Zo happyquote:
Uiteraard. Nog een voorkeur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:32 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Zo happy
Maar..............ehhhhhhhhh ff verzinnen.......ik denk dat de dj best wat voor mij wil draaien ...ik wil............... iets van the prodigy .mag dat ?
Hierna nog 1 nummer, en dan komt hij.quote:
Nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hierna nog 1 nummer, en dan komt hij.
\quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of is het ineens dood hier?
quote:BRING ME THE HORIZON, nieuwe naam voor GMM2011!
De Britse metalcore band Bring Me The Horizon maakt dit jaar zijn opwachting maken op GMM! Dus dat wordt afzien voor het podium: mosh pit, circle pit of wall of death, kies zelf maar!
gezien op lowlands viel tegenquote:
net waren er meer... en niet iedereen heeft trusten gezegd.. vandaar...quote:
VirtualDJ. En ik probeer zoveel mogelijk hoge kwaliteit MP3's te downloaden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:39 schreef Martinovibes het volgende:
FF vraag aan Ezechielk
Waar draai jij mee , het geluid klinkt echt goed !
complimenten voor de zuivere stream Ezechielkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:39 schreef Martinovibes het volgende:
FF vraag aan Ezechielk
Waar draai jij mee , het geluid klinkt echt goed !
Toen ik net inlogde waren er nog maar 8 luisteraasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net waren er meer... en niet iedereen heeft trusten gezegd.. vandaar...
waar was jij heen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
complimenten voor de zuivere stream Ezechielk
nee 192quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
VirtualDJ. En ik probeer zoveel mogelijk hoge kwaliteit MP3's te downloaden.
En toch broadcasten we maar op 128kbs
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:41 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Toen ik net inlogde waren er nog maar 8 luisteraas
quote:Stream is up at 192 kbps with 9 of 200 listeners (9 unique)
Ja klinkt echt goed !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
complimenten voor de zuivere stream Ezechielk
Ik zeg het verkeerd inderdaad, we broadcasten op 192, maar de stream zit op 128.quote:
AHHHHHHHHHHHHHHH daar is the prodigy..thanx !!!!!quote:
Maar je kan toch maar op een bitrate streamen of zie ik dat verkeerd ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd inderdaad, we broadcasten op 192, maar de stream zit op 128.
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar je kan toch maar op een bitrate streamen of zie ik dat verkeerd ?
128 is ook meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.
Broadcast is 192, stream 128.
Ik wil op zich wel weten wat de nieuwe server gaat trekken binnenkort. Zou tof zijn als we op 320 kunnen streamenquote:
lol ik ben benieuwtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel weten wat de nieuwe server gaat trekken binnenkort. Zou tof zijn als we op 320 kunnen streamen
OK....maar jij hebt dus als bitrate in je encoder 128 staan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.
Broadcast is 192, stream 128.
Andersomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
OK....maar jij hebt dus als bitrate in je encoder 128 staan ?
De server maakt er 192 van ..............zoiets ?
PS bedankt voor the prodigy , blijft een vette plaat ...........firestarter
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een verzoekje.
is alleen wel totaal andere muziek
![]()
LILY ALLEN
Smile
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Hierna nog 1 nummer en dan komt hij.
nou gaat ie wazig worden .quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Andersom
En graag gedaan, vind het zelf ook toffe muziek
Wij sturen 192, hij streamt 128. Dat is wat ik weet tenminste, ik heb de huidige server niet in beheerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
nou gaat ie wazig worden .
Als jij 128 kbit naar de server stuurt moet ie er toch wat mee doen ( transcoden heet dat ) maar dat lijkt me sterk want ik heb inj winamp gewoon 192 kbit staan.
Gave muziek nu trouwens!
Nope, sorry.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:52 schreef Martinovibes het volgende:
VEEEEEET, herb je wat van AK 1200 of dieselboy ?
Leuk dat het allemaal zo goed gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij sturen 192, hij streamt 128. Dat is wat ik weet tenminste, ik heb de huidige server niet in beheer
Binnenkort komt er een nieuwe server, puur voor ONZ Radio.
PM maar wanneer, dat wil ik luisterenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Leuk dat het allemaal zo goed gaat
Ik, ga binnenkort ook ff een show maken, maar dat gaat wel hard hoor volluit DNB uit the UK!
Het wil niet?quote:
wil wel maar duurt gewoon zo langquote:
Geen probleem maar moet ff kijken waneer dat kan ( heb al een PM gestuurd voor een tijdslot )quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:55 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
PM maar wanneer, dat wil ik luisteren
Da Hool - Meet Her At The Love Parade inderdaad. En ik draai van alles hoor, volgende is weer een totaal andere stijlquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:58 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Geen probleem maar moet ff kijken waneer dat kan ( heb al een PM gestuurd voor een tijdslot )
Wat doe je nu ? gaan we nu dance uit eind jaren 90 doen ....da hool ?
Wacht maarquote:
Jammer dat je geen presentatie hebtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:58 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Da Hool - Meet Her At The Love Parade inderdaad. En ik draai van alles hoor, volgende is weer een totaal andere stijl
Mic op de laptop, muziek op de PC. Makkelijke keuze.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:01 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Jammer dat je geen presentatie hebt
AH , vette bass vette gehoorbeschadiging en nog iets met ice cream
Tsja ik heb hier een studio waar je zo radio mee kan maken .......( oud radio piraat )quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:02 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mic op de laptop, muziek op de PC. Makkelijke keuze.
ik heb alleen nog hele foute platen.. dikke lijst wel...quote:
Pure amateur hierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Tsja ik heb hier een studio waar je zo radio mee kan maken .......( oud radio piraat )
Roep er eens een paar?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik heb alleen nog hele foute platen.. dikke lijst wel...
wil je laatste luisteraars niet wegjagen
Heb ik nietquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:04 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
zullen we gek doen ?
The firm - startrekkin( het is onz radio he )
Ach,m 17k aan MP3's en meer dan 2000 CD's vind ik wel redelijk voor een amateurDJ.quote:
Het zit je echt niet mee vanavond.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:06 schreef dragems het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaah moet weer iets anders installeren
niet echt neequote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:07 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Het zit je echt niet mee vanavond.
Wacht maar.....als je het leuk vind om radio te maken ga je vanzelf meer verzamelen!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ach,m 17k aan MP3's en meer dan 2000 CD's vind ik wel redelijk voor een amateurDJ.
Ik blijf altijd bezig, mezelf kennendequote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:09 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Wacht maar.....als je het leuk vind om radio te maken ga je vanzelf meer verzamelen!
HMMM, leuk die eurodance maar...............oldskool ? you know of niet ?
Kan ik ook best zijnquote:
HA ik weet niet of de mensen die in dit draadje meelezen iets met parkzicht hebben ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:10 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik blijf altijd bezig, mezelf kennende
Nah, niet echt nee, maar de titel vond ik wel toepasselijk
Ben je echt debiel dan ? ( just asking )quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Ben zo blij dat ik op mezelf woon.
kan ongegeneerd debiel doen
heerlijk
Jammer genoeg is het moeilijk muziek zoeken op CD's, anders had ik een hoop leuiks voor je.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:12 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
HA ik weet niet of de mensen die in dit draadje meelezen iets met parkzicht hebben ?
Zou ik graag willen horen ?
Dan kan ik aan de DJ duidelijik maken wat oldskool rave is ( de harde muziek voor de gabber , zeg maar 1988- 19984 )
Ik ben ook jong geweestquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:16 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ben je echt debiel dan ? ( just asking )
AH...de DJ weet waar iki het over heb props!!!
Relax , je maakt me helemaal blij nuquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:16 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Jammer genoeg is het moeilijk muziek zoeken op CD's, anders had ik een hoop leuiks voor je.
whahaha of ik echt debiel benquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:16 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ben je echt debiel dan ? ( just asking )
AH...de DJ weet waar iki het over heb props!!!
Koptelefoon nu vol open...the firtst rebirth!!
Momenteel 25.quote:
Altijd goed!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:17 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whahaha of ik echt debiel ben![]()
uhmmm wel prettig gestoord
heeeeee?quote:
goed om je geduld te trainenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:18 schreef dragems het volgende:
android SDK and AVD manager installeren is trager dan stont
Hmm, bij mij duurde het niet zo lang?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:18 schreef dragems het volgende:
android SDK and AVD manager installeren is trager dan stont
lol jij ook?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmm, bij mij duurde het niet zo lang?
ja sorryquote:
Mja, een paar weken geleden dan.quote:
Gasten.............quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:19 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hmm, bij mij duurde het niet zo lang?
waarom maak jij geen onz-radio app dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:20 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Mja, een paar weken geleden dan.
Hij wilde een uur geleden wat programmeren, hij moet nog steeds beginnen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:20 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Gasten.............
Gaan we het nu over IOS of Android of whatever hebben ?
Damn , ik heb een jave only phone en ik kan de fok stream niet eens luisteren
lol een java app voor de phone kan ook nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:20 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Gasten.............
Gaan we het nu over IOS of Android of whatever hebben ?
Damn , ik heb een java only phone en ik kan de fok stream niet eens luisteren
Omdat ik geen programmeur ben. Wilde een app shrinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:21 schreef dragems het volgende:
[..]
waarom maak jij geen onz-radio app dan?
neeeeeeeeeeeeeeeeee echt nietquote:
En bedanktquote:
lolquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:21 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Omdat ik geen programmeur ben. Wilde een app shrinken
Fijn, Maar ik zoek me de pleuris naar een java app voor shoutcastquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:21 schreef dragems het volgende:
[..]
lol een java app voor de phone kan ook nog
neequote:
lol weet nog niet of ik het ga doen eerst ff androidquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:22 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Fijn, Maar ik zoek me de pleuris naar een java app voor shoutcast
Snapte ik hoorquote:
volgende keer gewoon android halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:24 schreef Martinovibes het volgende:
Heb en LG GD 880 vandaar wel 854* 480 screen maar dat ding kan niks geen navigatie ,,,name it
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb trouwens echt een pleuris hekel aandeze smiley... als hij naar mij wordt gebruikt.
vind hem zo sneu....
Geloof me , gaat ook gebeurfen maar twijfel.....HTC, Samsung of SE ( SE arc met 2,4 eroip )quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:25 schreef dragems het volgende:
[..]
volgende keer gewoon android halen
HTC.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Geloof me , gaat ook gebeurfen maar twijfel.....HTC, Samsung of SE ( SE arc met 2,4 eroip )
was jij nog niet in slaap?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef _Fanta het volgende:
ik word altijd zo lekker rustig van dit nummer
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb trouwens echt een pleuris hekel aandeze smiley... als hij naar mij wordt gebruikt.
vind hem zo sneu....
Ik ook , en ik denk dan wat voor harde muziek gaat er nou komen )quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef _Fanta het volgende:
ik word altijd zo lekker rustig van dit nummer
nee, was ff op msn bezigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
was jij nog niet in slaap?
HTC manquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:26 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Geloof me , gaat ook gebeurfen maar twijfel.....HTC, Samsung of SE ( SE arc met 2,4 eroip )
ja jij gaat klappen krijgenquote:
lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:27 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja jij gaat klappen krijgen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:27 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Ik ook , en ik denk dan wat voor harde muziek gaat er nou komen )
wijnquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:29 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Top!, schenk ik mezelf nog ff glas in
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha die blozende erbij
neeeeee niet echt ik kan goed programmeren op RATMquote:
WTF?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:30 schreef dragems het volgende:
[..]
neeeeee niet echt ik kan goed programmeren op RATM
als een echte manquote:
bahquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al gaan dr hier in de week ook wel wa flesse rode wijn doorheen. niks mis met wijn toch?
rood ben ik nog aan het leren drinkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
al gaan dr hier in de week ook wel wa flesse rode wijn doorheen. niks mis met wijn toch?
lol gewoon een keer html+css proberen als het een beetje wil kun je overstappen op andere talenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:31 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Weet ik , whatever, ik mocht willen dat ik kon proggen
Jepquote:
Wodka laat zich doorgaans aardig met bapao combineren.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:33 schreef _Fanta het volgende:
heb honger, ff kijken of ik nog wa te knabbelen in huis heb
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:34 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Wodka laat zich doorgaans aardig met bapao combineren.
En we blijven redelijk oudquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:38 schreef Martinovibes het volgende:
Zoooooooooooooooooooo !, dit is echt hakke
Ik heb zo een betere. Na het volgende nummer.quote:
Geen joppie ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:39 schreef _Fanta het volgende:
zow, biw. ik heb een zak patatje oorlog chips gevonde
joppie is ook lekker idd, maar laatste tijd al zoveel gegeten, dus nu heb zak patatje oorlog van crocyquote:
heb er hier nog 350 liggenquote:
Whatever , NP , maar............. ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt......... den haag hakkuh op FOK hahahahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:41 schreef _Fanta het volgende:
[..]
joppie is ook lekker idd, maar laatste tijd al zoveel gegeten, dus nu heb zak patatje oorlog van crocy
haha lekker!, dan ben je weer ff zoet niewaarquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb er hier nog 350 liggen![]()
![]()
van een vriendin 365 gekregenvoor elke dag 1
Ik had er voor 1 jaar en 85 dagen gekregen.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
van een vriendin 365 gekregenvoor elke dag 1
whaha nou kan der geen jaar mee doenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:44 schreef _Fanta het volgende:
[..]
haha lekker!, dan ben je weer ff zoet niewaar
wie komt er uit den haag dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:44 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Whatever , NP , maar............. ik heb dit nog nooit eerder meegemaakt......... den haag hakkuh op FOK hahahaha
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:44 schreef StringsOfLife het volgende:
[..]
Ik had er voor 1 jaar en 85 dagen gekregen.
quote:
quote:
ik heb nooit het geduld voor lolly's, geef ik eerlijk toe. bijt die dingen altijd stukquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
whaha nou kan der geen jaar mee doen
heb een lolly verslaving
daar hebben heeeeel veel mensen last vanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
ik heb nooit het geduld voor lolly's, geef ik eerlijk toe. bijt die dingen altijd stuk
wat zijn meisjesnummers?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
komt er straks miss ook nog een rustig meisjesnummer langs?
uhmm rustiger...quote:
als je wat anders wil moet je ff plaatje aanvragen. of staat ie alweer op de automaat?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhmm rustiger...
minder boem boem boem![]()
vind dit niet erg voor even.. maar ben er eigenlijk al een beetje zat van...
er is ook een soort van vrouwelijke variant van jou he!quote:
Nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:52 schreef _Fanta het volgende:
[..]
als je wat anders wil moet je ff plaatje aanvragen. of staat ie alweer op de automaat?
ahjah fanta_stick ken ik wel iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
er is ook een soort van vrouwelijke variant van jou he!![]()
dat hoor je natuurlijk heel vaak... fanta stick...
ik ken haar niet.. maar ze postte wel wat leuks in mijn foboquote:
Uiteraard.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:54 schreef Martinovibes het volgende:
FF vraag aan jullie , mag ik een eigengemaakte track uploaden ?
is toffe dame iddquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik ken haar niet.. maar ze postte wel wat leuks in mijn fobo
lijkt me ook raar.. ineens je vrouwelijke variant tegenkomenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:55 schreef _Fanta het volgende:
[..]
is toffe dame idd. ik heb haar al paar keer ontmoet in verschillende topics
Check.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:57 schreef Martinovibes het volgende:
http://www.megaupload.com/?d=V9NUPPL1 @ DJ...als je zin hebt, ff downloaden
soms best irritant idd, zijn veel mensen die ons 2 door elkaar halenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:56 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
lijkt me ook raar.. ineens je vrouwelijke variant tegenkomen
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:58 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
aaah ik hou van de nacht... komen je verzoekjes iig aan bod.
dankje
hahaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:58 schreef _Fanta het volgende:
[..]
soms best irritant idd, zijn veel mensen die ons 2 door elkaar halen
kan ik hieruit concluderen dat je op vrouwen valt?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 04:59 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
haha
ik dacht eerst ook.. terwijl ik jou ook niet ken... dat jij in mijn fobo gepost had.
Was blij verrast dat t een vrouw was
ook..quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ik hieruit concluderen dat je op vrouwen valt?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:00 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan ik hieruit concluderen dat je op vrouwen valt?
whahaha en ineens ben jij er weer bijquote:
kan je niet nog ff doordraaien tot de volgende dj er weer is?. muziek is echt goed!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:01 schreef Ezechielk het volgende:
Iemand nog zin om het zo over te nemen voor een klein half uurtje?
Jazeker.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:02 schreef Martinovibes het volgende:
@ Ezechielk lukt het die download link ???
DITquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je niet nog ff doordraaien tot de volgende dj er weer is?. muziek is echt goed!!!
Ik ga mijn best doen wakker te blijven.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:03 schreef _Fanta het volgende:
[..]
kan je niet nog ff doordraaien tot de volgende dj er weer is?. muziek is echt goed!!!
Top!, je bent een koning!!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen wakker te blijven.
moet ik even wat tieten posten?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:03 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik ga mijn best doen wakker te blijven.
altijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
moet ik even wat tieten posten?
tits always good!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Dank uquote:
Mijn PM staat daar altijd open voorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Volgende nummer is de jouwe.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:04 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Flex , zou het tof vinden als je een stuje wil draaien , is een eigen gemaakte track
Whehe, dan heb je beste tieten nodig.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:06 schreef _Fanta het volgende:
[..]
nee maakt niet uit, zolang onze DJ maar wakker blijft
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:06 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Whehe, dan heb je beste tieten nodig.
In de zin van mooi dan hè.
wat dan?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:08 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gadverdamme... kwam een giga vet ding tegen
vind die kont vies lelijkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[ afbeelding ]
geen tieten maar
dit klinkt wel chillquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:10 schreef Martinovibes het volgende:
FF eerlijk mensen ....kut track of klinkt dit lekker ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:10 schreef Martinovibes het volgende:
FF eerlijk mensen ....kut track of klinkt dit lekker ?
quote:
vind jequote:
hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:12 schreef _Fanta het volgende:
maar jij hebt dus een voorkeur voor boobies Knetterkrankjorum?
ben zo bi als maar kan.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:13 schreef _Fanta het volgende:
[..]
of je vrouwelijk schoon ook wel kan waarderen?
een vrouw die toegeeft dat vrouwen veel zeuren!, deze post moet de geschiedenis boeken in!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:14 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ben zo bi als maar kan.
2 relaties met meisjes gehad![]()
maar ben erachter dat ik geen relatie met een vrouw kan hebben.. ze zeuren te veel
wahahaha het is toch ook gewoon zoquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:15 schreef _Fanta het volgende:
[..]
een vrouw die toegeeft dat vrouwen veel zeuren!, deze post moet de geschiedenis boeken in!
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:15 schreef Martinovibes het volgende:
Beste mensen proberen uit te brengen ?
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:17 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
OK duidelijk , als ie uitkomt krijg je een getekende
Ga nu demo's opsturen
net even ingeschonkenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef _Fanta het volgende:
zo ff mn glas weer bijgevult, ben jij nog voorzien Knetterkrankjorum?
Veel plezier !!!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef Monopoly het volgende:
Ik zit veilig en wel in de trein
Niet verslapen en ik geloof dat ik alles bij me heb.
Tot zondag over een week.
Gr gr Monopoly
ok, enjoy ur vacation, en tot snel vriend!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef Monopoly het volgende:
Gr gr Monopoly
cheersquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net even ingeschonken
proost
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef Monopoly het volgende:
Gr gr Monopoly
Heb nog veel meer maar deze was toch wel beter , ben ook met een remix van Frank boeijen - zwart - wit bezig en die is echt gaaf maar nog niet afquote:
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Monopoly het volgende:
Dank dank. Volgens mij zijn jullie nog lekker bezig, ofnie
Ik heb zojuist mijn debuut gemaakt op de radio. Have fun daar!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:20 schreef Monopoly het volgende:
Gr gr Monopoly
had wel iets weg van Jolanthe, niet echt mn typequote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fanta. wat vond je van de laatste dame?
zekertquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Monopoly het volgende:
wat is jouw type dan.. plaats is ietsquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:23 schreef _Fanta het volgende:
[..]
had wel iets weg van Jolanthe, niet echt mn type
was dat je eerste keer?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:23 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik heb zojuist mijn debuut gemaakt op de radio. Have fun daar!
Altijdquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Monopoly het volgende:
Still going strong!quote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Monopoly het volgende:
Hier op ONZ radio wel jaquote:
Ze vind het leuk om in madurodam rond te lopenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:22 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Fanta. wat vond je van de laatste dame?
He! niet zo'n sneue smiley naar hem jhaquote:
pfew mijn type? moelijke vraag zo midde in nacht hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:24 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat is jouw type dan.. plaats is iets
aaah kom op.. hoe ziet een vrouw eruit waar jij je hoofd voor bijdraaitquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pfew mijn type? moelijke vraag zo midde in nacht hoor
nee hoorquote:Op zaterdag 22 januari 2011 05:25 schreef _Fanta het volgende:
[..]
pfew mijn type? moelijke vraag zo midde in nacht hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |