook als hij weer begint te schreeuwen mijn stereotoren op vol volume kunnen zetten en hem confronteren met zijn eigen geschreeuw.. op 107 decibel (gemeten).
Maar ik doe het niet.. RUSTUG!!!!
Dit is niet mijn probleem, vriend!
Auti, het klinkt raar, maar nu meneer escaleert worden misschien de stappen gezet die nodig zijn.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:30 schreef Auti het volgende:
Dit gaat mij een dagje worden...
Kerel flipte om 0945 uur volledig de pan uit en het duurde meer dan een half uur en volgens mij was hij zijn "grafkankerhuis" kort en klein aan het slaan.
Ik kreeg mijn telefoon niet aan dus kon geen 112 bellen en toen ben ik gevlucht naar het woningbedrijf en daar ben ik goed opgevangen.
Nu zit ik bij mijn ouders, ik heb het dwingende advies om nu tot nader order niet naar mijn woning te gaan. PIT is onderweg, Politie is ingeschakeld en zijn al bij mij geweest om verhaal aan te horen en ze zijn nu naar die kerel toe.
Later vandaag nemen ze weer contact met mij op.
To be continued.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |