Zo happyquote:
Uiteraard. Nog een voorkeur?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:32 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Zo happy
Maar..............ehhhhhhhhh ff verzinnen.......ik denk dat de dj best wat voor mij wil draaien ...ik wil............... iets van the prodigy .mag dat ?
Hierna nog 1 nummer, en dan komt hij.quote:
Nicequote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:34 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Hierna nog 1 nummer, en dan komt hij.
\quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ligt het aan mij of is het ineens dood hier?
quote:BRING ME THE HORIZON, nieuwe naam voor GMM2011!
De Britse metalcore band Bring Me The Horizon maakt dit jaar zijn opwachting maken op GMM! Dus dat wordt afzien voor het podium: mosh pit, circle pit of wall of death, kies zelf maar!
gezien op lowlands viel tegenquote:
net waren er meer... en niet iedereen heeft trusten gezegd.. vandaar...quote:
VirtualDJ. En ik probeer zoveel mogelijk hoge kwaliteit MP3's te downloaden.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:39 schreef Martinovibes het volgende:
FF vraag aan Ezechielk
Waar draai jij mee , het geluid klinkt echt goed !
complimenten voor de zuivere stream Ezechielkquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:39 schreef Martinovibes het volgende:
FF vraag aan Ezechielk
Waar draai jij mee , het geluid klinkt echt goed !
Toen ik net inlogde waren er nog maar 8 luisteraasquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:38 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
net waren er meer... en niet iedereen heeft trusten gezegd.. vandaar...
waar was jij heen?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
complimenten voor de zuivere stream Ezechielk
nee 192quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
VirtualDJ. En ik probeer zoveel mogelijk hoge kwaliteit MP3's te downloaden.
En toch broadcasten we maar op 128kbs
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:41 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Toen ik net inlogde waren er nog maar 8 luisteraas
quote:Stream is up at 192 kbps with 9 of 200 listeners (9 unique)
Ja klinkt echt goed !quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:40 schreef _Fanta het volgende:
[..]
complimenten voor de zuivere stream Ezechielk
Ik zeg het verkeerd inderdaad, we broadcasten op 192, maar de stream zit op 128.quote:
AHHHHHHHHHHHHHHH daar is the prodigy..thanx !!!!!quote:
Maar je kan toch maar op een bitrate streamen of zie ik dat verkeerd ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:42 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik zeg het verkeerd inderdaad, we broadcasten op 192, maar de stream zit op 128.
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Maar je kan toch maar op een bitrate streamen of zie ik dat verkeerd ?
128 is ook meer dan genoegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.
Broadcast is 192, stream 128.
Ik wil op zich wel weten wat de nieuwe server gaat trekken binnenkort. Zou tof zijn als we op 320 kunnen streamenquote:
lol ik ben benieuwtquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:46 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Ik wil op zich wel weten wat de nieuwe server gaat trekken binnenkort. Zou tof zijn als we op 320 kunnen streamen
OK....maar jij hebt dus als bitrate in je encoder 128 staan ?quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:44 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij broadcasten naar een server, en die streamt het naar de luisteraars.
Broadcast is 192, stream 128.
Andersomquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
OK....maar jij hebt dus als bitrate in je encoder 128 staan ?
De server maakt er 192 van ..............zoiets ?
PS bedankt voor the prodigy , blijft een vette plaat ...........firestarter
Maakt niet uit.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:49 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb een verzoekje.
is alleen wel totaal andere muziek
![]()
LILY ALLEN
Smile
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:50 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Maakt niet uit.
Hierna nog 1 nummer en dan komt hij.
nou gaat ie wazig worden .quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:47 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Andersom
En graag gedaan, vind het zelf ook toffe muziek
Wij sturen 192, hij streamt 128. Dat is wat ik weet tenminste, ik heb de huidige server niet in beheerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:51 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
nou gaat ie wazig worden .
Als jij 128 kbit naar de server stuurt moet ie er toch wat mee doen ( transcoden heet dat ) maar dat lijkt me sterk want ik heb inj winamp gewoon 192 kbit staan.
Gave muziek nu trouwens!
Nope, sorry.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:52 schreef Martinovibes het volgende:
VEEEEEET, herb je wat van AK 1200 of dieselboy ?
Leuk dat het allemaal zo goed gaatquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:52 schreef Ezechielk het volgende:
[..]
Wij sturen 192, hij streamt 128. Dat is wat ik weet tenminste, ik heb de huidige server niet in beheer
Binnenkort komt er een nieuwe server, puur voor ONZ Radio.
PM maar wanneer, dat wil ik luisterenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 03:54 schreef Martinovibes het volgende:
[..]
Leuk dat het allemaal zo goed gaat
Ik, ga binnenkort ook ff een show maken, maar dat gaat wel hard hoor volluit DNB uit the UK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |