wat was niet eens de bedoeling maar iemand was me net voor met 299quote:
yupquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook een deel geopend
Doe je goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb ook een deel geopend
Mja, de laatste.quote:
hij is zo wakkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:28 schreef Ezechielk het volgende:
Hoe doet die Trolololo dat, hij is over een paar minuten
je had niet de last post dus mag jij geen topic openenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik ga in mijn topic reageren
ik had t gevraagdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:31 schreef dragems het volgende:
[..]
je had niet de last post dus mag jij geen topic openen
nee hoorquote:
Mag hij snel doen dan, dit is het laatste nummer dat ik draai.quote:
wellus alleen zat jij niet op te letten!quote:
hij is ook wakker maar zit in het verkeerde topicquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:32 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mag hij snel doen dan, dit is het laatste nummer dat ik draai.
ik had lapo dus mag ik een nieuw deel makenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wellus alleen zat jij niet op te letten!
stommert
dit is ook de goeiequote:
ja en jij bent stomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:34 schreef dragems het volgende:
[..]
ik had lapo dus mag ik een nieuw deel maken
nee hoorquote:
wellus je hebt geeneens msn... dat zegt toch genoegquote:
vind je hem stiekem leuk?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wellus je hebt geeneens msn... dat zegt toch genoeg
neequote:
ben ook geen 16 meerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wellus je hebt geeneens msn... dat zegt toch genoeg
waarom? om te patsen tegenover je vriendinnen met je volle msn lijst?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee![]()
maar heb graag msn vrienden
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee![]()
maar heb graag msn vrienden
ik ook niet.... lange niet.. maar heb t toch ookquote:
nee omdat ik vaak snachts wakker ben.. en de meesten in mijn lijst niet..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:38 schreef _Fanta het volgende:
[..]
waarom? om te patsen tegenover je vriendinnen met je volle msn lijst?
er zijn ook meer dan genoeg mensen die in god geloven maar dat betekent niet dat hij echt bestaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet.... lange niet.. maar heb t toch ook
ah ok, op die manierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
nee omdat ik vaak snachts wakker ben.. en de meesten in mijn lijst niet..
dus mensen die snachts wakker zijn heb ik er graag in
whahaha je dacht even dat ik zo'n triest figuur was die iedereen toevoegtquote:
Ja, trolololo moet het nu overnemen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:40 schreef Martinovibes het volgende:
bla bla............dj..................ogenblik
*een ogenlbik geduld aub 1 van onze dj zal u zo spoedig te woord staan*.. waar is die DJ dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:40 schreef Martinovibes het volgende:
bla bla............dj..................ogenblik
zucht.... je gaat het dus nog steeds niet proberen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:39 schreef dragems het volgende:
[..]
er zijn ook meer dan genoeg mensen die in god geloven maar dat betekent niet dat hij echt bestaat
jah eigenlijk wel iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha je dacht even dat ik zo'n triest figuur was die iedereen toevoegt
I know maar whats the problemquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ja, trolololo moet het nu overnemen.
Ik ben het weerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:42 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
I know maar whats the problem
AH daar is ie , goede morgen trolololo
NPquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:43 schreef Martinovibes het volgende:
OH FF Voor Ezechielk , ik ga je een PM sturen als ik ga draaien
Nog bedankt voor de muziek!
kun jij niet elke nacht gaan draaien als ik wakker benquote:
kusssquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fanta... de kus is : * aan elkaar
ow wacht ik bdoeldequote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
fanta... de kus is : * aan elkaar
Als ik niet hoef te werkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kun jij niet elke nacht gaan draaien als ik wakker ben
nou ik weet het niet meer hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:41 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zucht.... je gaat het dus nog steeds niet proberen?
wou je nog wel trouwen in 2020 dan?
ik ook niet... maar uhm.. vind je stiekem nog wel lief hoorquote:
bij mij wel.. naast het hartjequote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:45 schreef _Fanta het volgende:
[..]
stom dat die smiley niet in die da keuze menu staat tusse al die smileys
daar heb ik dan we weer zin inquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:45 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ook niet... maar uhm.. vind je stiekem nog wel lief hoor![]()
maar die eerste dat ga ik je helemaal rot
eej verrek je hebt gelijk!. had ik er gewoon overheen gekekenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
bij mij wel.. naast het hartje
quote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
eej verrek je hebt gelijk!. had ik er gewoon overheen gekeken
Doe haar de groeten!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:47 schreef Ezechielk het volgende:
En dit is echt het allerlaatste nummer, hierna disconnect ik, en duik ik mijn nest in. 12 uur staat er weer een Huppel voor mijn deur.
Smok?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Doe haar de groeten!
en een dikke smok
is goed man, bedankt dat je nog ff wa langer wou draaien voor onsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:47 schreef Ezechielk het volgende:
En dit is echt het allerlaatste nummer, hierna disconnect ik, en duik ik mijn nest in. 12 uur staat er weer een Huppel voor mijn deur.
kus..:Pquote:
jij gaat zo draaien toch?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:49 schreef Martinovibes het volgende:
Echt ondertitel waardig...ik draai bij ONZ.....DUS...IK HEB ALTIJD EEN EXCUUS!
Guess so, hier in het westen nog nooit gehoord.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kus..:P
is smok iets drents dan?
hahaha ik zeg altijd smokquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:49 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Guess so, hier in het westen nog nooit gehoord.
Nee , ik ga zio mijn nest opzoeken maar binnenkort ga ik met telefoon en skype jullie van dienst zijnquote:
owke komt goedquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee , ik ga zio mijn nest opzoeken maar binnenkort ga ik met telefoon en skype jullie van dienst zijn
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Nee , ik ga zio mijn nest opzoeken maar binnenkort ga ik met telefoon en skype jullie van dienst zijn
hoezo doet je msn t nie dan? :Squote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
grrrmbl.. mijn msn doet t nog niet... dat wordt web messenger
Ik heb 4 m2 hehe helaas zonder sheryl crowquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
![]()
slaap lekker straks en veel plezier in dromenland
kan niet inloggen moet eerst een nieuwe versie downloaden.quote:
leuke vriend heb je danquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kan niet inloggen moet eerst een nieuwe versie downloaden.
maar een vriend van me is de administrator.. hij regelt mijn computerspul want ik haal altijd virussen op. hij moet t dus installeren.. en hij kon vandaag niet
yupquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
mwo draaien, volgens mij staat ie nu op de automatische piloot ofnie?
dankzij hem doet de boel t wel..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |