Tot vanavondquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:54 schreef Koen66 het volgende:
is idd genoeg geweest
Heren, tot vanavond![]()
Trusten Koenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:54 schreef Koen66 het volgende:
is idd genoeg geweest
Heren, tot vanavond![]()
Heel erg klotequote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:55 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ja , ik kan er ook niks aan doen XD Krat is leeg!
Zo, sterk biertje zegquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.latrappe.nl/content.asp?m=M7&s=P19&l=NL
jaquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zo, sterk biertje zeg
Zou ik wel eens willen proberen
ooeh de triple's zijn wel lekkerquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:56 schreef PeZu het volgende:
[..]
http://www.latrappe.nl/content.asp?m=M7&s=P19&l=NL
ja die heb ik ook nogquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:58 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ooeh de triple's zijn wel lekker
Je speelt het spel met minimaal een man of 8.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:52 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ja en wij zijn mart? Leg opnieuw uit
ik vond de double's ook lekker , alleen afgelopen jaar meer richting Triple.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja die heb ik ook nog
daarna is het op
Dat is tofquote:Op zaterdag 22 januari 2011 01:59 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Je speelt het spel met minimaal een man of 8.
Iedereen trekt blind een kaartje uit de rl van de Verteller, die zelf niet deelneemt aa het spel. De beschikbare kaartjes:
Vampier (1)
Priester (1)
Buffy(1)
Cupido (1)
Boer (net zoveel als er spelers zijn -4 dus)
Iedereen neemt kennis van zijn "rol"
Verteller maakt een leuk verhaaltje en zegt "Iedereen gaat slapen"
Speler sluiten hun ogen
Verteller: "Vampier word wakker"
de speler die het kaartje "Vampier" getrokken heeft wordt wakker en slaat zijn ogen op.
Verteller: "Vampier kies nu iemand om te bijten (die wordt daardoor ook vampier)"
Vampier wijst zwijgend iemand aan
Verteller neemt kennis en zegt "Vampier gaat slapen"
Verteller: "Priester word wakker"
ja is het ook maar het begint pas netquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:00 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat is tofdaar ben ik jaloers op klinkt echt als een goed spel
Vertel.
* pakt notepad erbijquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:02 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja is het ook maar het begint pas net
ik nekken, en in tegensteling wat de legende vertelt drinken wij vampiers onze slachtoffers niet leeg of word je dan een vampierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Nee geen goed planwetende dat jij in andere dingen bijt
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:04 schreef Stuart het volgende:
* Stuart gaat slapen. Welterusten allemaal![]()
![]()
Gaan 2 legende's over , als je iemand niet helemaal leeg drinkt word je vampierquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:05 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik nekken, en in tegensteling wat de legende vertelt drinken wij vampiers onze slachtoffers niet leeg of word je dan een vampier
nopequote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:06 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Gaan 2 legende's over , als je iemand niet helemaal leeg drinkt word je vampier
of als je iemand later wat bloed teruggeeft als hij helemaal leeg gedronken is word je vampier
en een andere zegt dat slachtoffers als Ghouls (soort van zombie slaven ) bij de vampier toe horen.
Wat gebeurd er vervolgens wanneer wint wie? en wat gebeurt er met het koppelquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Verteller zegt "Cupido word wakker"
Cupido wordt wakker. wijst 2 personen aan die een koppel vormen
Verteller zeg "Cupido ga slapen"
Verteller tikt beide torteltjes op hun hoofd
Verteller zegt "Liefdeskoppel wakker worden" zodat ze van elkaar weten dat ze bij elkaar horen
Verteller zegt "lliefdeskoppel gaat slapen"
Verteller zegt "deze persoon wordt de nieuwe vampier" en tikt juiste persoon op hoofd
Verteller zegt "deze persoon wordt beschermd door de priester" en tikt juiste persoon op hoofd
EN verteller zegt "Goedemorgen dorpelingen"
Iedereen wordt wakker
Nou ja dan wordt er gestemd wie er weg moet. De dorpelingen willen de vampiers eruithebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:08 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Wat gebeurd er vervolgens wanneer wint wie? en wat gebeurt er met het koppel
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt er gestemd wie er weg moet. De dorpelingen willen de vampiers eruithebben
maar de vampiers winnen bijna altijd. Maar het gaat er dus ook niet om om te winnen of te verliezen, het gaat erom om zo langmogelijk in het spel te blijven
Tof! soort van weerwolven maar anders ! maar wat heeft het koppel voor speciale "krachten?"quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja dan wordt er gestemd wie er weg moet. De dorpelingen willen de vampiers eruithebben
maar de vampiers winnen bijna altijd. Maar het gaat er dus ook niet om om te winnen of te verliezen, het gaat erom om zo langmogelijk in het spel te blijven
quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:10 schreef Dr_Flash het volgende:
en als er iemand weggestemd is begint het opnieuw.
En als degene die weggestemd is, 1 van het Koppel was, gaat de ander er ook aan
Nou ja we hebben dus later geintroduceerd dat de priester ook vampiers kan healen. Anders wordt het wel erg lastig voor de boeren om te winnenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:10 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Tof! soort van weerwolven maar anders ! maar wat heeft het koppel voor speciale "krachten?"
uhm huhquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben dus later geintroduceerd dat de priester ook vampiers kan healen. Anders wordt het wel erg lastig voor de boeren om te winnen
ehm als je op oudejaarsaveond na half 5 smiddags niet meer weet wat je moet doen bijvoorbeeldquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:11 schreef PeZu het volgende:
en in welke situatie komt dit alles van pas?
ooh ja dan is het wel vet handigquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ehm als je op oudejaarsaveond na half 5 smiddags niet meer weet wat je moet doen bijvoorbeeld
Dat kan ik begrijpenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou ja we hebben dus later geintroduceerd dat de priester ook vampiers kan healen. Anders wordt het wel erg lastig voor de boeren om te winnen
Nja mag bestmaar misschien is het beter als we dat een ker helemaal gespeeld hebbenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:14 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Dat kan ik begrijpenik heb je regels op mijn blog neergezet
.
Als het van jou mag anders haal ik ze eraf![]()
http://www.cablegunmaster(...)leg-regels-spel.html
Dan pas ik het later aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nja mag bestmaar misschien is het beter als we dat een ker helemaal gespeeld hebben
dan kan je er ook uit eigen ervaring wat over zeggen(
echt lastig spel als ik het zo hoor.quote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:19 schreef Dr_Flash het volgende:
het is best een cool spel gewoon. De vampiers winnen altijd eigenlijk, maar je hebt tot het laatst de kans om er eetje te worden
Nee valt best mee, maar er kunnen wel bijzonder situaties optredenquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:27 schreef cablegunmaster het volgende:
echt lastig spel als ik het zo hoor.komt zeker amper voor dat de priester alles weg moffelt
![]()
paradoxquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee valt best mee, maar er kunnen wel bijzonder situaties optreden
Ik werd eens op mijn hoofd getikt als nieuwe vampier, terwijl ik zelf priester was.
Volgende nacht: "Vampiers wakker worden"
EN IK WAS HELEMAAL ALLLEEN
nou ja dan wordt er een hoop duidelijk. Dat kan dus alleen als ik aangewezen werd door degene die ik ZELF, als priester, in de vorige ronde "genezen" had![]()
![]()
ja precies, eerst aangewezen en toen genezen, maar alles blind. Dus je zit daar met een man of 10-12, hij wijst precies mij aan, ik weet van niks, en ik wijs precies hem aanquote:Op zaterdag 22 januari 2011 02:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
paradoxof je werd eerst aangewezen en dan pas genas je diegene
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |